Bekijk Volledige Versie : pvp en nieuwe eilanden
Lordoftwente1
26-11-14, 13:40
Heb totaal geen plaats voor deze nieuwe gebouwen.
Waarom niet tegelijk nieuwe eilanden .
Ga hier toch nog niets mee doen .
groetjes lordoftwente1
tsja er zijn ook zat mensen die wel ruimte hebben. Je kan ook plaats maken. Daarnaast is pvp optioneel en geen must.
Jammer dat in het nieuwe arsenaal en de legeracademie de productie ook maar weer met 25 tegelijk gaat. Volgens mij wordt van onze kant al heel lang 'gezeurd' om het produceren van grotere aantallen in één keer in de wapenproductie of in de barak. Blijkbaar kan dat niet in de oude gebouwen, maar het had volgens mij een perfecte gelegenheid geweest om dit bij deze nieuwe gebouwen wel in te voeren. Helaas...
Roodstaart
27-11-14, 13:01
Zelfde hier; geen ruimte...
En als klap op de vuurpijl de ongewilde buff`s die de gehele economie (welke perfect draaide) door de war schoppen... en bedankt BB leuk cadeautje is dit!!!!
Die buffs zijn uitermate vervelend. Jullie geven een buff op bepaalde gebouwen, jullie doen alleen geen buff's op de grondstoffen productie. Het is niet voor te werken. Kolen die je zo nodig bent zijn gewoon echt niet aan te slepen nu. Mensen draaien 6k en ik hoorde al 15k in de min. Over graan en ijzer en koper maar niet te spreken.
Doe hier wat aa, anders loopt het voor veel spelers niet zo lekker en kan het je spelers kosten. Jullie zullen die buffs eigenlijk zonder grondstoffen verdubbeling moeten toepassen. Dat is het meest fijne als jullie zoiets weggeven. Nu is het niet echt leuk meer en noem ik dit geen weggeven. Je kan niets doen overal heb je kolen voor nodig, ook voor je nieuwe wapens, en dat gaat nu dus mislopen.
ghosttown6
27-11-14, 14:05
duurt die extra buff ook 2 weken
Ik ga zaterdag op vakantie en wil wel even weten of ik mn gebouwen dan maar gewoon uit moet zetten . is een ongelukkige weggeef actie als ik alles aanpas zodat het in de plus loopt ben ik net zo ver als voor deze actie
moet zeggen dat de upgrades wel duur zijn van de gebouwen
ben al meerdere keren op test begonnen met pvp en wist dat ik op de thuis account veel geduld moest hebben
Ik had goede hoop dat, met de introductie van het nieuwe vechtsysteem met een nieuw soort barak, er iets zou worden gedaan aan de RSI-productie van TSO. Maar helaas, ook hier heeft BB het niet voor elkaar gekregen om meer dan 25 troepen en wapens tegelijk te kunnen maken...
Reken even mee:
100 rekruten:
Wapens: via bronzewapensmid, gaat dus automatisch
Troepen: via barakken: 100 rekruten: per 25 produceren (4 cycli) = 12 keer klikken (1: op de rekruut; 2: naar 25; 3: op het vinkje)
Kortom: 12 keer klikken voor 100 rekruten (en hier wordt al over geklaagd dat het teveel is)
100 aanvalsinfanterie:
Wapens: via arsenaal: 600 aanvalspieken: per 25 produceren (24 cycli) = 72 keer klikken (1: op de aanvalspiek; 2: naar 25; 3: op het vinkje)
Troepen: via legeracademie: 100 aanvalsinfanterie: per 25 produceren (4 cycli) = 12 keer klikken (1: op de aanvalsinfanterie; 2: naar 25; 3: op het vinkje)
Kortom: 84 keer klikken voor 100 aanvalsinfanterie
Dat slaat toch nergens meer op? Als je consumenten klagen dat 12 keer klikken teveel is voor de productie van 100 troepen, voer je toch niet iets nieuws in dat 84 keer klikken kost voor 100 troepen?
Ik was weer begonnen met spelen vanaf het halloween event maar ik zet mezelf wel weer in de ruststand tot het volgende event.
Nieuwe dingen is altijd leuk maar op de een of andere manier heeft het altijd maar weer effect op de snelheid van het spel.
Traag en loopt vast op de momenten waar je het niet wil hebben.
Capaciteit van de server lijkt mij nog steeds veel te laag maar goed ik ben maar een leek op dat gebied denk ik .
Zie jullie wel weer bij het kerstbug event.
DutchBigBoy
28-11-14, 11:50
Hier ook veel last van traagheid, beeldopbouw, wachten tot je eindelijk de je "ja" kan aanklikken om een gebouw te slopen, noem maar op, blocks die fout lopen door de vertraging. Ik ben gestopt met de avonturen tot er iets wordt gedaan aan deze traagheid.
