PDA

Bekijk Volledige Versie : Door layout is een avontuur niet meer te doen

Hildegardis
02-12-14, 14:26
Ik erger me mateloos aan de layout/ popup die verschijnt als je een leger aanklikt op je avonturen eiland:mad::mad:
De aanval is dan niet meer te doen vooral niet als een vijandelijk leger dicht op jouw eigen leger staat ...soms na 5/6 X
lukt het eindelijk om de aanval te kunnen doen ,is dit de bedoeling van de programmeurs??Kan mij niet voorstellen dat dit is gedaan om het spel aantrekkelijker te maken wat betreft de normale avonturen ,leuke functie voor de expeditie avonturen die layout,maar
die gene heeft blijkbaar nooit een normaal avontuur gespeeld , want deze lay out /pop up is totaal nutteloos en storend met normale avonturen

BB_Silryn
02-12-14, 15:16
Dit is inderdaad inmiddels vaker aangekaart. Het wordt doorgegeven aan de spelontwikkelaars :)

Walov
03-12-14, 08:24
als ze bij de kwartiermeester en de major, de word generaal weglaten wordt het wat duidelijker en hoef ik niet in te zoemen om de goede te pakken

Klatergoud
03-12-14, 19:27
Ik erger me mateloos aan de layout/ popup die verschijnt als je een leger aanklikt op je avonturen eiland:mad::mad:
De aanval is dan niet meer te doen vooral niet als een vijandelijk leger dicht op jouw eigen leger staat ...soms na 5/6 X
lukt het eindelijk om de aanval te kunnen doen ,is dit de bedoeling van de programmeurs??Kan mij niet voorstellen dat dit is gedaan om het spel aantrekkelijker te maken wat betreft de normale avonturen ,leuke functie voor de expeditie avonturen die layout,maar
die gene heeft blijkbaar nooit een normaal avontuur gespeeld , want deze lay out /pop up is totaal nutteloos en storend met normale avonturen
Sluit ik me helemaal bij aan, idee erachter is goed, maar gaat volledig aan zijn doel voorbij. And the story goes on...

salah1998
04-12-14, 15:22
is idd irritant, vooral bij 1R blocks.

Kiremieh
07-12-14, 10:53
Helemaal mee eens, een nutteloze toevoeging en erg irritant.

Klatergoud
07-12-14, 12:14
Vooral als kampjes dicht opeen staan, ongeƫvenaarde ergerlijke bagger van ongekend niveau, kan er niets anders van maken!!

07-12-14, 15:48
Hum sorry hoor maar ik heb nergens last van.

Bertolucci
07-12-14, 16:34
soms is het wel wat vervelend als je kampje moet hebben voor block ofzo, dan is het irritant als de pop-upzone van het buurkamp getriggerd raakt en je niet bij het juiste kamp kunt, maar goed, daar is met positioneren soms ook nog wel wat aan te doen. zelfde aantal vlaggen net ff andere kant op en het is ineens niet meer zo vervelend.

Walov
07-12-14, 18:29
inplaats hiervan laat de generaal een vaandel voeren in zijn kleur.....kunnen we ze ook volgen tussen de bomen

Setje
07-04-15, 14:32
Zijn inmiddels 4 maanden verder en nog steeds die irritante pop up bij de kampen...Wanneer wordt deze weggehaald??

TIPEX
08-04-15, 08:44
lol, tis er juiste gekomen op speers vragen, ze wilde zien wat erin zat terwijl de aanval nog bezig was, maar mss kunne ze eenkeuzeknop installeren waar ej kunt kiezen tussen de popups of geen popups, dus dat je dan het kamp moet aanklikken om te weten wat erinzit?

s-andman
08-04-15, 12:01
lol, tis er juiste gekomen op speers vragen, ze wilde zien wat erin zat terwijl de aanval nog bezig was, maar mss kunne ze eenkeuzeknop installeren waar ej kunt kiezen tussen de popups of geen popups, dus dat je dan het kamp moet aanklikken om te weten wat erinzit?

tja we hadden er blijkbaar bij moeten vragen dat we het konden zien zonder dat er spelhinder van ontstond :D

Setje
10-04-15, 19:14
heb schijnbaar die vraag destijds gemist.........