PDA

Bekijk Volledige Versie : Problemen Chat en Man met de Hamer ;)

17-11-14, 08:04
Hoi hoi,

Ik merk dat er de laatste paar weken steeds meer problemen zijn met onderanderen met de chat, ben ik de enige die daar last van heeft of zijn er meer?

Het lijkt er op dat na de laatste update van de chat de problemen alleen maar erger worden (vaker voorkomen).

Dat geld ook voor de man met de hamer die komt de laatste paar dagen ook steeds vaker langs, heb al gekeken of het aan mijn verbinding ligt maar daar ligt het niet aan.

Zouden jullie er naar willen kijken en je best er voor willen doen om nou eindelijk eens een goed oplossing daarvoor te vinden :D.

Met vriendelijke groet,

BB_Silryn
17-11-14, 15:27
Deze problemen zijn allebei bekend bij het ontwikkelaarsteam. Aan beide problemen wordt gewerkt ;)

Jehanne
18-11-14, 13:24
nou, ik had net 3 seconden spel...ik kom er nu helemaal niet meer in :-/

Nelleke199
19-11-14, 15:12
Ik heb nu 4x na elkaar opgestart en steeds staat er dan of alleen de Nieuws chat tab, of de Fluister en Nieuws chat tab.
Kort daarna verschijnt de man met de hamer, het spelscherm blijft wel beschikbaar als hij weer weg is.

Ik hoop dat dit met het onderhoud van vannacht weg is, het wordt nu heel hinderlijk.

Hildegardis
20-11-14, 17:20
ja klopt het probleem blijft ook met de handel zandlopertje ik dacht eerst het had te maken met virusscanner maar nee dus duidelijk te maken met serverproblemen bij BB heel irritant indd merk ook dat het opstarten steeds langer gaat duren na een half uur ongeveer kan je veilig op HH zonder dat zandlopertje dat uren blijft hangen en dan nog nadat ik van mijn eiland afkom en naar HH ging weer dat irri zandlopertje waar geen eind aan komt .
Oplossing voor de chat open een avo en ga heen en trug dan herstelt het je chat ,dan de handel nope blijft hangen reset voor dit probleem is de enigste oplossing ....maar ga pas op hh na dat je een half uur online bent geweest en open pas hh nadat je 10 min vanje eiland bent .