PDA

Bekijk Volledige Versie : Server connection fout 19-08-2014

MOD_Lentox
19-08-14, 18:24
Beste mensen,

Willen jullie alstublieft alle serverfouten hier vermelden.
Vermeld ook het volgende:

-Naam
-Datum
-Tijd
-Browser waarop je speelt (chrome, explorer, firefox, opera etc.)
-Versie browser
-Cache geleegd of niet
-Ontstaan van de serverfout (dus tijdens bezoeken van iemand anders of avontuur)

Graag alle server fouten hier vermelden die zijn ontstaan na 19 Augustus 2014

Bedankt voor jullie feedback

Melia
19-08-14, 18:31
ik word er iedere keer uitgeknikkerd als ik een ls probeer te accepteren er staat dan dat de server word afgesloten voor onderhoud
melia/ 19/8/2014/ 19.30/chrome/ geen idee waar het verder over gaat

succes ik zie de schadevergoeding wel tegemoed ;)

Lordoftwente1
19-08-14, 19:01
hallo

Office03
19-08-14, 19:20
Begrijp ik nu goed dat door het 14 uur durende onderhoud, dat juist gericht was op het oplossen van problemen, die ik overigens niet heb ervaren of waargenomen, er nu allerlei problemen zijn ontstaan? Jeetje...

MOD_Lentox
20-08-14, 07:17
Begrijp ik nu goed dat door het 14 uur durende onderhoud, dat juist gericht was op het oplossen van problemen, die ik overigens niet heb ervaren of waargenomen, er nu allerlei problemen zijn ontstaan? Jeetje...

Nee Office03. Waar heb jij die informatie vandaan?

Sandman
20-08-14, 09:29
Nee Office03. Waar heb jij die informatie vandaan?

Je eigen CM heeft die (mis)informatie hier lopen rondstrooien.

15.08.2014Noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden.

Beste Settlers,

We willen jullie mededelen dat onze servers tijdelijk niet beschikbaar zijn omdat er noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden worden uitgevoerd op Maandag 18 Augustus, vanaf 3:00 GMT+2 tot 17:00 GMT+2.

Ons technische team probeerd het probleem op te lossen en zal jullie verdere informatie verstrekken zodra dat mogelijk is.

Bedankt voor jullie geduld,
BB_Rynrcer

MOD_Lentox
20-08-14, 09:32
Dit is iets anders dan het gehele topic Sandman. Het gaat hier om server problemen die zich nu een paar weken voor doen. Dit willen wij onderzoeken.

Aangepast op 23-08-2014 (09:05)

Paul06
20-08-14, 09:38
Dit is iets anders dan het gehele topic Sandman. Het gaat hier om chat problemen die zich nu een paar weken voor doen. Dit willen wij onderzoeken.

Graag alle server fouten hier vermelden die zijn ontstaan na 19 Augustus 2014
Bedankt voor jullie feedback

Die zich sinds een paar weken voordoen of sinds gisteren? Wat bedoel je Lentox?

On topic: chatserver vliegt er vaker uit dan gemiddeld voor het onderhoud van 19 augustus.
Browser: Chrome (nieuwste versie), alles up-to-date, na elk onderhoud van TSO leeg ik consequent mijn cache, zoals maandagavond dus ook gebeurd is.

Sandman
20-08-14, 09:55
Dit is iets anders dan het gehele topic Sandman. Het gaat hier om chat problemen die zich nu een paar weken voor doen. Dit willen wij onderzoeken.

Ik dacht ik geef even antwoord op je vraag. ik kan je helaas met de chatproblemen niet helpen, gelukkig ondervind ik die niet op het moment.

MOD_Lentox
20-08-14, 09:59
Omdat wij moderators steeds meer mensen zien in chat die over server problemen hebben, hebben wij besloten om hier een topic over te openen. Als spelers dit precies willen uitleggen zoals hierboven staat aangegeven kan BB dit sneller oplossen.

Bertolucci
23-08-14, 06:01
Lentox, misschien handig om over chatserver en spelserver te spreken, aangezien de chat ook bediend wordt door een server en je met de zin chat en server problemen dus nog niet echt duidelijk bent.

s-andman
24-08-14, 23:01
Deze feedback is al zeker een keer gegeven tijden terug en staat zelfs nog op het forum.
en het zijn nog steeds dezelfde problemen die zich voor doen :)

Jehanne
04-09-14, 14:14
Ik werd een uur geleden uit tso geknikkerd en ik kom er niet meer in. Zowel in chrome als in firefox http://prntscr.com/4jklic en er stond een tijdje een venstertje met syntax error, en iets over een upgrade bonus verkeerd geplaatst....Ik wilde vanaf mijn eiland naar mijn avontuur reizen toen de verbinding werd verbroken. En ja, natuurlijk cache geleegd, dat het eerste wat je dan doet... Hier baal ik dus stevig van, want ik had slimme kleermakertje bijna af :-(

Eh, naam? en ik heb de laatste nieuwe versies van alle browsers en flash enzo...

TheDutchman
04-09-14, 14:22
Hier hetzelfde probleem. zie ook http://forum.thesettlersonline.nl/threads/18260-Error-startup

http://prntscr.com/4jklml

-naam: TheDutchman
-datum: 04-Sept-2014
-tijdstip: Rond 3 uur 's middags
-browser: Chrome
-Versie browser: Version 37.0.2062.103 m
-Cache geleegd (altijd na browser afsluiten)
-Ontstaan van de serverfout (geen idee, wilde ff kijken op US server (Zeus), waar ik ooit begonnen ben. daar kreeg ik ook deze fout)

http://www.isitdownrightnow.com/w01bb01.thesettlersonline.nl.html geeft aan dat ie down is.

Qwerty
04-09-14, 14:25
Luitjes jullie hoeven niet meer te melden dat je er niet inkomt en wat je allemaal geleegd hebt, heb in andere topic al de melding van de uk-server gezet, probleem ligt bij hun ( en Nelleke :D), dus wachten tot het opgelost is.

qpidootje
04-09-14, 14:26
zelfde hier ik kom er niet in
-naam: qpidootje
-datum: 04-Sept-2014
-tijdstip: Rond 3 uur 's middags
-browser: Chrome
-Versie browser: Version 37.0.2062.103 m
-Cache geleegd (altijd na browser afsluiten)
-Ontstaan van de serverfout ik kom er gewoon niet in :p

qpidootje
04-09-14, 14:28
lentox vraagt er toch om ;)

MOD_Lentox
04-09-14, 14:29
Inderdaad, gewoon meldingen maken, niets mis mee.

MOD_Lentox
04-09-14, 14:30
Server is weer toegankelijk. Sorry voor het ongemak.

Veel speel plezier

Qwerty
04-09-14, 14:34
Mag ik vragen wat het nut is dat iedereen melding maakt van een probleem dat bij de server ligt en waar de techneuten mee in de weer zijn om het op te lossen?

MOD_Lentox
04-09-14, 14:36
Anders denken mensen dat het altijd aan BB ligt. Gewoon melden :)

Praetor
30-11-14, 19:26
- 30 november 2014
- Meerdere keren vandaag
- Chrome
- Versie 41.0.2224.3 dev-m (64-bit)
- Cache geleegd
- Tijdens bezoeken van iemand anders of avontuur