PDA

Bekijk Volledige Versie : Knop terug naar huis in avontuur

Hildegardis
07-06-15, 08:19
Beste Tso is het mischien mogelijk dat de knop terug naar huis alleen voor de spelbepaler beschrikbaar is ?
Het is zo irritant dat de lootspelers hem in kunnen drukken terwijl je legers wilt inladen ,het heeft geen enkele zin voor hun dat de knop terug naar huis ook te zien is in de pop up. Ik bedoel als spelbepaler degene die het avo heeft gekocht en opend bepaald ik ook wanneer het spel ten einde is lijkt mij.. M.V.G hilde

Hildegardis
07-06-15, 15:25
Waarom zou alleen de starter die mogen hebben? Het is een kwestie van afspraken maken. Bij ons in de gilde is de afspraak dat diegene die het avo start het ook afrondt, maar zelf vraag ik soms 1 van de lootspotters om af te ronden als ik bvb dringend weg moet. Zoals bij Stampende stier kunnen de looters perfect een kill maken terwijl de laatste toren al neer is.
Dan heb je een afspraak gemaakt met die gene ..maar als je zoals ik elke keer weer nieuwe spotter hebt ,dan vind ik het respectloos dat ze op die knop naar huis drukken , zowiezo is dat 1 van de avonturen die jij speelt waar de spotters het wel af kunnen maken en daar zijn er heel weinig van.Bovendien ga ik niet aan mijn looters vragen neem even een compleet leger mee om het avontuur af te ronden.

Walov
07-06-15, 18:03
Standard is dat de looter meldt dat ie naar het eiland komt en de kill melden. Meer is niet nodig.

De rest is op afspraak.

Sandman
08-06-15, 15:09
Als de avontuurstarter dan ineens verdwijnt en het avo niet afmaakt, zou je het nooit kunnen voltooien dan en zouden alle deelnemers aan het avo de loot niet krijgen.
Tuurlijk is het irritant als looters je avo beƫindigen als je nog niet ingeladen hebt, maar om dan die mogelijkheid helemaal weg te halen is een beetje overdreven volgens mij.