PDA

Bekijk Volledige Versie : Pirateneiland voor de gm

Mediva
20-03-15, 15:05
Zou het mogelijk zijn om dit avo beter beschikbaar te maken? Met ons gilde zitten we op het hoogste niveau gildemissie en elke 3/4 dagen mogen we weer aan pirateneiland geloven. Helaas voor ons is dit avo alleen te verkrijgen via een schatzoektocht, maar de or kan dit tempo van spelen gewoon niet bijbenen. Zou het mogelijk zijn om dit avo te vervangen voor iets dat wel beter verkrijgbaar is, of het avo weer terug te zetten in de shop tegen kaartstukken?
Het wordt zo steeds lastiger om de gm te blijven doen en het lijkt me dat veel meer mensen hier last van hebben.

salah1998
20-03-15, 15:40
Nee, dat is geen goed idee. Een verandering van de missie zou wel kunnen, maar dat moet BB_Grubur dan wel lezen en meegeven.

Mediva
20-03-15, 16:22
Die oplossing vind ik ook prima...op ons niveau zijn er 14 verschillende missies, waarvan er 2 pirateneiland al bevatten. En die schijnen wel vaker te komen dan de andere missies. Maar het hebben van dit avo is absoluut niet bij te houden met het tempo waarin je ze moet doen voor de gm..:) Bij een schatzoektocht heb je ook maar een kleine kans op deze....En dat is de enige manier om eraan te komen, op handel zijn ze ook al onbetaalbaar geworden hierdoor...

Mediva
23-03-15, 10:17
3 dagen later: ja hoor daar is ie weer......weer pirateneiland voor de gildemissie.....dit begint echt zo vervelend te worden dat het niet leuk meer is...
We hebben een compleet gilde die dat ding nodig is, niemand heeft hem en handel onbetaalbaar. We willen best gildemissies doen, maar zorg dan ook dat ze te doen zijn!

Bojangles
23-03-15, 10:36
uitermate irritant, die missies die niet te krijgen zijn.

MarcosHagos
23-03-15, 10:37
Helemaal mee eens, gewoon weer te koop zetten voor kaartstukken. Geen leuke gildemissie op deze manier.

Structuurman
23-03-15, 10:42
Zou het mogelijk zijn om dit avo beter beschikbaar te maken? Met ons gilde zitten we op het hoogste niveau gildemissie en elke 3/4 dagen mogen we weer aan pirateneiland geloven. Helaas voor ons is dit avo alleen te verkrijgen via een schatzoektocht, maar de or kan dit tempo van spelen gewoon niet bijbenen. Zou het mogelijk zijn om dit avo te vervangen voor iets dat wel beter verkrijgbaar is, of het avo weer terug te zetten in de shop tegen kaartstukken?
Het wordt zo steeds lastiger om de gm te blijven doen en het lijkt me dat veel meer mensen hier last van hebben.

+1

Freejax
23-03-15, 14:53
Helemaal mee eens, gewoon weer te koop zetten voor kaartstukken. Geen leuke gildemissie op deze manier.

Ik stem voor, BB, graag deze avo voor kaartstukken.

Qwrt
23-03-15, 14:57
BB geef ons een alternatief graag, dit is niet te doen zo ;)

salah1998
23-03-15, 14:57
Nee, niet terugdoen in de shop a.u.b. Haal die Gildemissie desnoods weg, maar niet Pirateneiland terug in de shop aub!

BB_Grubur
23-03-15, 15:00
Dank jullie wel voor de feedback.
Ik zal beide standpunten doorgeven :)

salah1998
23-03-15, 15:03
Dank jullie wel voor de feedback.
Ik zal beide standpunten doorgeven :)

Ik ben blij met elke beslissing, behalve dat het avo weer terug in de shop komt. Hopelijk zal die Gildemissie veranderd/verwijderd worden :)

Freejax
23-03-15, 15:05
Nee, niet terugdoen in de shop a.u.b. Haal die Gildemissie desnoods weg, maar niet Pirateneiland terug in de shop aub!

oei, voorzichtig salah1998, straks vervangen ze Pirateneiland met Te Paard of Moerasheks, die ben ik wel even zat na het paasevent :)

salah1998
23-03-15, 15:07
oei, voorzichtig salah1998, straks vervangen ze Pirateneiland met Te Paard of Moerasheks, die ben ik wel even zat na het paasevent :)

Moerasheks en Verloren Schedel zijn ook leuke opties, freejax. Allebei zeer korte avo's met weinig verlies.

ToYoSoFt
23-03-15, 15:12
ja als er aan een avontuur veel te verdienen valt op de handel omdat deze er niet meer instaat snap ik dat je als handelaar het avontuur niet meer terug wilt.
voor de rest mag hij van mij terug /of een alternatief avontuur wat wel te koop is voor kaartstukken.

dus terug of ander avontuur :)

Grtz ToYoSoFt

Kolkkie
23-03-15, 16:52
Wat mij betreft mag pirateneiland weer terugkomen in de shop. Kunnen wij fatsoenlijk onze GM doen :D

FightingFalcon
23-03-15, 18:45
Pirateneiland is een hel, bijna niet te vinden. Best veranderen door een ander avontuur. Ik ben ook helemaal voor om deze voor kaartstukken te laten kopen

salah1998
23-03-15, 19:01
Ander avontuur is een prima oplossing. Zorgt er ook voor dat Gilden weer eens met ze allen wat anders gaan spelen; verbreedt de horizon :)

