PDA

Bekijk Volledige Versie : Het *NIET* verhandelbaar maken van item

Roodstaart
17-10-15, 18:05
Beste BB,

Het valt op dat er na de update diverse items verhandelbaar zijn waar spelers misbruik kunnen maken van *onwetend-heid* van andere spelers

Voorbeelden hiervan zijn:
De Taart -> Uit de zijmissie
De pandakooi -> Uit de zijmissie
De zonnevlam -> welke voor 1 vis te halen is in de winkel

Inmiddels kan ik dagelijks het advies uitbrengen aan mensen om dit niet te kopen; echter het probleem aanpakken door het *NIET* meer verhandelbaar te maken (zoals dit ook met sommige andere items/ gebouwen) is gedaan is in dit geval een veel betere oplossing.

Ik hoop dan ook dat jullie dit ASAP implementeren om deze *BUG* in handel te fixxen.

Gr. Roodstaart

meerval
17-10-15, 18:07
mee eens Roodstaart
en hoop dat BB het wil doen :)

Xandra_Roos
17-10-15, 18:08
Vind dit een goed advies BB

Neem het ASAP over

Vooral van die "***" die er misbruik van maken is dit een goed alternatief

Groet

Roos

Petr0s
Als je dat wil doen, moet je het vervolgens ook onmogelijk maken dat mensen Stampende Stier voor 1.000 munten/graniet aanbieden, terwijl die voor 295 kaartstukken te koop is in de shop. Enzovoorts... Enzovoorts...

mayor
idd teken ik voor settlers is een leuk spel leten we het ook leuk houden

Roodstaart
17-10-15, 18:10
Als je dat wil doen, moet je het vervolgens ook onmogelijk maken dat mensen Stampende Stier voor 1.000 munten aanbieden, terwijl die voor 295 kaartstukken te koop is in de shop. Enzovoorts... Enzovoorts...

Dit heeft niets met onwetendheid te maken - kaartstukken hebben een bepaalde waarde voor de 1 meer dan voor de ander; de taart dient een heel specifiek doel wat sommige spelers nog niet weten/ kennen waar hier bewust misbruik van wordt gemaakt....

Sandman
19-10-15, 08:34
Niet verhandelbaar maken zou de beste oplossing zijn inderdaad

Ruwaard
21-10-15, 16:44
mee eens