Bekijk Volledige Versie : Man met de hamer.
Na de nieuwe spel update komt steeds vaker de man met de hamer voorbij,
en dan bij meerdere spelers tegelijk. (dit heb ik opgemerkt in binnen de gilde) (chat wel beschikbaar maar spel niet)
De chat verdwijnt dan ook en komt niet automatisch weer terug moet dan ook een refresh doen voor de chat weer terug komt.
Weet niet of dit probleem al eerder aangegeven is.
M.vr.gr.
MOD_KindestRed
09-02-15, 13:23
Dankje avatar77!
We hebben het doorgegeven.
Hopende op een snelle oplossing
Lordoftwente1
09-02-15, 14:19
het spel loopt nu prima maar we worden nu er steeds uit gegooid .
wat is het toch met bb .
altijd wat nooit helemaal goed.
Hoezo loopt t spel prima?? geen chatserver en tijdens een aanval bij stier weeeer 60 soldaten en 121 elitesoldaten kwijt omdat de majoor bleef vechten.
En het commentaar dat je dan maar geen blocks moet doen vind ik beneden peil want bijna iedereen doet dat weer na de zogenaamde oplossing ivm de spelproblemen.
Opgeteld bij de vele vele verliezen tijdens de vorige spelproblemen vind ik t onderhand eens tijd worden voor wapen-compensatie.
Op deze manier is er geen ruk aan om t zo maar eens plat te zeggen. 3 dagen heeft t spel behoorlijk gedraaid maar vanaf gisteren ist weer bal !
Dank jullie wel voor de feedback. Wij zijn helaas niet de enigste server die last hebben van die enge man met de hamer maar het technische team is ervan op de hoogte en werkt hieraan. Excuses voor het ongemak!
Dank jullie wel voor de feedback. Wij zijn helaas niet de enigste server die last hebben van die enge man met de hamer maar het technische team is ervan op de hoogte en werkt hieraan. Excuses voor het ongemak!
Nieuwe CM, zelfde antwoorden. En het technische team gooit het op de steeds groter wordende we-werken-eraan-stapel.
btw Krijgen we nog een "Hallo ik ben jullie nieuwe CM en ik zal me even voorstellen" topic?
Qwerty:
http://prntscr.com/63bh8r
Nieuwe CM, zelfde antwoorden. En het technische team gooit het op de steeds groter wordende we-werken-eraan-stapel.
Wat voor antwoord verwacht je dan?
Wat voor antwoord verwacht je dan?
Danku voor de print, over het hoofd gezien, excuses.
Zoiets Paul: het is bij ons bekend en zal toegevoegd worden aan de lijst. De planning is als volgt: verwachte oplossing : week X. Bug nummertje zoveel is bij het onderhoud van afgelopen nacht opgelost. Update bug nummertje zoveel : het herstel duurt langer dan gepland vanwege zusenzo. Bug nummertje zoveel heeft momenteel topprioriteit waardoor herstel van andere bugs vertraagd is, verwachte oplossing week X
Enzenz, gewoon een wekelijkse update van de stand van zaken.
Mods schijnen ermee bezig te zijn maar om het bestaande topic op uk-forum te vertalen hoeft toch geen maanden te duren, al helemaal niet wanneer wij met z'n tweetjes een complete vertaling van een 20m durend Gamescom-filmpje in een uurtje uit het duits kunnen vertalen ;)
Danku voor de print, over het hoofd gezien, excuses.
Zoiets Paul: het is bij ons bekend en zal toegevoegd worden aan de lijst. De planning is als volgt: verwachte oplossing : week X. Bug nummertje zoveel is bij het onderhoud van afgelopen nacht opgelost. Update bug nummertje zoveel : het herstel duurt langer dan gepland vanwege zusenzo. Bug nummertje zoveel heeft momenteel topprioriteit waardoor herstel van andere bugs vertraagd is, verwachte oplossing week X
Enzenz, gewoon een wekelijkse update van de stand van zaken.
