PDA

Bekijk Volledige Versie : 04-11-2014 Server overbelast?

Nelleke199
04-11-14, 11:03
Zou er niet tegen zijn als er nu even onderhoud gepleegd wordt.

De boodschappen "server overbelast" verschijnen nogal eens, de chat valt uit, de zandloper is ontzettend traag, het scherm van het handelshuis is soms blanco, generaals lopen steeds achteruit of maken sprongen, avo's starten met vertraging ...etc.

Doe er iets aan aub.

Roman_Wiley
04-11-14, 11:10
Inderdaad, ik wordt er ook uitgeknikkerd nadat ik bij iemand mandjes wil gooien; "Server overbelast"

Voor het gemak keer je niet terug naar je thuiseiland, maar wordt je naar de homepage geknikkerd...

BB_Silryn
04-11-14, 11:27
Goeiemorgen :)
Er is gebleken dat wij niet de enige zijn met dit probleem. We zijn op de hoogte en gaan op zoek naar een oplossing :)

dreas-69
04-11-14, 11:44
ja en ja.
Kom er nog steeds niet in.
Krijg de melding server is overbelast.

Klinkt ook niet als een issue met temp internet bestanden en/of cookie.

totalnuts
04-11-14, 11:56
jah lekker dan zet je daagje premium aan kan je nie gamen

ricos221
04-11-14, 12:30
Zou er niet tegen zijn als er nu even onderhoud gepleegd wordt.

De boodschappen "server overbelast" verschijnen nogal eens, de chat valt uit, de landloper is ontzettend traag, het scherm van het handelshuis is soms blanco, generaals lopen steeds achteruit of maken sprongen, avo's starten met vertraging ...etc.

Doe er iets aan aub.

ben bang dat een onderhoud daar niet bij zal helpen. ze kunnen beter de capaciteit uitbreiden. Als de server nu al overbelast is dan kan PvP waarschijnlijk voorlopig niet draaien

Nelleke199
04-11-14, 12:47
Dank je voor je reactie Silryn.

Lordoftwente1
04-11-14, 12:51
waarom wordt er niet mee gedeeld wat de problemen zijn.

Hildegardis
04-11-14, 13:17
hier helemaal lol tijdens een aanval op 3 kampjes loopt de laatste generaal halverwege gewoon trug ....kheb het avontuur maar geanuleerd op deze manier is het geen spelen:(

ToYoSoFt
04-11-14, 13:33
Er is een probleem en de nieuwe Community medewerker komt het zelfs netjes zeggen dus ik denk dat we allemaal even geduld moeten hebben.
wees blij met de feetback.

Grtz ToYoSoFt

Klatergoud
04-11-14, 13:35
Server niet gevonden, Server overbelast, Tip v/d dag die je in alle rust van voor naar achter kunt lezen voordat pagina eindelijk is geladen, Verbindingsfout (mannetje met hamertje, zo'n vertrouwd beeld dat ik hem een naam heb gegeven). Eeuwig durende zandlopertjes enz. etc.
Feliz TSO, ouderwets op dreef zou ik bijna willen zeggen, ware het niet dat de problemen alleen maar lijken te verergeren.
Bloedje zonde dat ik geld in dit spel heb gestoken.

michael4david
04-11-14, 16:45
log net pas in maar petje af voor Silryn.
net begonnen en al netjes gereageerd

BartSimpson
04-11-14, 18:44
Ik geraakte er rond 15u ook amper in. Niets kunnen doen hoewel wat in de planning gehad.
Maar geen ramp, we kregen een mooie compensatie en zo'n dingen gebeuren nu eenmaal.

Als ik spel problemen heb kijk ik altijd naar het forum.
De CM moet ook dikwijls wachten op informatie van de BB bonzen.

Netjes opgelost

Nelleke199
05-11-14, 21:53
De problemen leken opgelost, maar helaas is dat niet zo.

Het duurt eeuwig voordat de kaart na het inloggen is geladen. De zandloper loopt nu nog langer dan eerder in het handels- en proviandhuis en de man met de hamer komt regelmatig langs, waarbij hij een witte waas over het scherm van het eiland legt.

De servers lijken zwaar overbelast. Heel vervelend.

BB_Silryn
06-11-14, 15:35
De problemen leken opgelost, maar helaas is dat niet zo.

Het duurt eeuwig voordat de kaart na het inloggen is geladen. De zandloper loopt nu nog langer dan eerder in het handels- en proviandhuis en de man met de hamer komt regelmatig langs, waarbij hij een witte waas over het scherm van het eiland legt.

De servers lijken zwaar overbelast. Heel vervelend.

Vervelend. Ik hoopte dat het was opgelost. Is het vandaag nog steeds bezig?
Ik neem het in ieder geval even mee en gooi het in de groep.