PDA

Bekijk Volledige Versie : Dagelijkse missie en Gildemissie uitvoeren

SaintPetrus
16-03-15, 21:24
Had vandaag een dagelijkse missie waarbij ik slapende vulkaan moest voltooien, heel de markt afgezocht maar niet te vinden.
In mijn nieuwe gildemissie (wachtende) moet ik avontuur voltooi het Pirateneiland doen, heel de markt afgezocht niet te vinden.

Als avonturen gekoppeld aan gildemissie of dagelijkse missies niet meer te koop zijn hoe komen we er dan aan, maar nog belangrijker hoe kunnen we dan de opdracht voltooien zonder dat we of de opdracht weg moeten klikken (dagelijkse missie) of edelstenen moeten gebruiken om hem af te kopen (gildemissie).

Hebben meer mensen dit probleem reeds ondervonden dan hoor ik het graag, ben met name geinteresseerd in hoe jullie dit hebben opgelost.

Met vriendelijke groet,

Saint Petrus (Fantasiagilde)

qpidootje
16-03-15, 22:23
Als je je ontdekkingsreiziger avonturen laat zoeken kun je deze vinden. Als je sneller resultaat wil kan je ze ook op de handel vragen of kopen. Ik ben het met je eens dat het raar is dat deze avo's uit de markt zijn gehaald.

Lord_Spookstah
16-03-15, 23:20
Dit lijkt mij toch makkelijk binnen het gilde op te lossen mocht je ze zelf niet hebben, en een middellange avonturen zoektocht levert beidde avo`s ook regelmatig dus ook vanaf die kant moet dat te doen zijn.

salah1998
17-03-15, 08:38
Spelen is anders dan kopen. Elk avontuur is nog speelbaar; alleen moet je het zien te verkrijgen.

Bertolucci
17-03-15, 12:59
mja, ik heb hele zwik piraten en slapende vulkanen in voorraad.
En als ik eens een serie dezelfde avonturen wegstamp dan hou ik juist met dit soort dingen rekening door er 2 of 3 op voorraad te houden voor het geval ze juist even tijdje niet uit de zoekers komen als ze nodig zijn.