Bekijk Volledige Versie : [Feedback] Reacties: veranderingen op 19 oktober
Zoals altijd, houd het netjes en beleefd :)
BB_Grubur
Bij voorbaat:
Dit heeft verder geen effect op de ontwikkeling van het spel, dit gaat nog steeds door zoals altijd en nee, de Nederlandse spelwereld wordt niet gesloten ;)
BB_Grubur
Betekent dit dat jouw baantje verdwijnt BB_Grubur en wij dus onder een niet-Nederlandse community manager gaan vallen?
Hildegardis
14-10-15, 00:51
rare move denk ik veel nederlanders zijn niet huis in het engels ..aan de andre kant begrijp ik het wel scheelt weer server ruimte denk ik dan ..
en de meeste spelers lezen de veranderingen niet dus zal weinig problems geven :))
Is BB_Grubur de Nederlandse vertaling van BB_Graubar of zijn er twee verschillende personen?
Wat is de reden van het samengaan? en met wie gaan we eigenlijk samen?
Prima toch, er zijn zoveel fora in t Engels. En zoals gezegd het Nederlandse forum blijft zoals het is.
Er is altijd wel een gilde lid die wel de Engelse taal beheerst en die het dan voor de overige gilde leden kan vertalen. Daarom zit je toch in een gilde??
rare move denk ik veel nederlanders zijn niet huis in het engels ..aan de andre kant begrijp ik het wel scheelt weer server ruimte denk ik dan ..
en de meeste spelers lezen de veranderingen niet dus zal weinig problems geven :))
klinkt als een bezuiniging op vertaalkosten/personeelskosten
NL community zal wel te klein zijn / te weinig edelstenen kopen
Mogen we nu ook Engels praten op de chat? (wat trouwens ook een Engels woord is ;))
Ik hoop dat met de hulp van de geweldige gemeenschap en de mods vertalingen gegeven kunnen worden aan spelers die geen Engels begrijpen :)
Is BB_Grubur de Nederlandse vertaling van BB_Graubar of zijn er twee verschillende personen?
BB_Graubart is de hoofd-CM, is een aparte persoon.
Mogen we nu ook Engels praten op de chat? (wat trouwens ook een Engels woord is ;))
Voorlopig nog niet :) Chat, forum & spel blijven in het Nederlands - ook de mods blijven natuurlijk :)
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik de settlers dvd onder windows 7 aan de praat kan krijgen?
Ik had het een half jaar gegeven.
Ik blijf het raar vinden dit spel is toch 7+????? Sinds wanneer krijgen die al zo jong les in het engels. :P
Wij doen onze best alle berichten die in het Engels geplaatst worden door BB_Lyedra zo snel mogelijk te vertalen.
Roodstaart
25-10-15, 22:26
Klagen is ook een vak.... er zijn veel ergere dingen; de meer standaardisatie de goedkoper het spel voor BB te houden is; logisch (wet van de grote getallen :))
Wees blij dat ze het niet *duits* maken dan was waarschijnlijk de halve server leeg gelopen