Mods schijnen ermee bezig te zijn maar om het bestaande topic op uk-forum te vertalen hoeft toch geen maanden te duren, al helemaal niet wanneer wij met z'n tweetjes een complete vertaling van een 20m durend Gamescom-filmpje in een uurtje uit het duits kunnen vertalen ;)
+1
alleen gezien de ontwikkelingen van de laatste 2,5 jaar betwijfel ik of er intern bij de ontwikkelaars zelfs zo'n soort to-do-list bestaat :p
Maar idealiter is dit inderdaad een lijstje punten dat voor elke gemelde/bekende bug zonder problemen door BB zou moeten kunnen worden ingevuld.
Wij hebben ervoor gekozen de engelse lijst niet gewoon te vertalen, maar eerst te kijken naar de bugs die op dit forum gemeld zijn, en dat kost inderdaad tijd.
Na het normale wekelijkse onderhoud zal er morgenochtend tussen 10:00 en 12:00 een extra (wereldwijd) onderhoud zijn om dit probleem op te lossen :)
Avontuur- en Premiumtijd zullen voor beide onderhouden verlengd worden.
Christiaan1978
12-02-15, 22:32
helaas nog steeds veel last van man met de hamer en dat de chatserver niet te bereiken is na de update van vanmorgen, dit geldt voor meer mensen uit ons gilde
helaas nog steeds veel last van man met de hamer en dat de chatserver niet te bereiken is na de update van vanmorgen, dit geldt voor meer mensen uit ons gilde
Sinds de introductie van die barakken weken pleurt de chatserver er na een paar minuten uit en geeft als melding Chat server niet beschikbaar. Daarnaast heb ik standaard binnen een minuut een man met de hamer als ik naar avontureneiland ga of terug naar thuiseiland.
Dit is niet een probleem dat op zich zelf staat, maar meerdere spelers van verschillende spelwerelden hebben gemeld op forum en waarschijnlijk ook middels tickets. Gezien het feit dat deze problemen gestart zijn sinds de barakkenweken was ik niet van plan om mijn hele pc binnenste buiten te keren om te proberen aan mijn zijde het probleem op te lossen.
Het zou jullie sieren als jullie eens zouden kappen met die speciale weken, want het brengt niets anders dan (meer) ellende.
http://prntscr.com/64ibum
Dikke doei!
Tymy
Dank jullie wel voor de extra feedback, zal ervoor zorgen dat de technici ervan op de hoogte zijn dat de problemen mogelijk nog niet helemaal zijn opgelost.
Na een 2 tal weken komen de zelfde problemen weer terug.
Chat valt om de haverklap weg wordt ook niet automatisch ververst wat voorheen wel was.
En die VERSCHRIKELIJKE MAN MET HAMER komt ook weer steeds te voorschijn.
Dacht dat dit probleem opgelost was maar blijkbaar zijn ze weer terug.
M.vr.gr.
Dank je wel avatar77.
De chatproblemen worden hopelijk met de update van vannacht opgelost (zie veranderingenlog (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/18758)).
Ik zal doorgeven dat de Man met de Hamer nog niet helemaal verdwenen is. Gebeurd dit regelmatig (zo ja, met welke regelmaat?) en rond welke tijd(en)?
Happy Settling,
BB_Grubur
Sorry voor mijn uitspatting.
Vandaag in een uur tijd een keer of 10.
Christiaan1978
25-02-15, 20:18
ik heb nu ook al vijf maal een poging gedaan, dan heb ik 1 minuut alle chatservers online en dan komt de man met de hamer en ben ik dus offline voor alle gilde leden en vrienden en werkt fluister dus ook niet. Vroeger kon je naar een ander eiland gaan en als je weer terug ging naar thuiseiland ging de server weer opnieuw verbinden, maar nu blijft de server op offline staan http://i.imgur.com/VZHukhR.png
Sinds het probleem met de man met de hamer opgelost is heb ik een probleem met de man met de hamer :confused:. Ik heb het even aangekeken, kan natuurlijk altijd gebeuren, maar het is nu toch wel structureel.