PDA

Bekijk Volledige Versie : het funky volk

Siempie
30-08-14, 20:03
zoals de titel al zegt wil ik deze prestatie voltooien. Ik heb allen geologen,ontdekkers en generaals gekocht.
Hij geeft netjes aan dat ik 3/3 bij de geologen en ontdekkers gedaan heb. maar bij generaals blijft deze op 3/6 staan.
Er staat als aanvulling bij: bezit 6 generaals in je stermenu....
Nu had ik al 4 generaals in mijn stermenu staan omdat deze niet op mijn eiland paste maar hij blijft op 3/6 staan. nu heb ik 2 gebouwen gesloopt en 2 generaals verplaatst naar het eiland(dus in totaal 4 op het eiland nu) en nog hetzelfde probleem dat deze op 3/6 blijft staan....

Wat is de bedoeling van deze prestatie? doe ik wat verkeerd of doet het spel niet wat het moet doen....?

Alvast bedankt voor jullie input.

gr, Siempie

Qwerty
30-08-14, 21:15
Ik weet niet welke generaals je hebt, maar je moet voor deze prestatie alle 6 gewone generaals uit de herberg kopen

Siempie
30-08-14, 22:36
ja dat heb ik gedaan... kan niks bij kopen(de laatste die ik kon kopen koste 20k aan munten...)

KingofLeon
30-08-14, 23:03
ik heb ze allemaal op mn eiland staan en dat was genoeg voor de missie

MOD_Lentox
30-08-14, 23:17
Welke level ben je siempie?

Siempie
31-08-14, 06:51
ik ben gister al een x aantal keren in en uit gelogd en het hielp niks. nu log ik vanochtend in en de missie is voltooid......:)

ben nu level 44...

maar wat je nu moet doen met deze missie? volgens mij gewoon alles kopen....?maakt niet uit of de generaals op je eiland staan of niet.

Hielkio
01-09-14, 15:14
Ik had hetzelfde probleem .. maar sinds vanochtend opgelost :)