Bekijk Volledige Versie : bug nwe avatar
Daarstraks kwam de hamerman en ineens verschijnt er een schermpje dat ik een avatar kan kiezen.
Ik had ook ineens een andere avatar. Op mijn avo-eiland is ook ineens een avatar van een mij onbekend iemand.
Uit- en opnieuw ingelogd en alles was weer normaal.
Toch wel een beetje eng en het is nog niet eens halloween.
Op de Engelse server wordt ook melding gemaakt van dit probleem, hier nog meer mensen waar het bij is voorgekomen?
Ja, ik had het laatst. Waardoor er 4 blocks misgingen met veel verlies van soldaten, elite soldaten en kruisboog als gevolg. Ticket voor aangemaakt, maar kreeg helaas geen compensatie voor verliezen
pinkelstje_old
05-10-15, 14:20
blocking wordt niet ondersteund op de reguliere avonturen en het avatarprobleem doet veelal voor nadat u de popup van connectieprobleem (het mannetje dat uw pc aan flarden slaat) hebt gekregen
er wordt naar een oplossing gezocht
Inmiddels ook al enkele keren last van gehad en zoals gekewe het bescrheef , eerst hamerman dan voor de avatar te veranderen, op gewone pc komt de hamerman niet maar gewoon direct voor avatar te veranderen.
Groeten Dead01
blocking wordt niet ondersteund op de reguliere avonturen en het avatarprobleem doet veelal voor nadat u de popup van connectieprobleem (het mannetje dat uw pc aan flarden slaat) hebt gekregen
Had it again today, and yesterday..
Also have a "viewer/visitor" on my Black Knights adventure called "TheBlackKnights_-1710016"
en vandaag weer een nieuwe avatar
en vandaag (en gisteren) was deze bug ook weer van de partij
Dit is niet mijn avatar, ben een bescheiden level 52 en heb ook beetje pvp ervaring
http://i.imgur.com/kvhoTLi.jpg
Wat zijn "reguliere avonturen"?
C.q. waar wordt het wel ondersteund en waar niet?
Waarom bestaat er een verdedigingsmeester die speciaal daarvoor is bedoeld?