PDA

Bekijk Volledige Versie : Mail gistermiddag met kerstgeschenken ???

Lord_Spookstah
24-12-14, 10:57
Aangezien ik gistermiddag en avond en vanmorgen ook weer berichten lees over het wel of niet krijgen van een in-game mail met kerstgeschenken (waaronder 2x avontuur 'Red het kerstfeest') maak ik hier maar even een topic, aangezien niemand anders het doet :)

De vraag is: waarom heeft een deel van de community deze in-game mail wel ontvangen en waarom een deel niet, en krijgt het deel die deze mail niet gekregen heeft hem vandaag alsnog?

Jehanne
24-12-14, 11:01
Ja, idd, bij ons in de gilde werd dezelfde vraag ook al gesteld, een deel van de mensen heeft het wel gehad en een deel niet, wat is het onderscheid? Kan een reden voor zijn, die zou ik graag willen weten, dan snap ik het misschien.

Lord_Spookstah
24-12-14, 11:39
[11:36] MOD_KindestRed: Antwoord op de vraag mbt het avontuur Red het Kerstfeest in de mail - elke speler die nog te maken had met teveel populatie (meer dan 500 over de max) hebben deze mail ontvangen

BB_Silryn
25-12-14, 16:32
Zoals MOD_KinderstRed zei, dit heeft inderdaad te maken met populatieproblemen en een manier om deze weg te werken. Hierdoor heeft niet iedereen het ontvangen :)