Bekijk Volledige Versie : Uitbreiding opties te koop voor bonenstaken
Mijn sprookjeskasteel is inmiddels een spookkasteel om de simpele reden dat ik geen staken meer nodig heb. Toch zonde van zo'n prijzig gebouw. Zou graag toevoegingen aan de epische voorwerpen zien die gekocht kunen worden met staken en doorlopend zijn zoals nu bv de avo's en de bonensoep die je met de bonen kan kopen.
Dit kan vanalles zijn, enkele opties: Grout, edelstenen, andere buffs die kunnen ondersteunen in avo's etc etc.
Zou het iig leuk vinden als t kasteel er niet alleen maar staat mooi te wezen :)
Nog 3 dagen en 15 uur, en dan staat mijn kasteel ook mooi level 5 te wezen :D
michael4david
24-02-15, 09:38
Hier ook een spookkasteel en niks om mee te doen maar had het lang geleden ook al is gevraagd en nooit een antwoord
misschien dat er nu een antwoord komt en in 2020 een oplossing
Ah.... en als je geen doelen meer hebt voor staken en/of bonen zou ik ook graag een optie willen zien om als lvl 50 sprookjesavonturen niet voor bonen maar ouderwets voor e.p (lees stermunten) te spelen... Met de bonen die ik met kleermakers spelen verdien heb ik 6 prachtige huizen gekocht, maar meer van die dingen kan ik op mijn eiland echt niet kwijt... Ik kan ze alleen nog weggeven aan gildeleden.. dat is natuurlijk ook een goede zaak maar niet erg motiverend:P
MOD_KindestRed
24-02-15, 13:44
Ah.... en als je geen doelen meer hebt voor staken en/of bonen zou ik ook graag een optie willen zien om als lvl 50 sprookjesavonturen niet voor bonen maar ouderwets voor e.p (lees stermunten) te spelen... Met de bonen die ik met kleermakers spelen verdien heb ik 6 prachtige huizen gekocht, maar meer van die dingen kan ik op mijn eiland echt niet kwijt... Ik kan ze alleen nog weggeven aan gildeleden.. dat is natuurlijk ook een goede zaak maar niet erg motiverend:P
Ik begrijp je volkomen, maar heb je ook een idee hoe je dit voor elkaar krijgt? Met name voor spelers die juist wél belang hebben bij bonen?
Bonen + stermunten lijkt me ook geen optie.
michael4david
24-02-15, 13:50
Bv onder epische voorwerpen te koop zetten
Is nog al makkelijk te bedenken zoiets
Of koop pijlenregen en sluipmoordenaar met bonen
Kunt zoveel makkelijk in te voeren dingen bedenken dat je daar niet echt programmeurs voor nodig hebt
Maar ja ik ben maar een simpele boer
MOD_KindestRed
24-02-15, 13:56
Bv onder epische voorwerpen te koop zetten
Is nog al makkelijk te bedenken zoiets
Of koop pijlenregen en sluipmoordenaar met bonen
Kunt zoveel makkelijk in te voeren dingen bedenken dat je daar niet echt programmeurs voor nodig hebt
Maar ja ik ben maar een simpele boer
Nu voel IK me een simpele boer :P
Ik kan niet uit je verhaal opmaken hoe je onderscheid maakt tussen het ontvangen van stermunten of bonen
michael4david
24-02-15, 15:31
als men de spullen kunt kopen voor bonen of stermunt lol bedoel ik wil je bv stermunt kopen met de overtollige bonen
dat je dat op dezelfde manier doet zoals nu een sluipmoordenaar
een sluipmoordenaar voor bonen te koop denk dat het voor bb beter is om staken te doen moet er toch bufs gebruikt worden op het kasteel
dus je krijgt met je avo gewoon de bonen en de level 50 + kunnen dan de saaie bonen weer omruilen tegen stermunt of artikelen
hoop dat deze uitleg wat duidelijker is
Bonen naar stermunten omzetten? Nee dankje. Of het moeten 100 bonen voor een muntje zijn, dan zie ik er wel wat in. Stermunten moet je verdienen door avonturen te spelen, niet door te handelen -.-
Je zou met bonen je sprookjeskasteel moeten kunnen upgraden. 10k bonen naar L6. en voor 100k bonen naar L7 (hoeft hij niet eens harder van te produceren) en voor 1000k naar L8. Gewoon om iets onderscheidends en duurs te hebben zodat de 50+ers weer kunnen opscheppen tegen elkaar (net zoals vroeger toen men nog kon racen wie als eerste 50 zou worden)
Bertolucci
24-02-15, 20:47
Er zijn er toch ook zat van lvl 50 die dan gaan klagen dat het "niks toevoegt voor de prijs"
Andere kant zijn er ook deco minded die het wel tof zouden vinden.
Ik heb gevraagd om kleermaker-avonturen voor stermunten te kunnen doen omdat dat de enige avonturen zijn die 80.000 ervaringspunten of meer opleveren..... Ik heb weinig zin om alleen voor stermunten 10 x achter elkaar VA of viking te spelen of zoiets.... ik speelde vaak en graag VE, maar nu de droprate van MVE met 25 % verlaagd is, is ook dat beduidend minder aantrekkelijk. Het liefste zou ik graag één (nieuw) groot avontuur zien waar je voor mijn part 6000 units verliest maar wel veel ep (dus stermunten) kan verdienen...
Heldhaftige kleermaker volle versie levert je ruim 900 stermuntjes op. Is dat niet genoeg?
ja dat bedoel ik.... maar als lvl 50 krijg ik geen stermuntjes maar die stomme bonen ..lol
En ik speel liever één moeilijk en groot avo dan 10 x VA of 10 x een ander avontuur.... dat wordt op den duur oersaai....
Dus misschien een idee voor de mapmakers: maak een avontuur met de moeilijkheidsgraad van heldhaftige kleermaker (of zwaarder voor mijn part) waar de beloning niet uit bonen bestaat maar uit ep (stermunten)
dan ben je af van tot vervelens toe steeds maar hetzelfde avo spelen en ben ik weer happy :-)
Verrassingsaanval zou normaal een avontuur zijn waar je ook gigantische verliezen op loopt. Helaas heeft BB het nogal dom aangepakt om die eenheden Laatste slag te geven, waardoor je bijna niks verliest en makkelijk kunt blocken.