Ik heb zojuist de oefenexpeditie afgerond, alleen vergeten mijn overige troepen toe te wijzen aan een generaal/maarschalk/whatever voor het afronden van het avontuur, met als gevolg een troepentransport. Nu staan bij een gewoon avontuur de troepen van een troepentransport als toegewezen eenheden onder de bevolkingstooltip, alleen bij de expeditie dus niet en is het 1,5 uur lang maar de vraag wat er nog in dat troepentransport zit. Ik hoop dat dit nog wel veranderd wordt.
wittenagel
01-12-14, 10:03
Heb totaal geen plaats voor deze nieuwe gebouwen.
Waarom niet tegelijk nieuwe eilanden .
Ga hier toch nog niets mee doen .
groetjes lordoftwente1
4 gebouwen slopen is meer dan zat....???
Eerst schreeuwen om PvP en nu waarom dit niet en waarom dat niet. Ik begrijp dit eerlijk gezegd niet.
Ja BB waarom is dit een browser spelletje zonder download??
BB: Nou wittenagel dit omdat het gewoon een browser spelletje is.
Het is mneer dan 4 gebouwen die je kwijt moet. de pvp kereltjes gaan van je settlers af. dus als je al je settlers voor een leger hebt opgemaakt voor wat kleermakers zul je behoorlijk wat huizen moeten bouwen ook.
Ik heb geen ruimte voor die nieuwe kazerne en wapen maker. en zelfs geen ruimte om die nieuwe gens neer te zetten. kan die andere gens al niet kwijt.
Laat staan dat ik ruimte heb wat aan mijn inwonders cap te doen.
De buff vind ik wel leuk ook al loopt de economie nu in de soep :)
Wat ik niet begrijp is dat mensen al zo lang klagen over ruimte gebrek.
Dan komt er op de test iets waar je een heel klein beetje ruimte mee zou kunnen krijgen. en gelijk er achter aan het pvp.
Van het pvp bleef en blijf je maar horen en van die extra ruimte hoor je niets meer.
BB : je kan geen nieuwe gfebouwen blijven introduceren en spel evenementen waar we meer gebouwen voor moeten plaatsen zonder ons eerst ruimte te geben ! dat snappen jullie toch ook wel ?
ik ben al heel lang Lvl 50. En mijn eiland is al erg lang vol.
Het spel is gespeelt met veel plezier. maar door dit soort akties overweeg ik toch te stoppen. ( net als velen)
Geld voor gemmetjes uitgeven doen we niet met een vol eiland dus veel eraan verdienen zit er niet in op deze manier.
Ik hoop nog steeds op een tweede eiland. Maar als er niet snel iets komt zal ik mijn eiland in rust zetten en kijk ik elke paar weken wel eens of er nieuwe ruimte is ofzo.
wittenagel
01-12-14, 15:10
- Waarom moeten alle gebouwen op je eiland staan?
- BB introduceert gebouwen zoals een goudtoren. Is dit dan verplicht om te bouwen als je pvp wil spelen?
- BB ziet dat dennehoutproductie overbodig is voor velen 50ers en introduceert een epische houtopslag.
- PvP bederft de pret vertellen velen. Nou laat PvP achterwege en laat mensen PvP spelen die geen avonturen willen spelen.
Speel gewoon geen PvP.
Nee wij willen alle gebouwen op onze eiland want wij willen pronken en wij willen dat alles er tip top eruit ziet. Wij willen allemaal ijs huizen en ijskoude ijzermijnen. Niets mag hieronder lijden. Wij zijn gewend om onze spelletje te spelen en wij zien geen ruimte voor nieuwe patches.
Dit is wat velen vertellen. Hier hoor ik dus niet bij.
Bugs en vertragingen kunnen optreden. Een auto fabrikant heeft ook altijd terugroep acties. Een gebouw heeft ook altijd zijn mankementen in het begin. Alles heeft onderhoud nodig dus dit spel ook
Bertolucci
01-12-14, 16:15
Niet op elke auto witte en dan 1 of 2 dingetjes omdat de autofabrikant toch wel een heel aardige testfase heeft.
Ik hou ook niet van het gezeur en geklaag, maar de hoeveelheid bugs en de regelmatigheid, ondanks een testserver, geven toch een verwachting naar alleen maar meer bugs en de bijbehorende oorverdovende stilte die in de dagen daarna ook eigenlijk standaard is ;)
Dat de mensen ontzettend star en pieperig zijn, dat ze niet een klein beetje kunnen vogelen aan een zo groot eiland, ben ik met je eens.
Bugs en vertragingen kunnen optreden. Een auto fabrikant heeft ook altijd terugroep acties. Een gebouw heeft ook altijd zijn mankementen in het begin. Alles heeft onderhoud nodig dus dit spel ook
Dat snap ik allemaal , maar wat ik niet snap is dat bugs die in de testfase gemeld worden ( zoals het vastlopen van de missieketen) 1 op 1 live gaan. En dat is niet uniek, hetzelfde gebeurt bij bijna elk event.
