Bekijk Volledige Versie : geen onderhoud op donderdag... het spel blijft online
Geen onderhoud op donderdag... het spel blijft online....
Waarom word ik dan om 01.00 uur van de server gegooid....?? krijg na een half uur een the settlers online Beta logo op mijn scherm.. kan niet op het forum enz.
Nog een half uur later krijg ik het normale scherm voor me... probeer in te loggen en kan vervolgens 30 min naar deze afbeelding staren....
prntscr.com/6oe8tc
BB is weer leuk bezig vandaag....
en ondertussen kom ik maar niet in het spel:-(
cc dat is hier net zo sta al een paar uur te kijken naar hetzelfde beeld
klopt, de servers staan toch echt uit
sta inmiddels al een tijdje naar dit scherm te staren; http://prntscr.com/6of9pn
Ook last van gehad en premium aan staan!
Compensatie zou wel op prijs gesteld worden.
Ik kon er na 01.00 uur ook niet meer in om mn avo af te sluiten, lekker gedaan dit weer BB, wat een stelletje prutsers
Ook last van gehad. zou nog even wachten op mn OR's. Op t moment dat ik dat wilde gaan regelen werd ik eruit gedonderd. Had wel kunnen wachten omdat ik toch vrij ben maar vond t wel mooi geweest na een kwartier.
Hey allemaal,
dit was helaas geen onderhoud maar een onderbreking in de diensten van een heleboel spellen.
Het technische team heeft zo snel mogelijk gereageerd en het probleem opgelost, excuses voor het ongemak en de slechte timing.
Voor verloren Avonturen e.d. kun je contact opnemen met de klantenservice.
~ BB_Grubur
Dat betekent dus dat het technische team best op incourante tijden ingezet kan worden, als de zaak maar dringend genoeg is. Dan wil ik een volgende keer, want die volgende keer komt er zonder twijfel, dat het technische team ook eens in het weekend in actie komt als er een probleem is. Blijkbaar kan het namelijk wel, buiten de kantoortijden. Want ik mag midden in de nacht toch wel een incourante tijd noemen, of niet?
Bertolucci
02-04-15, 21:49
Helaas niet office3, aangezien je niet weet in welke tijdzone BB/UBI/Serverleverancier haar technische team inhuurt.
En misschien zijn er wel 1 of 2 mensen die elke donderdag nachtdienst hebben en dus toch aanwezig waren.
Ik snap je vraag en ja het zou prettig zijn als er ook in het weekend soms ondersteuning te vinden is, maar wat ik hierboven zeg dus.
Indien echt dringend kunnen wij bepaalde kanalen inschakelen. Ook 's nachts en in het weekend.
Mvg Mod_Fjuka
Heb ik niet goed opgelet of is er iets misgegaan: het Paasevenement is bij mij weer opnieuw beginnen met de eerste missie ???
Ah, laat maar, ik zie dat er sinds gisterenochtend op het Duitse forum al 45 pagina's aan berichten staan over dit zelfde onderwerp. Het zal bij BB dus wel al bekend zijn...
Ik heb het Duitse forum even doorgelezen en duidelijk is geworden dat de 5e Paasmissie eigenlijk niet had moeten beginnen. Men heeft zich een dag verrekend. Er zou elke 5 dagen een nieuwe missie moeten komen, en na 3 weken zou het voorbij moeten zijn. Echter, nu blijkt dat 3 weken 21 dagen tellen en dus is er (automatisch?) een 5e missie gestart. In Duitsland is deze abrupt afgebroken en verwijderd, maar daarbij is bij sommigen die pas de 4e Paasmissie aan het spelen waren ook deze afgebroken en verwijderd. Resultaat: een heleboel boze spelers. Ook in Duitsland laat BB weinig van zich horen. In deze 45 pagina's staan slechts 2 berichten van BB zelf, maar daaruit blijkt in ieder geval wel dat men bezig is het probleem te onderzoeken en dat er naar een oplossing wordt gezocht.
Het probleem is bij BB dus inderdaad bekend. Mag ik dan vragen waarom bij ons dan nog geen melding vanuit BB is gedaan dat er per ongeluk een 5e missie kan komen? En dat je deze niet moet doen, omdat deze mogelijk wordt afgebroken en wordt verwijderd? Een bericht op de startpagina of ingame zou zoveel ellende kunnen besparen. Geef eens openheid van zaken !!!
Zowel wij als Mod's als BB_Grubur zijn gisteren heel de dag druk geweest ingame zoveel mogelijkheid duidelijkheid te verschaffen, daar is inderdaad het forum wat bij ingeschoten. Maar op dit moment is er niet meer informatie buiten het feit dat het probleem onderzocht wordt.