Bekijk Volledige Versie : mazzelaar geoloog vindt de extra ijzermijn en marmerafzetting niet
oke, ik weet dat het vinden van een extra afzetting een kansje is van 15 %, maar als twee mazzelaars al weken als enige zoeken naar marmer en ijzerafzettingen, zou je toch verwachten dat die kans een keertje viel? behalve de eerste keer zijn die extra afzettingen nooit meer gevonden.
zijn er meer mensen met dit probleem, of moet ik gewoon nog meer geduld hebben?
waldmeister
01-01-15, 16:33
Ik denk gewoon geduld hebben.
Let erop dat die extra mijnen op andere locaties zitten, en dat je die daarom misschien nog niet hebt gezien. Ze komen NIET op de wisselende plekken van de ijzermijn (s5) en marmer (s1). Zie de gele "cirkels". Voor de duidelijkheid: Ik vind ze dus nog wel, alhoewel ik op de extra ijzermijnplek een ijskoude heb geplakt.
http://i58.tinypic.com/28lu9hh.jpg
^jup wald heb ik ook gedaan, daardor hoef ik die extra ijzermijn nooit meer te zoeken, z blijft gewoon staan en is dus een xtraatje boven op je gewone producite, je zou kunne proberen om je extra marmer gevuld t ehouden met afzettingen met nieuw ecept maar ik dnek dat dat onbegonnen werk is ^^
Bertolucci
02-01-15, 03:33
Ja idd Tipex, al geprobeerd, maar ik was in notime door mijn voorraad kruiden en stuff heen.
Maar wij hadden al gekletst laatst in de chat Cokora.
Heel raar dat ze bij jou niet pakken.
nog steeds niks gevonden.....
nog steeds niks gevonden.....
Heb je niet toevallig decoratie of andere gebouwen op die locaties staan die het verschijnen kunnen blokkeren?
MOD_KindestRed
06-01-15, 10:52
@Cokora
Maak eens een close-up screenshot van de locaties waar ze zouden moeten verschijnen als je wilt.
Dan kunnen we even meekijken waar het mogelijk misgaat.
Groet,
MOD_KindestRed
sorry ik weet niet hoe ik screenshots moet maken (ICT-analfabeet) maar er staat niks op die plekken. Ze zijn 1 keer gevonden dus ik weet waar ze moeten komen, maar niks hoor....
ik zoek nu al twee weken alleen met die mazzelaars, dus je zou toch zeggen dat die extra plakjes een keer gevonden zouden moeten worden...
Lord_Spookstah
06-01-15, 20:30
Je Print Screen knop, ergens rechts boven op je toetsenbord, daarna kun je het plaatje plakken in bv Paint en opslaan als .jpg en die uploaden.
Wil je alleen een screenshot van TSO en niet van alle andere tabs en/of programma`s die op je taakbalk open staan, druk dan eerst in je browser op F11 knop (TSO wordt full screen en druk dan: Alt + Print Screen knop.
en nog steeds geen extra mijnen gevonden.... :(
blijkbaar is hij toch niet zo'n mazzelaar, hihi
Ik heb alleen ijzer nog maar echt geprobeerd en al 3x gevonden. heb er bij de 3e keer maar een bevroren mijn overheen gezet. Hoef ik dat ding ook niet meer te zoeken zolang die niet leegloopt ^^ Marmer van t weekend s proberen.
KingofLeon
24-01-15, 12:20
Ik vind beide types regelmatig, mijn mazzelaar heeft dus wel geluk :)
Ik vind beide types regelmatig, mijn mazzelaar heeft dus wel geluk :)
Volgens mij is coko gewoon heel slim ;)
vandaag gevonden net :)
http://prntscr.com/5weejb