PDA

Bekijk Volledige Versie : [bug] avo kom in de kerstsfeer afgerond, geen voltooiing missie

JustDutch
15-12-15, 07:38
Ik heb het avontuur kom in de kerstsfeer afgerond, maar de missie wordt niet voltooid in het overzicht evenementenmissies. Hoe krijg ik dat nu wel voor elkaar?

Ik heb al een keer opnieuw ingelogd. geen resultaat.

Aelwijn
15-12-15, 08:10
Ik heb wel een avo 'kom in de kerststemming', maar niet 'kom in de kerstsfeer'. Zal vermoedelijk aan de naam van het avo liggen dat de missie niet wordt afgerond.

JustDutch
15-12-15, 17:01
Ach, f*ck... ZOu het zo simpel zijn?

Zurowiok
15-12-15, 18:37
Geweldig. Ik laat de missie nu voorlopig open staan, hopelijk doet de BB iets.

s-andman
15-12-15, 19:01
Klinkt toch als bug hier werkt het wel namelijk.

Ik hoor ook spelers die helemaal geen kerst missie, kalender en zoek items krijgen

Paul06
15-12-15, 19:03
hier werkte voltooiing van het avontuur kerststemming wel voor voltooiing van de missie voor kerstsfeer. Zag daarna pas dit topic hier.

Qwerty
15-12-15, 20:47
Die van de ezel en de steen kent BB nog niet ;) Deze bug zat er vorig jaar ook in, de oplossing liet toen een tijdje op zich wachten.Oorzaak was geloof ik dat je het avo speelde voordat je daarom gevraagd werd in het missieboek. Maar niet gewanhoopt: wanneer je het volgende avo krijgt achter het deurtje, over een paar dagen, en je speelt dat, dan kun je daarna de missie afronden.

JustDutch
15-12-15, 20:51
Die van de ezel en de steen kent BB nog niet ;) Deze bug zat er vorig jaar ook in, de oplossing liet toen een tijdje op zich wachten.Oorzaak was geloof ik dat je het avo speelde voordat je daarom gevraagd werd in het missieboek. Maar niet gewanhoopt: wanneer je het volgende avo krijgt achter het deurtje, over een paar dagen, en je speelt dat, dan kun je daarna de missie afronden.
Aha... Altijd blij dat het een bekende bug is en dat er een oplossing is... :)

Ik wacht rustig af.

s-andman
17-12-15, 18:17
Jahoor en als het een beetje mee zit antwoord BB ook nog in dit topic voor het paas event...........:D

JustDutch
18-12-15, 08:44
In de uitleg van het avo staat deze bug inmiddels beschreven en het klopt met de voltooiing van het tweede avontuur wordt de missie opgelost.

Fjuka_old
18-12-15, 17:15
"Het voltooien van "Kom in de Kerstsfeer" buff avontuur voor de corresponderende missie in het missieboek staat

We zijn ons ervan bewust dat het voltooien van het eerste Kerstmis Avontuur voor de missie in het Missieboek verschijnt voor misverstanden lijkt te zorgen. Echter het volgende avontuur wat in de Kalender verschijnt zal de missie ook doen voltooien, er is dus niets verloren. Heeft U alleen een beetje geduld tot de volgende deur die een avontuur bevat geopend kan worden." Dit komt letterlijk uit deze FAQ (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/19365-FAQ-Christmas-Event-2015?p=28441#post28441)

Met vriendelijke groeten
Mod_Fjuka

JustDutch
18-12-15, 17:27
" Dit komt letterlijk uit deze FAQ (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/19365-FAQ-Christmas-Event-2015?p=28441#post28441)

Beetje jammer deze toevoeging.
Komt namelijk over als "domme rukker je had het kunnen lezen". Moet die FAQ wel tijdig gepost worden.