PDA

Bekijk Volledige Versie : Teller kolonies klopt niet

Paul06
30-11-14, 23:07
Vanmiddag rond kwart voor 2 heb ik mijn eerste kolonie veroverd (voorlopig ook de laatste, maar dat doet er nu even niet toe).

Nu zou ik elke 6 uur 175 kolen kunnen oppakken, en als ik het introductiefilmpje goed heb bekeken kan ik meerdere patches in één keer ophalen zonder dat ik hierdoor minder productie zou hebben. Nu is dit echter het geval:

http://i.imgur.com/BbS8lR2.jpg

Zoals te zien is de kolonie nog 6 dagen, 14 uur en 42 minuten actief (dat klopt met afronding om kwart voor 2 vanmiddag)
Alleen is de kolonieopbrengst pas over 4 uur en 18 minuten klaar met de tweede cyclus.
Even rekenen geeft dat de tweede cyclus klaar is 13 uur en 24 minuten na opeising van de kolonie. Dat is dus geen 12 uur.
Of zie ik hier iets verkeerd?

Paul06
01-12-14, 10:41
Ik denk dat ik hem al snap.
De teller telt door vanaf 175 en op het moment dat je op ophalen klikt, begint de teller opnieuw bij 0 grondstoffen en begint de 6 uur ook opnieuw te lopen. Ik kon vanochtend 330 kolen ophalen en toen ik daarop klikte begon de teller opnieuw.

Qwerty
01-12-14, 10:44
Zoveelste bewijs dat de uitleg over het hele nieuwe systeem ver beneden de maat is. Van die tut-filmpjes word ik ook niet echt veel wijzer en bij een oefenkolonie had ik ook wat meer info verwacht.

michael4david
01-12-14, 15:14
vind ik ook bij de oefen kolonie wat is er te oefenen er is geen tip of wat dan ook echt een schande
waar zo zo lang aan gewerkt hebben HEY bb is pegi 7 geen professor 36 geef wat meer uitleg
is toch niet zo moeilijk

Bertolucci
01-12-14, 19:04
zal je nog tegenvallen, echt goed ergens uitleg bij geven is bijna net zo moeilijk als het ding zelf verzinnen:P

ricos221
02-12-14, 14:55
ze moeten natuurlijk ook niet alles voorkauwen

BB_Silryn
02-12-14, 15:17
Het is doorgegeven (inclusief de screenshots) aan het ontwikkelaarsteam. Ik duim mee voor een (spoedige!) uitkomst :)

Paul06
02-12-14, 16:51
Het is doorgegeven (inclusief de screenshots) aan het ontwikkelaarsteam. Ik duim mee voor een (spoedige!) uitkomst :)

Dankje Silryn,
Maar had je mijn tweede post ook gezien? Die waarin ik volgens mij uitleg dat het qua aantal grondstoffen gewoon klopt, alleen dat het op een enigszins verwarrende manier gevisualiseerd is?

BB_Silryn
02-12-14, 17:48
Ja. Ook dit is allemaal doorgegeven, en hopelijk komt er een logischere manier van uitleg voor :)

Paul06
02-12-14, 18:14
Ja. Ook dit is allemaal doorgegeven, en hopelijk komt er een logischere manier van uitleg voor :)

Top!