Bekijk Volledige Versie : Gratis Wapens
Hoy hoy,
Beste allemaal er is van de week een email uitgegaan van the setters online daarin zitten gratis nieuwe wapens.
Ik denk ik meld het even voor iedereen.
M.vr.gr.
inieminie80
05-12-14, 09:09
ik ben echt geabonneerd op de nieuwsbrief maar heb geen mail ontvangen ook niet in de spam :-(
TheDutchman
05-12-14, 09:58
Ik heb ook de mail niet gehad, maar dat gebeurd wel vaker.
Geen idee wat er achter zit, want wordt wel gespammed met de nieuwe FarCry game, dus mijn mail staat ergens wel in hun mailing systeem.
Misschien ligt daar je probleem wel TheDutchman, ik heb de spam van FarCry niet gehad, maar wel de mail met gratis wapens...
Bertolucci
05-12-14, 12:55
hier beide niet ;)
heb je misschien het afzenderende email adres nog, kan ik daar eens op zoeken in mijn mail.
hier beide niet ;)
heb je misschien het afzenderende email adres nog, kan ik daar eens op zoeken in mijn mail.
De wapens kwamen van email_ubi@email.ubi.com
Bertolucci
05-12-14, 15:48
Nope helaasch niet in mijn postvakje :P
ik wel...allemaal pvp wapens
TheDutchman
05-12-14, 23:13
LOL
Nog steeds geen settlers wapen mail, maar vandaag wel nieuw voucher code voor Ghost Recon Phanthoms.
Ik log denk ik te vaak in bij tso om een voucher te krijgen :)
Ik heb ook geen mail gehad hoor. Iemand in m'n gilde had het ontvangen maar veel volgens mij niet. Vorige keren idd ook nooit wat gehad helaas.
Je moet wel je email adres bevestigd hebben anders krijg je geen mail.
@bb zou dezelfde mail nogmaals verzonden kunnen worden? De uitgegeven codes doen het dan toch niet meer, maar ziet er naar uit dat vele deze niet hebben gehad. Een opmerking dat deze mail misschien 2x is verstuurd kan vragen over een niet werkende code opvangen *-)
Heeft iedereen gecheckt of hij echt hier (http://www.thesettlersonline.nl/nl/profile) het vinkje bij de nieuwsbrief aan heeft staan?
Bertolucci
07-12-14, 12:40
bedankt paul!!
ik had wel eerder voucher in mijn mail gekregen van hetzelfde adres, geen idee hoe en waar intussen iets veranderd is, volgens mij zet ik altijd en overal nieuwsbrieven standaard uit nl.
TheDutchman
07-12-14, 14:56
Heeft iedereen gecheckt of hij echt hier (http://www.thesettlersonline.nl/nl/profile) het vinkje bij de nieuwsbrief aan heeft staan?
Yup staat al tijden aan, want zoals gezegd krijg ik ze wel vaker niet. Soms echter wel, dus het blijft een beetje vreemd.
Ook raar dat er verder niet gereageerd wordt op de topic door iemand van BB.
Ook raar dat er verder niet gereageerd wordt op de topic door iemand van BB.
Het is weekend avatar ;)
Spitfire68
07-12-14, 23:08
Ook hier geen mail..
MOD_KindestRed
25-02-15, 13:45
Niet relevant meer.
Slotje