PDA

Bekijk Volledige Versie : [Avontuur] buit coop avo's

gekewe
05-02-15, 08:04
Sinds de verandering van de buit bij coop avo's worden die nauwelijks meer gespeeld in ons gilde.
Ter bevordering van het samenspelen is dit dus een gemiste kans :(
Dat vinden wij erg jammer, misschien dat de buit hiervan wat aantrekkelijker gemaakt kan worden door bv een kans op wapens er in te doen !
De or's brengen nl best wel vaak een coop mee, dus wij hebben er allemaal meer dan genoeg.

salah1998
05-02-15, 09:26
Groot gelijk, samenwerking moet gesteund worden door een leuke beloning. Niet door de beloning te verlagen!

Sandman
05-02-15, 09:53
+1 Wij speelden er vroeger ook heel veel, ik mis die samenwerking wel

TIPEX
05-02-15, 11:10
er is er eentje waar je bewoning mee knt iwwinnen meerschat geloof en e knekelegie kerk zit ook nog altijd in werbvelwind, intressant toch ^^

salah1998
05-02-15, 11:29
0,6% kans, en als een ander hem krijgt, heb je er niks aan, tipex.

Dead01
05-02-15, 11:43
Hier mag inderdaad iets aan gedaan worden.
Deze avo's werden vroeger vaak gespeeld, zowel lagere levels als de hogere levels speelden deze samen, altijd goed voor de sfeer in de gilde maar nu helaas.
En mss eens coop avo maken met bonen, mag dan uiteraard wat zwaarder zijn e :-).

salah1998
05-02-15, 11:46
Met bonen was dus wervelwind vóór 29 november update.

BB_Grubur
11-02-15, 15:47
Dank jullie wel voor de feedback, ik zal het doorgeven aan de ontwikkelaars :)
Ik kan niet beloven dat ze er iets mee doen, maar ze zullen het te horen krijgen.

Happy Settling,
BB_Grubur

salah1998
11-02-15, 16:12
Mooi om te horen, Grubur :)

Sandman
11-03-15, 10:53
Misschien kunnen de ontwikkelaars er nog rekening mee houden met het paasevent, stop wat meer eieren in de loot ;)

Het is echt jammer dat zoiets wat echt samenwerking creëerde in de gilde tussen lagere en hogere levels en gewoon gezellig was, niet meer gestimuleerd wordt om te spelen.

gekewe
14-06-15, 16:16
ik heb inmiddels over de 100 coop avo's, buit nog steeds niet veranderd evenals de animo om ze te spelen :(

marco_polo_1984
14-06-15, 19:12
tsja, lijkt er meer op dat ze dit willens en wetens dood laten bloeien.... is al zoveel goede feedback rond coops gegeven, maar word niks meegedaan

michael4david
15-06-15, 16:39
waren wel leuk soms nu zijn ze alleen leuk omdat er een mooi rood kruis op staat
weg met die rommel

Paul06
15-06-15, 17:07
Helaas inderdaad. Waar ze veel teveel moeite steken om ons PvP op te dringen proberen ze ons juist van de Coops af te houden, terwijl m.i. de Coop-avonturen veel beter aanslaan dan het PvP. Nu alleen de loot nog een beetje weer omhoog zodat het nog wel loont de coop-avo's te spelen.

gekewe
17-06-15, 09:28
het is gewoon erg jammer, het samenspelen was toch wel bevordelijk voor veel dingen.
Zoals de meeste spelers wel merken is het een stuk stiller geworden op de chats, errrg jammer, een gemiste kans :(

Skaihosh
30-11-16, 15:25
Ik slinger 'm nog maar eens aan. Nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar.
Betere loot voor de coops is gewenst. Eigenlijk heel leuk om te spelen, maar de loot maakt het niet aantrekkelijk.
Terwijl je er eigenlijk meer moeite voor moet doen dan een gewoon avo (kompanen zoeken die gelijktijdig beschikbaar zijn).

Gaat mij persoonlijk dan niet eens om de xp, maar maak de gs wat hoger en/of gebouwen in de loot kansrijker!

gekewe
05-12-16, 10:20
Ik zie dat ik op 5-2-15 het topic ben gestart, bijna 2 jaar later en er is niets mee gedaan. Jammer hoor, het leeft nog steeds onder de spelers.

Bedankt Skaihosh, dat je er weer over begonnen bent :)
Misschien dat er nu wel geluisterd gaat worden !

Fjuka_old
05-12-16, 14:47
Hallo,

We hebben de suggesties doorgegeven aan BB_Nanuq en willen jullie daarvoor ook bedanken.

Met vriendelijke groeten

Mod_Fjuka

gekewe
05-12-16, 17:13
Hallo,

We hebben de suggesties doorgegeven aan BB_Nanuq en willen jullie daarvoor ook bedanken.

Met vriendelijke groeten

Mod_Fjuka

Dankjewel voor je respons Fjuka, ik stel dat zeer op prijs.
Hopelijk heeft BB Nanuq er meer over te zeggen dan BB Grubur in februari 2015 :)