Bekijk Volledige Versie : [Feedback] Halloween Event 2014
Hallo allemaal!
Het Halloween Evenement loopt op zijn einde. De griezels verdwijnen stukje bij beetje van het spel en voor het laatste stukje zoeken we hulp van jullie. Wat ging er goed, wat kon er beter?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
BB_Silryn
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2013_09_halloween/forum_pumpkins.png
Ik vond het harstikke leuk. Nog beter zou het zijn als de vogelverschrikkers aangepast zouden worden aan het thema. Een pompoen als hoofd of de armen naar voren. Ook zou ik het leuk vinden als er een "gouden" pompoen zou zitten tussen 1 van de velden van een speler en die dan bijvoorbeeld 1000 edelstenen zou krijgen of een pompoenenmomument ala het engelenmoment.
Lord_Spookstah
13-11-14, 17:18
Evenement is prima verlopen, geen rare bugs of dubbele items etc.
Enige wat dit jaar erg mager was waren de pompoenen die je op je eiland kon vinden, soms dagen geen enkele pompoen en als er wel wat lag waren het er maar een paar.
Daar stond tegenover dat je wel veel pompoenen met avonturen kon krijgen.
jep, prima evenement al had ik graag watermolens in de shop gezien
al had ik graag watermolens in de shop gezien
die zitten er bij het paasevenement bij
Lord_Spookstah
14-11-14, 18:30
Ook bij kerst toch?
Nelleke199
16-11-14, 08:33
Volgens het ontwikkelingsdagboek Halloween 2014 zou er tijdens de verwijderings fase 1 tijdens het onderhoud van 6 november het volgende gebeuren:
Quote:
Wat gebeurt er met de golem-buffs in mijn stermenu? ?
De productiegrondstoffen zullen worden vergoed, de buffs worden verwijderd. Nog lopende producties zullen in de normale tijd worden afgemaakt en worden vergoed, zodra ze naar het stermenu verplaatst zijn.
Unquote.
Bij mij staat er nu nog gedeminiraliseerd water in mijn stermenu.
Super-event, alles werkte ook, ook wel prettig, dank!
Spitfire68
26-11-14, 21:00
Volgens het ontwikkelingsdagboek Halloween 2014 zou er tijdens de verwijderings fase 1 tijdens het onderhoud van 6 november het volgende gebeuren:
Quote:
Wat gebeurt er met de golem-buffs in mijn stermenu? ?
De productiegrondstoffen zullen worden vergoed, de buffs worden verwijderd. Nog lopende producties zullen in de normale tijd worden afgemaakt en worden vergoed, zodra ze naar het stermenu verplaatst zijn.
Unquote.
Bij mij staat er nu nog gedeminiraliseerd water in mijn stermenu.
Bij mij ook Nelleke!!!