Bekijk Volledige Versie : 2e mail Stermunten ontvangen na onderhoud van vannnacht
Nelleke199
21-08-14, 06:22
Vandaag heb ik, na het onderhoud, voor de 2e keer de mail van BB ontvangen met de extra 240 stermunten die ik verdiend zou hebben na het bereiken van de niveau-cap.
Iets te snel geklikt, dus ze staan bij de voorraad. Hoe geef ik die terug?
PS
Sorry voor de tikfout in de titel, nog geen koffie gedronken :o
Bang dat het een gevalletje uitlokking is Nelleke? Ik heb ook een mail ontvangen met 240 stermunten.
Nelleke199
21-08-14, 09:58
Nee, ik ben niet bang voor uitlokking. Maar ik meld bugs ook en heb mij voorgenomen alle foutjes in het spel direct te melden op het forum.
Wil dat ze hun werk goed doen :o
Het zou inderdaad best kunnen dat ze dat script voor de 2e keer gedraaid hebben ja. Dus hierbij een oproep aan BB om zo snel mogelijk te reageren wat ze hiermee willen doen.
Ze zitten op Malta dus dat zal even duren!
Roodstaart
21-08-14, 18:51
Had een mail met 512 stermunten.... Foutje bedankt....?
Voor zover ik inmiddels heb gehoord zouden bugs 2-3x gebruikt mogen worden voordat er actie wordt ondernomen; neem als voorbeeld de pakhuizen.... :)
Laat ik ze voor de zekerheid maar even in me stermenu houden; stel je voor dat BB ze terug wil
heb een mail met 3 getallen stermunten gehad, niet op t exacte aantal gelet *-)
Vandaag heb ik, na het onderhoud, voor de 2e keer de mail van BB ontvangen met de extra 240 stermunten die ik verdiend zou hebben na het bereiken van de niveau-cap.
Iets te snel geklikt, dus ze staan bij de voorraad. Hoe geef ik die terug?
Dit is toch niet serieus bedoeld mag ik hopen???
Dit zegt de wet:
Hebt u ongevraagd producten ontvangen?
Soms stuurt een bedrijf u ongevraagd een product, waarvoor u moet betalen. Dit wordt ook wel een ongevraagde toezending genoemd. Volgens de wet is dat verboden.
Hebt u niet om het product gevraagd? Of hebt u geen toestemming gegeven aan het bedrijf om het product op te sturen? Bijvoorbeeld via de telefoon of door een bon op te sturen? Dan bent u niet verplicht om voor het product te betalen. Als het bedrijf wil dat u betaalt, dan moet het bedrijf bewijzen dat u toestemming hebt gegeven.
U mag het product houden, als u dat wilt. Wilt u het toch terugsturen? Dan moet het bedrijf de kosten hiervoor betalen.
zo zal het niet in de wet staan.
Ooh, en ik heb wéér niks. Mocht maar 1 pakhuis, krijg geen extra stermunten. Fair play mijn zachte billedoekjes.
zo zal het niet in de wet staan.
speciaal voor jou ;)
BW Boek 7 art. 1.7
1Degene aan wie een zaak is toegezonden en die redelijkerwijze mag aannemen dat deze toezending is geschied ten einde hem tot een koop te bewegen, is ongeacht enige andersluidende mededeling van de verzender jegens deze bevoegd de zaak om niet te behouden, tenzij het hem is toe te rekenen dat de toezending is geschied.
2De toezending aan een natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf van een niet door deze bestelde zaak met het verzoek tot betaling van een prijs, terugzending of bewaring, is niet toegestaan. Wordt desalniettemin een zaak toegezonden als bedoeld in de eerste volzin, dan is het in lid 1 bepaalde omtrent de bevoegdheid, de zaak om niet te behouden, van overeenkomstige toepassing.
3Indien de ontvanger in de gevallen, bedoeld in de leden 1-2, de zaak terugzendt, komen de kosten hiervan voor rekening van de verzender.
4Lid 2 is van overeenkomstige toepassing op het verrichten ten behoeve van een natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf van een niet door deze opgedragen dienst.
Nelleke199
22-08-14, 05:55
Qwerty, weleens van een retorische vraag gehoord? :o
speciaal voor jou ;)
BW Boek 7 art. 1.7
1Degene aan wie een zaak is toegezonden en die redelijkerwijze mag aannemen dat deze toezending is geschied ten einde hem tot een koop te bewegen, is ongeacht enige andersluidende mededeling van de verzender jegens deze bevoegd de zaak om niet te behouden, tenzij het hem is toe te rekenen dat de toezending is geschied.
2De toezending aan een natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf van een niet door deze bestelde zaak met het verzoek tot betaling van een prijs, terugzending of bewaring, is niet toegestaan. Wordt desalniettemin een zaak toegezonden als bedoeld in de eerste volzin, dan is het in lid 1 bepaalde omtrent de bevoegdheid, de zaak om niet te behouden, van overeenkomstige toepassing.
3Indien de ontvanger in de gevallen, bedoeld in de leden 1-2, de zaak terugzendt, komen de kosten hiervan voor rekening van de verzender.
4Lid 2 is van overeenkomstige toepassing op het verrichten ten behoeve van een natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf van een niet door deze opgedragen dienst.
zie je nou wel het stond anders in de wet :P
maar als je redelijkerwijs zou kunnen weten/vermoeden dat het goed door een fout in jouw bezit komt mag je het niet zomaar houden. Dit is echter niet van toepassing ( en staat ook anders in de wet :) )
BB_Rynrcer
22-08-14, 11:16
Beste Settlers,
De stermunten zijn een compensatie voor EP-punten die niet werden ontvangen door Level 50-spelers. Er is een tweede ronde van compensatie geweest, omdat er in de eerste ronde een aantal quest niet waren vergoed. Dit verschilde per persoon, dus somminge mensen zullen meer extra stermunten hebben gekregen dan andere.
Vriendelijke groeten,
BB_Ryncer