Bekijk Volledige Versie : Waarom duurt onderhoud zo lang ?
Ik vraag me af waarom het onderhoud op de servers altijd zolang dienen te zijn.
Vindt het namelijk nogal veel als een online spel 6 uur per week niet beschikbaar is.
Zeker als dit ook de ochtenduren bevat (vanaf 05:00 t/m 08:00) uur.
Nu hoorde ik zojuist dat morgen tso niet beschikbaar is tussen 03:00 GMT+2 t/m 17:00 GMT+2.
Ga er vanuit dat ze een server moeten vervangen.
Vindt het alleen jammer dat sinds de nieuw MOD er is, het onderhoud niet meer op de inlog pagina wordt weergegeven.
Ben niet continue in het forum aan het bladeren om te kijken waarneer tso onderhoud uitvoert.
Als er een reden is om te stoppen met tso, dan is het wel om het onderhoud gedrag...
onderhoud duurt zo lang omdat ze al die bugs moeten implementeren
Onderhoud van 03.00u tot 17.00u kan haast niet correct zijn. In enkele andere landen betreft het onderhoud aan de chatservers en duurt het ongeveer 2 uur. Wellicht is het verkeerd vertaald/overgenomen?
Nelleke199
18-08-14, 06:15
Het is nu 07.10 uur en ik kan gewoon op mijn eiland komen.
Heel vreemd om een bericht op de inlog pagina te zetten (gedateerd 15.08 terwijl het pas laat in de middag op 17.08 verscheen) dat er onderhoud is vandaag tot 17.00 uur. En nog vreemder dat blijkt dat dit helemaal niet klopt.
Het wordt zo langzamerhand wel erg triest met de communicatie van TSO, om het maar netjes te zeggen.
(gedateerd 15.08 terwijl het pas laat in de middag op 17.08 verscheen)
GMT+2
Dat verklaart het tijdsverschil ;)
Het verklaart alleen niet waarom iemand 14 uur nodig heeft voor een update... Ik neem aan dat het is getest, dan hoeft het toch alleen maar live worden gezet lijkt mij. En behalve als we van tijdzone zijn veranderd hier is het begin in ieder geval al bijna 3 uur te laat. Ik neem dan ook aan dat het onderhoud vanavond niet meer af komt.
Nu is er eens een keertje info, klopt ie niet. Ik kan gewoon inloggen.
Aha, het is een vertaalfoutje, van 5 uur 17.00u gemaakt:
Liebe Siedlerinnen und Siedler,
am Montag, 18. August, werden alle Chatserver geupdatet.
Die Chatfunktionen sind wahrenddessen nicht verfügbar.
Start: 3 Uhr nachts
Ende: 5 Uhr früh
Viele Grüße
BB_Pandur
Nu is er eens een keertje info, klopt ie niet. Ik kan gewoon inloggen.
Aha, het is een vertaalfoutje, van 5 uur 17.00u gemaakt:
Liebe Siedlerinnen und Siedler,
am Montag, 18. August, werden alle Chatserver geupdatet.
Die Chatfunktionen sind wahrenddessen nicht verfügbar.
Start: 3 Uhr nachts
Ende: 5 Uhr früh
Viele Grüße
BB_Pandur
Een kleinigheidje hou je altijd :D
Een kleinigheidje hou je altijd :D
Ja, is maar een 'klein' foutje ;-)
Sinds wanneer zijn onderhoudswerkzaamheden een probleem?
Beste Settlers,
We willen jullie mededelen dat onze servers tijdelijk niet beschikbaar zijn omdat er noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden worden uitgevoerd op Maandag 18 Augustus, vanaf 3:00 GMT+2 tot 17:00 GMT+2.
Ons technische team probeerd het probleem op te lossen en zal jullie verdere informatie verstrekken zodra dat mogelijk is.
Bedankt voor jullie geduld,
BB_Rynrcer
En hoe zit het er nu mee? Is het onderhoud klaar? Is het probleem opgelost? Kan het technische team ons al wat meer informatie geven?
Nelleke199
18-08-14, 18:15
Lol, ik durf niks anders te schrijven :o
Zit hier echt hardop te lachen.
De teksten worden door het uitblijven van een reactie van BB ook steeds wat gewaagder, wat recalcitranter, wat minder netjes. Zoals eerder gezegd wil ik toch stoppen met het spel (nog niet gelukt, nog altijd geen reactie ontvangen), dus als ik een straf riskeer, dan doet dat me weinig. Bij mijn profiel staat dat ik sinds april 2014 speel, maar ik speel dit spel met tussenpozen al veel langer. En offline speel ik the Settlers al sinds 1994. Het is treurig dat het zo moet eindigen, maar ik ben ook wel blij dat de lol er van af is. Kan ik mijn tijd weer wat nuttiger besteden. Door de gebeurtenissen en ervaringen met dit spel is mijn affiniteit voor spellen van Ubisoft veranderd in een afkeer. Ikzelf zal absoluut nooit meer een spel van dit bedrijf kopen, en ik zal er voor zorgen dat mijn kinderen en hun vriendjes, en alle neefjes en nichtjes, ook nooit meer een spel kopen. Bah...