PDA

Bekijk Volledige Versie : Veranderingenlog 22/10/2015



BB_Grubur
12-10-15, 14:34
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/header_changelog/NL_header_changelog.png
22 oktober 2015


NIEUWE FUNCTIES


Evenement: Halloween 2015 begint direct nadat het spel online is na het onderhoud
Evenement: Een mysterieuze Halloweendoos die avonturen bevat is beschikbaar tijdens het evenement
Info-Tool: Een nieuw widget bevat informatie over actieve evenementen / speciale aanbiedingen etc.



VERANDERINGEN & VERBETERINGEN


Avontuur: Landingsplaats in "De sjamaan" zijn aangepast voor correcte inzet van generaals
Buff: Kosten van de 'bruidstaart'-buff zijn nu hetzelfde in het proviandhuis en zeldzaam proviandhuis
Kleur fijnesmidse: Niveau 6 update is beschikbaar voor dit gebouw
UI: De tooltips van het gebouwenmenu worden weer vertoond
UI: Wagens worden nu weergegeven in de "grondstoffen" categorie
Geluid: Veranderingen in het geluidsopties van het avatarmenu worden nu correct opgeslagen

BB_Lyedra
22-10-15, 14:37
A further change has been added to this game version and was unmentioned in former change log:

CHANGES



The Quartermaster General lands on a free spot on the island or archipelago instead of being transferred to the Star Menu. This avoids units being lost in transfer from an Adventure to the home island. We are working oin a more comfortable storage solution for all Garrisons in the future.

BB_Lyedra
23-10-15, 12:26
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/header_changelog/EN_header_changelog.png
23rd of October 2015


CHANGES & IMPROVEMENTS


Improvements to reduce the frequency of locked zones.
The spawn chance of pumpkins among collectibles is increased.
Collectible pumpkins will provide one to three pumpkins (Event Resource).
General Lord Dracul does not take up building licenses.

Fjuka_old
23-10-15, 17:52
A further change has been added to this game version and was unmentioned in former change log:

CHANGES



The Quartermaster General lands on a free spot on the island or archipelago instead of being transferred to the Star Menu. This avoids units being lost in transfer from an Adventure to the home island. We are working oin a more comfortable storage solution for all Garrisons in the future.



Veranderingenlog Update
Een verandering is toegevoegd aan deze spelversie en was nog niet vernoemd in eerdere veranderingenlogs.

VERANDERINGEN



De kwartiermeester-generaal landt op een vrije plek op het eiland of de archipel in plaats van in het stermenu geplaatst te worden. Dit vermijdt dat troepen verloren gaan in troepentransport van een avontuur naar het thuiseiland. We werken aan een aangenamere berging voor alle generaals in de toekomst.

Fjuka_old
23-10-15, 18:05
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/header_changelog/EN_header_changelog.png
23rd of October 2015


CHANGES & IMPROVEMENTS


Improvements to reduce the frequency of locked zones.
The spawn chance of pumpkins among collectibles is increased.
Collectible pumpkins will provide one to three pumpkins (Event Resource).
General Lord Dracul does not take up building licenses.




23 Oktober 2015


VERANDERINGEN & VERBETERINGEN


Verbeteringen zodat locked zones minder vaak voorkomen.
De kans dat de verzamelvoorwerpen pompoenen bevatten is verhoogd.
Gevonden pompoenen zullen 1 tot 3 pompoenen opleveren ( Evenement grondstof).
Generaal Lord Dracula zal geen bouwvergunning meer gebruiken.

BB_Lyedra
27-10-15, 17:33
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/header_changelog/EN_header_changelog.png
29th of October 2015

The Halloween version will be updated.
You can find more details here

CHANGES & IMPROVEMENTS


Achievements: Achievement texts are optimized to better reflect the goal of 3 Halloween collectible tasks
Collectibles: Collectibles no longer affect the settlers population (some users were affected)
Tutorial: The text of a level 54 tutorial quest was missing and is now displayed properly
Units: Difficulty for several "Arabian Nights" enemies is modified in order to ensure an easier victory using old unit types
Units: The XP rewards for "Arabian Nights" enemies are modified to match the change in difficulty

Fjuka_old
27-10-15, 22:21
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/header_changelog/EN_header_changelog.png
29th of October 2015

The Halloween version will be updated.
You can find more details here

CHANGES & IMPROVEMENTS


Achievements: Achievement texts are optimized to better reflect the goal of 3 Halloween collectible tasks
Collectibles: Collectibles no longer affect the settlers population (some users were affected)
Tutorial: The text of a level 54 tutorial quest was missing and is now displayed properly
Units: Difficulty for several "Arabian Nights" enemies is modified in order to ensure an easier victory using old unit types
Units: The XP rewards for "Arabian Nights" enemies are modified to match the change in difficulty





29 Oktober 2015

De Halloween versie zal bijgewerkt worden.
Meer details zijn hier te vinden.

VERANDERINGEN & VERBETERINGEN


Prestaties: Prestatie teksten zijn geoptimaliseerd om het doel van 3 Halloween verzamel taken beter te weerspiegelen
Verzamelobjecten: Verzamelobjecten beïnvloeden niet langer de settlers bevolking (sommige spelers werden getroffen)
Tutorial: De tekst van een level 54 tutorial missie ontbrak en is nu goed weergegeven
Eenheden: De moeilijkheidsgraad van verschillende "Arabische Nachten" vijanden wordt gewijzigd om een eenvoudigere overwinning mogelijk te maken met behulp van oude eenheden
Eenheden: De XP beloningen voor "Arabische Nachten" vijanden worden aangepast aan de veranderingen in moeilijkheidsgraad zodat deze overeenkomen