Bekijk Volledige Versie : Error startup
Dawalanwan
04-09-14, 13:50
Error parsing game_settings.xml: SyntaxError: Assert!
gParse: Want to add upgrade bonuses at the wrong position: 0 != 5. Please check the game settings!
Hier ook het geval....Nadat de man met de hamer geregeld voor bij kwam!
http://prntscr.com/4jklml
http://s23.postimg.org/fzvwcpxbr/Screenshot.jpg (http://postimg.org/image/fzvwcpxbr/)
hier het zelfde probleem.
O ja catch geleegd andere browser etc helpt allemaal niet
ook last van en het spel inkomen is nu onmogelijk
Roman_Wiley
04-09-14, 13:58
Ja, hier hetzelfde probleem... leuk als je premium aan hebt staan grrrr
Idem hier. Net dagje PA aangegooid, nu kan ik er geen gebruik van maken. Damn you BB!
yup hier ook premium dagje aan en dure goudmijnen op edels die op instorten staan.
weer helemaal top BB echt .............................
prntscr.com/4jkmzn
Deze melding ???
Fijn joh, je prem weg, Carli kocht een LS twv 3K munt, een MVE, en kan er ook niet meer in. Dus bij deze zijn excuses dat ie niet mee kan, maar daar kan hij niks aan doen.
Echt weer iets van TSO,
TheDutchman
04-09-14, 14:06
ja hier ook, en ik heb hetzelfde op de US server dus zal wel iets down zijn.
iemand verkeerde script gestart :)
Nelleke199
04-09-14, 14:06
Ik krijg steeds de melding Verbindingsfout, zonder het plaatje van de man met de hamer in het kader.
Korte tijd geleden stond er ook al een rare tekst op de start pagina. Degene die een poging heeft gedaan dat te verbeteren, heeft wellicht van alles stuk gemaakt :o
man met de hamer kwam in 5 sec wel 100x voorbij ( oke overdrijven is een kunst maar jullie begrijpen wat ik bedoel )
BartSimpson
04-09-14, 14:13
oef, ben ik ff blij dat ik de enige niet ben.
Nee, ik gun iedereen het spelplezier natuurlijk.
Maar had ik net een lootspot verkocht op de handel en dan werkt het zaakje niet meer. Wel ff balen.
Dus als mijn looter dit leest: ik geraak er niet in momenteel.
We zullen we ff via berichten moeten zien of de kill gemaakt is of niet.
Hier ook, ik kom er niet meer in, zelfde codes en zo...:-(
Hier dito, sarcasme modus aan:/toch wel fijn dat er meteen een reaktie van BB/onze onvolprezen CM/ en/of mod is wat er aan de hand is en hoe lang het nog gaat duren/ en de modus weer uit
van de uk-beginpagina
Dear Settlers,
We are currently experiencing technical issues that are preventing some of our players to access the game.
We are aware of the situation and trying to restore full functionality as soon as possible.
We will continue to keep you updated.
Thank you for your patience!
BB_Ravel
bloddytank
04-09-14, 14:20
ik kom er ook niet meer op en krijg ook steeds de melding Verbindingsfout
Nelleke199
04-09-14, 14:21
Misschien is het wel mijn schuld... vanmorgen zat ik te denken dat het al een tijdje geleden was dat de server plat lag.
(trekt boetekleed aan)
tijgertje77
04-09-14, 14:21
Ik kan er ook niet op en krijg ook steeds de melding verbindingsfout
TheDutchman
04-09-14, 14:29
Hij lijkt het weer te doen. ik kan er in.
BartSimpson
04-09-14, 14:31
jups, ben er ook weer in.
BB_Rynrcer
04-09-14, 14:40
Beste Settlers,
Zoals jullie hebben gemerkt, hebben we korte tijd een storing gehad in de server. Onze excuses daarvoor. Alles is nu weer terug naar normaal.
Veel plezier met The Settlers Online
BartSimpson
04-09-14, 14:46
het probleem duurde 30 a 40 minuten en dat kunnen we geen ramp noemen.
Ok, onze CM reageerde niet binnen de 5 seconden maar we kunnen dat ook niet verwachten.
Het probleem was op alle servers blijkbaar en de CM moet ook eerst info kunnen krijgen.
Ik ben een kritische speler, hebben jullie al in andere topics kunen lezen, maar we moeten eerlijk blijven....
Ok, onze CM reageerde niet binnen de 5 seconden maar we kunnen dat ook niet verwachten.
.
Nee het is geen ramp en nee de cm hoeft niet binnen 5 sec te reageren, blijft wel mijn punt dat het op de uk-server op de voorpagina bij het inloggen gemeld werd en dat het hier gemeld werd toen het probleem opgelost was. Zou dit een uitzondering zijn, oke, maar helaas kan ik niet anders dan constateren dat het informeren van spelers over maakt niet uit wat op alle andere servers veel beter is dan op nl.
Grapjassen, op Facebook berichten dat het weer draait en ik kan er nog steeds niet in
update, nu terug online.
Kan ook het spel niet meer inkomen sinds 2 dagen, Het blijft laden. zie alleen het blauwe scherm. Dit is ook het geval met de test server.
Rickabilly
04-10-14, 12:27
Het probleem was op alle servers blijkbaar en de CM moet ook eerst info kunnen krijgen.
Ik ben een kritische speler, hebben jullie al in andere topics kunen lezen, maar we moeten eerlijk blijven....
duurde geen 30 of 40 minuten....vanaf onderhoud was het probleem dat is dus 2 a 3 dagen.....
duurde geen 30 of 40 minuten....vanaf onderhoud was het probleem dat is dus 2 a 3 dagen.....
Dat gaat niet over wat er nu aan de hand is, maar over exact een maand geleden
prntscr.com/4jkmzn
Deze melding ???
Fijn joh, je prem weg, Carli kocht een LS twv 3K munt, een MVE, en kan er ook niet meer in. Dus bij deze zijn excuses dat ie niet mee kan, maar daar kan hij niks aan doen.
Echt weer iets van TSO,
Oh jee lies! Is dit weer een nieuwe fout? Ik zeg uhh BB lekker op vakantie blijven! Want als je terug komt :P