PDA

Bekijk Volledige Versie : PvP Volgorde van aanval klopt niet

WarboBram
31-03-15, 18:07
Als je een kaartbaas met 40 cavalerie en 40 schurk en 40 boog en een metaaltand waarvan de eerste aanval op de cavalerie is, beginnen eerst 20 schurken dan 20 cavalerie dan 40 boog dan 20 cavalerie ...... met andere woorden volgorde klopt soms niet met een verlies tot gevolg .Zeker bij de eerste aanval want dan beginnen de verkeerde troepen eerst aan te vallen .
Dacht eerst zelf verkeerd geklikt maar is nu al een paar keer voorgevallen en ik let erop

Of wat nu juist gebeurt is , Baas aan het killen terwijl er nog bogen NA de baas komen ???????????????????????????????????????????
http://prntscr.com/6nqqs1

Vandha
31-03-15, 18:55
Hey WarboBram,

De volgorde van de aanvallen, dat deze wisselt is volgens mij "by design", dit is iets wat ik zelf ook regelmatig tegenkom. Persoonlijk zie ik liever gewoon de volgorde zoals in het begin van het kampje staat.

De 'bug" dat de eerste eenheid die aanvalt, niet de geselecteerde eenheid is, heb ik ook al vaker gehad en is uitermate vervelend omdat ik geen onnodige verliezen bij die aanvallen kan veroorloven. De aanvallen gaan verder wel goed.

Dat er nog troepen na de eilandbaas komen, komt omdat de betreffende kampeenheid een groep van jouw eenheden verslagen heeft, die komt dan later in de aanvalsrij terug.

Gr. V