Bovendien wordt op de testserver feedback gevraagd en uitgebreid gegeven, en ik kan me nu even geen enkel voorbeeld voor de geest halen waarbij die feedback tot iets geleid heeft.
Tenslotte: het gaat niet om een paar spelers die oeverloos zitten te mauwen over futiliteiten. Het gaat om massale kritiek op alle servers door heel veel spelers, dan kun je toch niet meer volhouden dat BB fantastisch bezig is.
heb de missies gedaan , koste vele malen meer dan de opbrengsten., ben begonnen aan een expeditie om een klein eiland te veroveren , met 100 van elke soort soldaat in drie generaals, en ik red het niet eens , kosten belachelijk veel gs en tijd en maar een paar uren om die expeditie te voldoen.
Ben er klaar mee , lol is er van af .
ik log uit en zoek wel iets anders om mij mee te vermaken.
Totaal waardeloze ''verbetering''
Bertolucci
09-12-14, 20:37
hm misschien toch nog eens oefenen in de oefenexpeditie? En dat een expeditie in heel korte tijd af moet had misschien beter gecommuniceerd kunnen worden, maar is dus kwestie van voldoende troepen al op voorhand reserve hebben en dan ook nog eens een lichting wapens hebben liggen, zodat je verliezen meteen kan opvangen.
De troepen zelf trainen best vlug namelijk, dus in 2 uur kun je al wel wat vervangen.
Maar goed het zijn geen walk-overs de eilandjes, je moet er wel bij nadenken en een paar basisprincipes achter het gevecht snappen en toepassen.
En dat schijnt lastig te zijn (inmiddels al 6 keer succesvol mijn 1e kolonie verdedigd ;) ), wat dan wel betekend dat mijn verliezen langzaam aan goed gemaakt worden met inkomens aan grondstoffen, moed- en sterpunten.
En eerlijk gezegd had ik er best lol in het nieuwe gevechtssysteem toe te passen.
ik heb een vraag ik heb mij eerst kolonies moet afbreken om dat ik een paar soldaat te kort kam en ik kan geen meer op zend
nu ben ik veel grondstoffen kwijt en heb geen kolonies
armand10
graag een antwoord a.u.b
ik heb een vraag ik heb mij eerst kolonies moet afbreken om dat ik een paar soldaat te kort kam en ik kan geen meer op zend
Probeer het nog een keer en zet de woorden in de goede volgorde zodat we je begrijpen... Kan hier echt geen soep van maken...
Bertolucci
10-12-14, 08:08
Hij heeft zijn eerste kolonie-expeditie moeten afbreken omdat hij soldaten tekort kwam en hij mocht er geen meer bijzenden.
Nu is hij veel grondstoffen kwijt en heeft nog geen kolonie.
Nu snap ik niet wat daar de vraag in is :P waar hij een antwoord op wil.
@Armand10, nog een paar keer de oefenexpeditie doen en oefenen met het blokken en de juiste troepen gebruiken in de gevechten, dan pak je er vast nog wel een keer één wel.
gewoon niet aan beginnen te duur,veelste duur en absoluut geen meerwaarde aan het spel
laat ze eens een keer wat aan de levels doen in plaats van deze onzin!!
pinkelstje_old
12-12-14, 07:40
dit is geen candycrush of een van dat soort spelletjes waar miljoenen combinatie's kunt maken met maar 4 items
een hogere levelcapaciteit gaat niet op 1 2 3, u moet nieuwe gebouwen en functie's verzinnen, nieuwe missie's enzovoort
ook is het noodzakelijk dat als de levelcapaciteit verhoogd wordt, dit een meerwaarde geeft aan de spelervaring in alle opzichten en
dat deze verhoging ook een verplichting is voor elke speler
PVP is geen verplichting, u kiest zelf of u meedoet me pvp of dat u het links laat liggen
meer plaats op uw eiland kunt u bereiken door efficiënt gebruik te maken van alle implementeringen die het afgelopen jaar zijn gedaan
hierbij denk ik ondermeer aan de verhoging van het level van bepaalde gebouwen, de epische houtopslag, de mogelijk om dorpsscholen
te levelen etc.
Ik snap wat je bedoeld Pinkelstje en ik denk dat de meeste het ook wel begrijpen maar mensen willen graag weten of BB er al mee bezig is, hoever dat ze zijn en wanneer het eventueel op de servers komt.
pinkeltje je hoeft mij niet uit te leggen dat dit geen candycrush is hoor.
wat je nodig hebt om een kolonie te veroveren is gewoon echt te duur lees de chat maar iedereen denkt er zo over
ik vind het niet echt duur. Heb 1 kolonie veroverd in de eerste week en verloren na 4 dagen. Krijg nog steeds met regelmaat beloningen binnen voor het veroveren en kwijtraken van deze ene kolonie.
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.