PDA

Bekijk Volledige Versie : avonturen in stermenu

ruderion
25-04-15, 12:52
In mijn zoektocht naar scenarios blijf ik maar avonturen vinden. Verkopen op HH gaat niet snel genoeg om het aantal te verminderen en om zelf te spelen zijn de avonturen meestal te nutteloos. Ze gewoon verwijderen is tegen mijn principes.

Mijn stermenu is intussen al dusdanig vol dat het ergeniswekkend veel tijd kost om het avontuur te vinden dat ik wil starten. Daarnaast zal het ook niet bevorderlijk zijn voor de server snelheid als elke keer als een speler zijn stermenu openmaakt er 500+ items geladen moeten worden.

Mijn suggesties om dit op te lossen:
- maak stapeltjes van de avonturen zoals met grondstoffen.
- maak een functie in het proviandhuis om avonturen om te zetten in kaartstukken, worst of een ander uniek avontuur. Dit laatste zou kunnen werken als een gegarandeerd vervolgavontuur bij inleveren van 10 avonturen.
- maak een filterfunctie in het stermenu
- geef een optie om specifieke avonturen nooit meer te vinden. Ik heb echt die extra zonen van het veld niet meer nodig terwijl ik er al 30+ heb liggen. Kaartstukken zijn ook vrij waardeloos maar alles beter dan meer ZvhV.

Ik hoop dat hier snel iets mee gedaan wordt. Het liefst zie ik natuurlijk ook dat de frequentie om scenarios te vinden omhoog gaat, maar daar gaat dit topic dus niet over.

ErwinR55
25-04-15, 13:20
- maak een functie in het proviandhuis om avonturen om te zetten in een uniek avontuur. Dit laatste zou kunnen werken als een gegarandeerd vervolgavontuur bij inleveren van 10 avonturen.

+1

Paul06
25-04-15, 14:38
- maak stapeltjes van de avonturen zoals met grondstoffen.
- maak een functie in het proviandhuis om avonturen om te zetten in kaartstukken, worst of een ander uniek avontuur. Dit laatste zou kunnen werken als een gegarandeerd vervolgavontuur bij inleveren van 10 avonturen.
- maak een filterfunctie in het stermenu

Volledig mee eens, naast 130x ZvhV, 100x VdV en 90x VE is het best lastig om de kleine hoeveelheid pirateneiland, Vikingen, kleermakers etc. te vinden. Ook zie ik niet in waarom het niet gestapeld zou kunnen worden.

salah1998
25-04-15, 21:46
Gegarandeerd vervolgavo bij 10 avo's? Leuk idee. 10x VE t.w.v 10 visjes voor een MVE t.w.v 20k muntjes lol

Walov
26-04-15, 08:24
hear, hear...doe hier wat mee bb

ruderion
26-04-15, 11:45
Gegarandeerd vervolgavo bij 10 avo's? Leuk idee. 10x VE t.w.v 10 visjes voor een MVE t.w.v 20k muntjes lol

Het aantal 10 is maar een voorstel. En als dit geimplementeerd wordt zijn die VE heel snel meer waard dan 10 visjes. Maar je bevestigd wel het probleem. Iedereen heeft teveel avonturen die nutteloos zijn.

PasMaNNi
26-04-15, 12:19
Stapelen van avonturen in stermenu lijkt mij prima idee!

maak een functie in het proviandhuis om avonturen om te zetten in kaartstukken, worst of een ander uniek avontuur. Dit laatste zou kunnen werken als een gegarandeerd vervolgavontuur bij inleveren van 10 avonturen.

ook prima idee, nu af en toe op zoek naar DP / vikingen etc voor gilde missie maar krijg ik hem niet met ontdekkingsreiziger grr

Kakashi07
26-04-15, 13:07
Je hebt wek gelijk ik heb best wel wat avonturen. Ene leuk en andere minder. Mensen moeten daar toch wat meer een eigen keuze in hebben welke ze kunnen krijgen. De manier zelf zal iedereen wel een idee voor hebben. Maar inruilen voor kaartstukken is een slim idee.

OhForFSake
26-04-15, 16:08
+1. Mijn ster menu begint ook al aardig voor te raken

Kiremieh
26-04-15, 17:52
goede suggesties, ik ondersteun het.

SirJackOld
26-04-15, 18:21
Ook ik vind het een goed idee, ik heb gelukkig nog niet zoveel avo's in mn ster, maar onderhand toch meer dan ik kan en wil spelen.

michael4david
26-04-15, 19:08
+10
voor het idee

iPrimax
26-04-15, 22:57
+10
Mijn Stermenu zit ook propvol en het is vaak zoeken naar de juiste spullen.
Goede opties als ik ze zo lees, daar zijn tal van mogelijkheden om dit probleem op te lossen imo. Al is het maar visvoer....
Het inleveren van rommel zal erg fijn wezen.

(Misschien als ze nog snel zijn....dat ze een leuke rommelmarkthuisje maken, in de trend van Koningsdag? :)

gekewe
28-04-15, 07:49
Helemaal mee eens en als ze toch avo's stapelen doe dan de rest ook maar van het hele menu :)
Verbeteringen zoeken is ook geen lolletje

Stevied86
28-04-15, 14:49
helemaal mee eens en idd hetzelfde zou met verbeteringen ook erg fijn zijn.

marcootjehhh
28-04-15, 14:52
helemaal mee eens, pfff en ook die verbeteringen per 25 stuks. Liefst zo dat alles maar 1x in het stermenu staat.

Qwerty
28-04-15, 17:11
Geachte dames en heren. Inmiddels zijn er zo'n 8 topics ( even zoekfunctie gebruiken) over de wanorde in het stermenu en evenzovele suggesties om van alles en nog wat te stapelen/kunnen verwijderen enz. De mods schijnen sinds enkele maanden bezig te zijn dit forum op te schonen, maar wanneer telkens een nieuw draadje geopend wordt over hetzelfde onderwerp blijft het forum net zo'n warboel als het stermenu.

TIPEX
29-04-15, 12:50
+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1...

BB_Grubur
29-04-15, 15:25
Dank jullie wel voor de goede ideeën :)
En houd je ogen op toekomstige veranderingenlogboeken ;)

BB_Grubur

Bertolucci
29-04-15, 21:48
hm zou hoop dan toch doen leven?

Ruwaard
05-05-15, 10:28
+1

Oppas
07-07-15, 10:49
Zowel het stapelen van avonturen als het inwisselen van avonturen heeft mijn interesse. BB Neem dit aub mee in je planning voor updates. Het onoverzichtelijke gezoek naar de juiste avo doet afbreuk aan de spelvreugde evenals het zinloos verkrijgen van niets opleverende coöperatieve avo's.

ruderion
09-10-15, 14:12
Dank jullie wel voor de goede ideeën :)
En houd je ogen op toekomstige veranderingenlogboeken ;)

BB_Grubur

Intussen bijna een half jaar verder en nog niets gezien hierover in de veranderingenlogboeken. Wordt hier aan gewerkt of was deze opmerking alleen maar een dooddoener?