PDA

Bekijk Volledige Versie : ******* upgrade, *** tutorial en ******* bugs overal

Shinshi
28-11-14, 22:27
Echt serieus wat is dit voor een *****? Krijg ik een tutorial om me in te werken in PvP. Ben ik anderhalve dag bezig om wapens en troepen te maken om 50 boog, 50 aanvals infantrie en 50 vededigings infantrie te maken kan ik niet naar dat *** avo omdat ik nog in een sprookje zit, die geheel ***** is doordat generaals niet doen wat ze moeten doen zoals het bewegen over de kaart, het aanvallen van kampen en het doden van eenheden.

Zit ik eindelijk in dat *** kolonie ding voor tutorial, heb ik ******* paarden nodig om ook maar enigszins het avo te overleven. De ***** hints en uitleg zijn onduidelijk, de kosten qua gronstoffen en tijd belachelijk en de tutorial voorbereiding ****** waardeloos.

Serieus krijg meer stress van dit spel dan op mijn werk en ik drink 20 koffie op een dag op mijn werk en ik werk in IT met SLA en deadlines.

Vul maar een leuke kracht term in bij de ***** want zonder krachttermen kan ik niet omschrijven hoe onzetend slecht dit hele ding is. Anno is ook al verpest.

Shinshi
28-11-14, 22:30
2 uur om 150 sabels te maken om daarna te wachten op 25 C. Ik weet niet wat er bij BB in de thee zat.....

Lord_Spookstah
28-11-14, 22:47
Hé, maar je krijgt wel 137EP en dat heeft je maar 500+ ijzer en hardhoutstronken gekost en nog wat kolen en staal?, koop je toch?

<sarcasme mode uit>

Nelleke199
29-11-14, 00:03
Lieve Shinsi, pas op je gezondheid. Maar je bent wel een man naar mijn hart :o

Toen ik donderdag mijn topic schreef over al die onzin die er ineens in het spel zit, had ik aanvankelijk een soortgelijk bericht geschreven, maar dan wel met de nodige onaardige woorden erin. Heb dat maar verwijderd en een poging gedaan het zeer beschaafd te doen, maar ben helaas niet op het idee gekomen om sterretjes te gebruiken zoals jij nu. Is iets voor de volgende keer.

michael4david
29-11-14, 00:18
Leuke aktie dit keer bij BB een downgrade
Zorg ervoor dat je spelers irriteerd laat ze geen avo,s kunnen spelen voor de echte fanaten
die het toch durven laat hub generaals rondjes lopen naar het vijandelijke kamp en begin overnieuw
mensen met nog meer geduld kopen een ls en komen er achter dat de generaal weigert aan te vallen

weken op de test server en weer een mislukt plan mijn idee kappen ermee

Drunky
29-11-14, 10:32
advies voor dit eiland: maak 100 boogschutters en start hem op.
Je hoeft volgens mij maar 3 kampen aan te vallen en ik heb uiteindelijk maar 66 bogen verloren.
Als lvl 50 moest ik het volgende aanvallen:
- 1 kamp met 40 "schooiers" (zwakte bogen)
- 1 kamp met 20 bogen 20 schooiers en 1 chuck (let op de zwaktes van de meeste) inf. zou kunnen mits je ze ook wilt opofferen aan de bogen, of je neemt gewoon nog een keer bogen.
- 1 kamp met 20 bogen 20 schooiers en 1 wilde mary

De andere kampen kon ik mooi ontwijken.

Beloning:
2 stermunten

Dit is het niet waard om zoveel materiaal in te steken vind ik.
1 boog = 10 ijzer
boogschutter vraagt 6 bogen = 60 ijzer
66 bogen = 3960 ijzer voor 2 stermunten (okee 3 omdat ik prem aan heb)
Tenzij ze wat aan de kosten doen is het spelen van zulke eiland wel erg duur.

ruderion
29-11-14, 16:09
omdat dit een oefeneiland was kreeg je ook nog missiebelongingen. Die moet je wel meetellen bij de opbrengst. Je krijgt extra grondstoffen bij het innemen van een normale kolonie. Alles bij elkaar nog steeds erg duur, maar minder dramatisch dan dat je hierboven zegt.

wittenagel
01-12-14, 10:01
Er zijn bugs die samen met de pvp hier terecht zijn gekomen. Als men nou precies de bugmelding zou handhaven dan kon BB sneller actie ondernemen.