PDA

Bekijk Volledige Versie : Communicatie!

15-01-15, 08:22
Beste BB,

Ik ben van menig dat het op dit moment heel erg slecht is gesteld met jullie communicatie naar de spelers toe.

Dit is toch een kleine moeite om dat eens duidelijk en op tijd te doen of is dit teveel gevraagd?

Graag hoop ik hier een fatsoenlijke en duidelijke reactie op te krijgen.

Met vriendelijke groet

s-andman
15-01-15, 11:27
+1

bijvoorbeeld een beetje informatie over het sneller legers trainen dat vannacht is in gevoerd of moeten we het zelf maar weer halen op het buitenlandse forum :)

Of een beetje informatie over hoe de status is van het oplossen van de huidige bugs die sinds de invoer van de PvP aktief zijn.

MOD_KindestRed
15-01-15, 13:16
Beste avatar77,

Allereerst bedankt voor het aankaarten van dit probleem op een positieve manier.
We nemen dit uiteraard zeer serieus.

BB_Silryn heeft periode van technische problemen gehad, wat in dit geval onderdeel van het probleem is.
Dit neemt niet weg dat we hierdoor minder zouden mogen communiceren.

Er is vandaag een topic op het forum verschenen over bepaalde wijzigingen:
http://forum.thesettlersonline.nl/threads/18678-gelimiteerde-aanboden-Barakken-weken

Groet,
MOD_KindestRed

MOD_KindestRed
15-01-15, 14:17
+1

bijvoorbeeld een beetje informatie over het sneller legers trainen dat vannacht is in gevoerd of moeten we het zelf maar weer halen op het buitenlandse forum :)

Of een beetje informatie over hoe de status is van het oplossen van de huidige bugs die sinds de invoer van de PvP aktief zijn.

Op het nieuwsoverzicht is deze info vermeldt

s-andman
15-01-15, 15:13
Op het nieuwsoverzicht is deze info vermeldt

Ik zie het ondertussen staan dank voor de reactie ( echter is deze gepost om 14:01 ) (dus deze stond er nog niet dat ik mijn eerdere post plaatste :))

Fjuka_old
15-01-15, 15:49
u hebt helemaal gelijk s-andman, en zowel BB_Silryn als wij als mods werken eraan de communicatie zo vlot mogelijk te laten verlopen. Maar aan ziekte en technische problemen doe je niets.

Robin_
15-01-15, 17:49
Google translate wordt nooit ziek en levert hetzelfde resultaat als het bericht dat nu op de frontpage staat. Misschien wel beter.... dat zijn toch geen lopende Nederlandse zinnen????

Nelleke199
15-01-15, 20:21
Robin, dat bericht zal ook wel door BB-Nonox geplaatst zijn, dat is geen Nederlandse sprekende CM.

Is wel wonderlijk hoor, dat BB/TSO zo vaak geteisterd wordt door technische problemen en of ziekte. Ik hoor dat nu al zolang als ik speel.

Ik kom de laatste tijd nog maar 2x per dag naar Settlers om de boel gaande te houden, speel al wekenlang geen avonturen meer. Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik hier nog doe. Jammer. Vond het altijd een leuk begin van de dag om 's morgens vroeg bij de thee en de eerste koffie op mijn eiland te zijn, te spelen en een beetje te chatten. De lol is er echt af.

MOD_KindestRed
15-01-15, 23:11
Robin, dat bericht zal ook wel door BB-Nonox geplaatst zijn, dat is geen Nederlandse sprekende CM.

Is wel wonderlijk hoor, dat BB/TSO zo vaak geteisterd wordt door technische problemen en of ziekte. Ik hoor dat nu al zolang als ik speel.

Ik kom de laatste tijd nog maar 2x per dag naar Settlers om de boel gaande te houden, speel al wekenlang geen avonturen meer. Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik hier nog doe. Jammer. Vond het altijd een leuk begin van de dag om 's morgens vroeg bij de thee en de eerste koffie op mijn eiland te zijn, te spelen en een beetje te chatten. De lol is er echt af.

Dat is jammer om te horen Nelleke.
We kunnen op dit moment niks anders doen dan blijven communiceren met jullie en het ontwikkelingsteam

16-01-15, 08:21
Dat is jammer om te horen Nelleke.
We kunnen op dit moment niks anders doen dan blijven communiceren met jullie en het ontwikkelingsteam

Lees mijn bericht: http://forum.thesettlersonline.nl/threads/18676-kerstwinkel