Bekijk Volledige Versie : AFK indicatoren voor spelers
Het is bijzonder irritant dat binnen je gilde vaak een hele hoop mensen AFK zijn, en je niet kunt zien wie die dat zijn.
Voorstel
1 na 15 minuten inactiviteit op het scherm (muis niet over eilanden) de speler AFK zetten, visueel zichtbaar door een oranje i.p.v. een groen lampje
2 spelers kunnen zichzelf met de hand AFK zetten, en kunnen dit ook weer met de hand uitzetten
3 na 5 minuten activiteit verandert de status vanzelf weer naar groen (beschikbaar)
Als 1 en 3 te lastig is, zou begonnen kunnen worden met de implementatie van 2
Leugmacher
04-12-15, 10:34
Ik ben meteen voor, gewoon een soort van stoplicht die je op oranje kunt zetten, je blijft dan online het hoort eventuele berichtje wel binnen komen (bijv. de fluister) ik zeg doen.
Prima idee, voor de zoveelste keer ge-opperd :)
Zou leuk zijn als BB er wat meedoet...ooit ;)
Prima idee, voor de zoveelste keer ge-opperd :)
Zou leuk zijn als BB er wat meedoet...ooit ;)
ik kan geen topic vinden op "afk". ook niet op US forum en EN forum trouwens.
Vraag me af of iemand van BB dit wel leest en of dit wel op de juiste plek terecht komt :)
BB_Lyedra leest alle posts, en wij brengen alle ideeën ook in het engels op haar over, dus geen enkel idee wordt overgeslagen.
Mvg het mod_team
top, bedankt voor je reactie :)
Spitfire68
08-12-15, 13:30
Top idee!
Hallo,
weet niet of iemand het al eens gepost heeft, maar dit lijkt mij
een zeer handige functie.
Niet ingelogd: rood
ingelogd: groen
x minuten inactief: oranje
en als je weer iets doet wordt het weer groen....
Denk er eens over na ;)
Grtz,
Wezy
Het is inderdaad al heel vaak gepost, maar de 'aanhouder' wint ;)
TheDutchman
05-02-16, 09:38
+ 1 zou idd erg fijn zijn, net als een datum van laatste activiteit in het gilde overzicht zodat je inactieven niet meer in spreadsheets bij hoeft te houden.