Sandman
24-03-15, 10:14
stop een coop dan in de gildemissies ;)

salah1998
24-03-15, 10:27
stop een coop dan in de gildemissies ;)

Das ook een goed idee; worden die ook eens gespeeld :)

Sandman
24-03-15, 11:11
Hopen dat dit voorstel dan bij onze ontwikkelvrienden terecht komt :)

salah1998
24-03-15, 11:37
Hopen dat dit voorstel dan bij onze ontwikkelvrienden terecht komt :)

Hoop met je mee :)

Sandman
24-03-15, 11:59
Hoop met je mee :)

en je zit niet eens in een gilde :p

salah1998
24-03-15, 12:42
en je zit niet eens in een gilde :p

achja ;P

Vandha
24-03-15, 14:16
Hallo,

Hier ben ik het ook mee eens ja, ik heb 3 or's continue lopen op korte avo zoektocht alleen om deze reden. Ik heb er weliswaar genoeg voor mezelf en 1 of 2 voor gilde dan. Lagere levels hebben niet zoveel or's om piraat regelmatig te vinden, als er gekeken wordt naar de hoeveelheid die vereist zijn voor gilde missies.

Gr. V

Kolkkie
28-03-15, 15:59
Een coop avontuur als GM zou ik niet doen. Ik zit in een klein gilde en niet iedereen is tegelijkertijd online wegens werk. Ik vind niet dat je het kan maken om mensen te dwingen om een bepaalde tijd aanwezig te zijn zodat men een coopavo kan doen als gildemissie.

Daarnaast hou ik er niet van om tijden vast te zitten in een avontuur omdat je afhankelijk bent van anderen.

qpidootje
03-04-15, 21:27
Ik vind de gildemissies zowiezo toe is aan vernieuwing. Zo hebben de hoogste levels en de lagere geen zin om met moeite bij elkaar gesprokkelde kannonen en kruisbogen te betalen.
Ik ben het ook eens dat de avonturen terug moeten komen voor kaarten. Desnoods nog meer nieuwe avonturen erbij. Piraten eiland wordt dan ook bij ons als niet meer gedaan. De verhouding wat je er voor terug kan kopen klopt namelijk voor geen kant. Als er leuke items voor zouden zijn wordt het alweer een ander verhaal.
Ik wil geen gm's wegklikken maar ben nu vaak genoodzaakt dit wel te doen :(

Spitfire68
12-05-15, 11:10
Die oplossing vind ik ook prima...op ons niveau zijn er 14 verschillende missies, waarvan er 2 pirateneiland al bevatten. En die schijnen wel vaker te komen dan de andere missies. Maar het hebben van dit avo is absoluut niet bij te houden met het tempo waarin je ze moet doen voor de gm..:) Bij een schatzoektocht heb je ook maar een kleine kans op deze....En dat is de enige manier om eraan te komen, op handel zijn ze ook al onbetaalbaar geworden hierdoor...

+1

Graag verandering van missie of afschaffen of andere avo ervoor in de plaats.

Spitfire68
12-05-15, 11:15
Een coop avontuur als GM zou ik niet doen. Ik zit in een klein gilde en niet iedereen is tegelijkertijd online wegens werk. Ik vind niet dat je het kan maken om mensen te dwingen om een bepaalde tijd aanwezig te zijn zodat men een coopavo kan doen als gildemissie.

Daarnaast hou ik er niet van om tijden vast te zitten in een avontuur omdat je afhankelijk bent van anderen.

Er zijn meerdere coop avo's te doen, dus voor elk wat wils zou ik zeggen, er zijn coop voor 2,3 en 4 personen.

BB_Grubur
12-05-15, 15:57
Alle feedback is doorgegeven, de kantoorbazen hebben hier morgen een vergadering over :-)
Hopelijk heb ik spoedig goed nieuws voor jullie!

~ BB_Grubur

Spitfire68
13-05-15, 13:11
Alle feedback is doorgegeven, de kantoorbazen hebben hier morgen een vergadering over :-)
Hopelijk heb ik spoedig goed nieuws voor jullie!

~ BB_Grubur

fijn bedankt Grubur :-)

Sandman
13-05-15, 13:16
Ben benieuwd!

BB_Grubur
15-05-15, 14:02
Goed nieuws en slecht nieuws:

Het zal worden veranderd (yaay!) maar het gaat even duren voordat het aangepast kan worden in het spel (boe!).
Zodra ik wat meer informatie heb over wanneer zal ik deze reactie updaten :)

~ BB_Grubur

Sandman
18-05-15, 14:48
Grubur, weet je ook wat er aangepast gaat worden? Gaat pirateneiland uit de gm of komen er coops in?

BB_Grubur
18-05-15, 15:13
Grubur, weet je ook wat er aangepast gaat worden? Gaat pirateneiland uit de gm of komen er coops in?

Helaas kan ik verder nog geen informatie geven - zodra ik meer mag delen zal ik dit onderwerp updaten, sorry!

~ BB_Grubur

Spitfire68
29-05-15, 21:36
Wat gaat het pirateneiland kosten straks in de gildemarkt?

Rampire
29-05-15, 22:10
Op tsotesting.com staat nu 750 gildemunten, dat zegt natuurlijk nog niks want het wil niet zeggen dat het dan ook voor die prijs in productie gaat :-) maar ik vind het wel realistisch.