PDA

Bekijk Volledige Versie : Veranderingenlog 26/02/2015

BB_Grubur
16-02-15, 16:28
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/header_changelog.png

Plaats hier je reacties over het nieuwste changelog. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.

Bertolucci
16-02-15, 17:02
mooi rijtje verbeteringen.
wel benieuwd hoeveel bergen er nu daadwerkelijk gaan sneuvelen komende tijd :P

Paul06
16-02-15, 17:28
Chat zal niet zo vaak verbinding verliezen.

Ben benieuwd, de verwoording belooft nog niet veel goeds... :p

kili
16-02-15, 17:49
mooi rijtje verbeteringen.
wel benieuwd hoeveel bergen er nu daadwerkelijk gaan sneuvelen komende tijd :P

je kan op test nu zien wat neer kan :)

Bertolucci
16-02-15, 23:47
ja ben ik bezig, maar daar zijn de edelsteentjes gratis, dus was meer settlerswijd bedoeld, die uitspraak

BB_Grubur
17-02-15, 14:14
Ben benieuwd, de verwoording belooft nog niet veel goeds... :p

:) Hoewel ik het liefst zou willen beloven dat de chatproblemen 100% opgelost zullen worden, is dat iets waar we niet zeker van kunnen zijn; de programmering werkt niet altijd precies hetzelfde in een testomgeving - maar zoals je ziet werken de techneuten hard aan gemelde (en nog niet gemelde) problemen!

Paul06
17-02-15, 17:42
:) Hoewel ik het liefst zou willen beloven dat de chatproblemen 100% opgelost zullen worden, is dat iets waar we niet zeker van kunnen zijn; de programmering werkt niet altijd precies hetzelfde in een testomgeving - maar zoals je ziet werken de techneuten hard aan gemelde (en nog niet gemelde) problemen!

Daarom ben ik ook altijd wel blij met een changelog, dan zien wij ook wat er allemaal gebeurt in het duistere hol van de programmeurs ;)