PDA

Bekijk Volledige Versie : Kom als ex-gildeleider gilde niet uit

Kolkkie
24-11-15, 12:23
Ik zit met het volgende:

De leidster van mijn oude gilde is al tijden niet meer online geweest. Hierdoor kreeg ik uiteindelijk het gilde onder mijn hoede. Aangezien ons gilde op sterven na dood is (mensen komen niet meer online), wil ik over naar een ander gilde.

Ik heb bij een persoon de rang aangepast zodat deze het gilde over kon nemen. Voor ik zou aftreden heb ik nog extra gekeken of de juiste persoon op nummer 1 stond, dit was het geval. Vervolgens heb ik op de button 'Aftreden' geklikt. Hierin kreeg ik de melding of ik wel zeker wist of ik af wilde treden en dat 'X' de nieuwe gildeleider zou worden.
Dit klopte allemaal, so far so good zou je denken. Maar niets is minder waar. Die persoon kreeg geen bericht over de opvolging. En kijkende in het gilde-logboek staat die persoon ineens als nummer 2 in opvolgingslijst terwijl deze toch echt op nummer 1 stond. Dit heb ik tevoren nog gecontroleerd en ik kreeg ook de melding dat die persoon mijn opvolger zou worden.
Resultaat, ik zit vast in het gilde, ik ben nog gildeleider, maar kan niets doen want alle buttons staan op grijs. Ook het afbreken van het gildehuis helpt niet. En uit het gilde gaan kan ik ook niet. Dus nu? Hoe kom ik dat gilde uit en kan ik over naar een ander gilde?

Kolkkie
24-11-15, 22:10
Met behulp van de MOD's is alles goed gekomen. Bedankt voor de hulp!