Bekijk Volledige Versie : [Verzoek] Generaals kunnen verwijderen/verkopen
Ik ben er achter gekomen dat het PVP niets voor mij is. Ik heb nu echter een aantal generaals op mijn eiland staan waar ik dus nu helemaal niets meer mee doe. Persoonlijk zou ik het fijn vinden om deze weer terug te kunnen 'verkopen' (uiteraard tegen korting). Ze nemen kostbare ruimte in op mijn eiland, dus ik zie ze liever van mijn eiland vertrekken.
De bijbehorende troepen zouden van mij ook wel verwijderbaar mogen zijn, gebruiken doe ik ze toch niet meer.
Zou het mogelijk kunnen worden om generaals 'terug te verkopen' of te verwijderen?
Zo zou ik graag ook nog wat BHG de deur uit willen doen wegens teveel. Die gebruikte ik vroeger alleen voor troepentransport toen die troepentransportgeneraals er nog niet waren.
Zet ze in ieder geval gewoon in je stermenu, heb je er op je eiland geen last meer van
Ik heb dat leger dood laten lopen zodat ik meer ruimte krijgt
ik heb nog weinig van die poppetjes, maar het gaat mij er juist om dat ik die generaals uit mijn stermenu kan halen. Ze nemen nu kostbare plek in op mijn eiland en ik doe er toch niets mee.
Die gens gaan naar je stermenu, wanneer alle landingsplekken bezet zijn....
Dus je zorgt dat je een normaal avo aflsuit en je gens retour komen en die plekken bezetten.
Daarna stuur je de gens waar je vanaf wil naar een expeditie VOOR de normale gens terug zijn. Als die pvp-gens dan retour komen, gana ze naar ster en heb je er geen last meer van ;)
Gaat dus wel degelijk, want net als Erwin (een ervaren rot) heb ik dat dus ook gedaan (pvp not for me either).
En die geharde... tja, die staan niet echt in de weg...
gens heb je nooit teveel imo.
nogal een workaround is me dat. Zou standaard moeten kunnen.
Ik heb geen 10 gens nog oid, je had het er wel gelijk bij kunnen zeggen.
Desalniettemin blijft het een rot oplossing
Bezint eer ge begint hè...
Eerst inlezen over iets, dan uitvoeren.
Maar je bent de eerste die klaagt over teveel gens, je hebt de primeur :p
michael4david
20-11-15, 18:08
Ik zou ook graag de generaals van de expeditie willen vernietigen
En zijn zijn er wel meer mensen maar die zeggen niks
Als ik ze kan verkopen voor een visje gaan ze weg
1 gebouw om alle pvp gen's in op te bergen
Met al die nieuwe random landingsplekken is dat trucje volgens mij ook heel lastig geworden ja :)
Ik heb bewust nog nooit PVP gens aangeschaft, omdat die toch maar ruimte zouden innemen op het eiland of in het stermenu. Als pvp niet aantrekkelijker wordt, komen ze er ook nooit bij mij. Maar zou idd handig zijn als je je gens zou kunnen opbergen.
Maar je bent de eerste die klaagt over teveel gens, je hebt de primeur :p
ik klaag niet over teveel gens? Ik zeg dat ik er zelf nog geen 10 heb, dat is wezenlijk anders
ik klaag niet over teveel gens? Ik zeg dat ik er zelf nog geen 10 heb, dat is wezenlijk anders
Volgens mij heeft Copycat het over mij ;)
Een gebouw waar je gewoon alle generaals in kunt opbergen lijkt mij een fantastische optie. Een gebouw voor PVP en een gebouw voor de rest. En dan keurig gerangschikt naar soort en niet in volgorde van aanschaf zoals nu. Want ik zoek me rot haha.
KingofLeon
30-11-15, 20:46
ik ben fan Kolkkie, zo wil ik het ook wel
dus 3 nieuwe kazernes BB..aub...rijksleger, pvp leger en elite leger..
ROBIN_TBOD
01-12-15, 22:46
Ik ben ook wel fan! Zou het niet top zijn dat voor de autisten onder ons (en dat zijn er meer dan men denkt) dat je alles bij elkaar kunt plaatsen en in volgorde kan zetten... Scheelt inderdaad wel een hoop gezoek... :-)
Die PvP generaals, ondanks dat ik ze niet tot nauwelijks gebruik zien er toch wel geinig uit en met een kazerne is dat hele landings probleem op gelost (en heb ik weer wat meer plek op mijn eilandjes) :-)
ROBIN_TBOD
01-12-15, 22:47
overigens ook leuk dat de tijd melding een uurtje voor loopt (andere tijd zone???) :-)
en er zijn vast heel veel andere die dat ook al hadden opgemerkt... :-)
KingofLeon
02-12-15, 20:31
forum leeft nog in zomertijd ;)
Het is nu toch GMT +1? Zo niet geef ik het even door aan BB_Lyedra
Je moet dit zelf instellen. Alleen op een of andere manier doet de automatische functie bij mij altijd een beetje vreemd...
Rechtsboven: Settings > Links in beeld: Algemene Instelling > Scroll, scroll, scroll > Datum en Tijd opties