PDA

Bekijk Volledige Versie : Buff verwijderen/ garnizoen inpakken

Qwerty
15-02-15, 22:01
Ik zou graag de mogelijkheid zien om buffs te verwijderen, m.n. zonnevlam, poeder van het zandmannetje en broodjes kaas.
Ook zou het prettig zijn wanneer garnizoenen weer ingepakt kunnen worden, de pvp-generaals gebruik ik niet meer en ze staan alleen maar in de weg.

ErwinR55
16-02-15, 00:45
Buffs verwijderen heb je toch een recept voor tegenwoordig? Of werkt dat niet op die dingen? Maar waarom breek je niet gewoon je herberg af voor die zandmannekes enzo? Herberg heb je toch niet nodig.

En die gens, dat is gewoon zorgen dat de aanmeer plaatsen allemaal vol zijn als ze terug op je eiland komen, dan komen ze alleen in je stermenu terecht.

Qwerty
16-02-15, 09:07
Buffs verwijderen heb je toch een recept voor tegenwoordig? Of werkt dat niet op die dingen? Maar waarom breek je niet gewoon je herberg af voor die zandmannekes enzo? Herberg heb je toch niet nodig.

En die gens, dat is gewoon zorgen dat de aanmeer plaatsen allemaal vol zijn als ze terug op je eiland komen, dan komen ze alleen in je stermenu terecht.

't Gaat om de buffs in het stermenu. Ik vraag om een simpel kruisje rechts boven in het icoontje, zoals sommige wel hebben. En allerlei dingen om het zelf te regelen kan ik ook wel bedenken, ook voor de generaals, maar dit is toch het spelsuggestietopic??? ;)

MOD_KindestRed
16-02-15, 11:57
't Gaat om de buffs in het stermenu. Ik vraag om een simpel kruisje rechts boven in het icoontje, zoals sommige wel hebben. En allerlei dingen om het zelf te regelen kan ik ook wel bedenken, ook voor de generaals, maar dit is toch het spelsuggestietopic??? ;)

Als je ze perse uit je stermenu wilt hebben, kun je eventueel de buff gebruiken en daarna een recept droppen om te stoppen.
Ik neem je voorstel om het op een makkelijkere manier te doen zeker mee.

ErwinR55
16-02-15, 20:46
hmmmja, dat zei je er niet bij dat je ze uit je stermenu wilde hebben....