Bekijk Volledige Versie : Invite en opstarten avo's duurt lang
Wanneer ik of iemand anders een invite aan een LS verstuur duurt het tegenwoordig erg lang voor deze in de mailbox staat. Soms langer dan een minuut. Na de acceptatie duurt het ook weer een hele lange tijd voor het avontuur in het missieboek staat en er een generaal gestuurd kan worden.
Nog niet zo gek lang geleden was een invite zo gestuurd en opgestart. En het lijkt maar steeds en steeds trager te worden. Het begint onderhand zeer ergerlijke proporties aan te nemen. Kan der onderhand eens een keer wat aan gedaan worden, want het is geen werken zo.
MOD_Lentox
29-10-14, 14:29
Beste kolkkie,
Er zijn diverse updates geweest van browsers en achtergrond programmas.
Sta je met alles up to date?
Zo ja:
Met welke browser werk je? (chrome, IE, firefox)
Welke versie browser?
Met welke operating systeem werk je? (windows 98, mac)
Ik werk op mijn beide pc's (desktop en laptop) met Windows 7 en mijn browser is Chrome. Alles is up to date. Van de browsers tot aan het besturingssysteem en van flashplayer tot photoshop. De cache wordt ook regelmatig geleegd en cookiemonster komt ook regelmatig langs om cookies op te vreten ;)
Verder zijn het relatief nieuwe i5 processors (gaat zo snel met de ontwikkeling van die dingen). In de laptop zit 4Gb geheugen en in de desktop zelfs 16Gb.
Het probleem zit hem alleen in dat uitnodigingen van avonturen erg lang duren eer ze in de mailbox staan en erg lang duurt eer ze opgestart zijn. Dit was hiervoor nooit. Ik hoor meerdere gildeleden hierover klagen, dus ik ben niet de enige met dit probleem.
ik heb er ook last van en bij mij in het gilde dus eigenlijk iedereen :(
de grap, dat er tijdens een onderhoud weer bugs geimplanteerd zijn, is zo langzamerhand niet leuk meer.
Klatergoud
04-11-14, 14:10
Beste kolkkie,
Er zijn diverse updates geweest van browsers en achtergrond programmas.
Sta je met alles up to date?
Zo ja:
Met welke browser werk je? (chrome, IE, firefox)
Welke versie browser?
Met welke operating systeem werk je? (windows 98, mac)
Ben echt nieuwsgierig naar wie er nu nog met Windows 98 aan het 'netten' is. Nog even en... 15 jaar geleden.