PDA

Bekijk Volledige Versie : onderschepping terwijl het leger aan het vechten is [victor de verschrikkelijke]

JustDutch
14-05-15, 08:14
Ik zie in mijn scherm een generaal aanvallen op een kamp (het juiste kamp), krijg het bericht generaal valt aan, en vlak daarop krijg ik het tweede bericht dat een generaal op datzelfde kamp aanvalt (en verliest). In mijn logs blijkt die 1e generaal onderschept te zijn (werd niet gemeld). Verder waren in het kamp dat onderschepte al 5! generaals aanwezig als block, waarbij de eerste 3 generaals in het kamp waren voordat de onderschepte generaal het onderscheppingsgebied binnenliep (op het scherm). Verder viel mijn onderschepte generaal het bedoelde kamp aan voordat generaal 2 van het block verslagen was. Pittig onnodig verlies (130r, 90c, 182 xb, waarbij de XB echt pijn doen).

Linux mint 17.1 (laatste versie, schone installatie 1 week oud)
Flash 11.2.202.460
Firefox 37.0.2 voor linux mint.

michael4david
14-05-15, 14:51
straks vragen ze ook nog het tijdstip wanneer het was
omdat het volgens bb niet kan

s-andman
18-05-15, 03:49
Deze bug is al langer bekend en doet zich soms voor (niet altijd)

Als BB even goed zoekt in het archief vinden ze onder het jaartal 2012 en 2013 nog wel diverse tickets hier over :D

BB_Grubur
28-05-15, 14:06
Ik zal het probleem opnieuw aankaarten bij de devs.
Let wel op dat blocken nog steeds niet officieel ondersteund wordt en als het probleem daar lag er niets mee gedaan zal worden.

Happy Settling,

BB_Grubur