Bekijk Volledige Versie : waar blijven de vrouwelijke helden?
sexisme, discriminatie of hoe je het ook wilt noemen.....alle helden zijn mannen???
Dus ik zeg als Halloween buit een heks met toverkracht zodat ze 3 keer zo snel naar avonturen reist en 300 eenheden mee kan nemen.
Dat zal ze leren die mannelijke helden ;)
sexisme, discriminatie of hoe je het ook wilt noemen.....alle helden zijn mannen???
Dus ik zeg als Halloween buit een heks met toverkracht zodat ze 3 keer zo snel naar avonturen reist en 300 eenheden mee kan nemen.
Dat zal ze leren die mannelijke helden ;)
eensch is
echter vrouwelijke held zal nooit zo sterk zijn als mannelijke
Yes!! goeie Melia! En dan ook dat ze met n spreuk de eerste slag kan toebrengen natuurlijk, net als die MMA.
Overigens heb ik een generaal die Jeanne (d'Arc) heet. :)
lol idd coko ze is vast verkleed als man ;)
Robert_Hoed
12-08-14, 11:43
Melia, ik ben het helemaal met je eens. Zo'n generaal is precies wat Settlerland kan gebruiken.
Amazone vind zichzelf ook een grote heldin en vraagt zich ook af waar de settlers vrouwen zijn gebleven.
Al het werk wordt ook al gedaan door mannen. Moeten wij dan werkloos thuis blijven zitten!!!
Waar blijven de vrouwen inderdaad. Een van mijn generaals heet overigens koningin Wilhelmina, vanwege diens inspanningen tijdens WWII
Eigenlijk wil ik ook nog een echte Kenau (Leids ontzet, ze leidde en bataljon vrouwen terwijl leiden meer dan een jaar omsingeld was door Spanjaarden)
aaaah hasse simonsdochter amazone....lievelingsboek in mijn jeugd ;)
DutchDiabloNL
12-08-14, 12:07
Vrouwelijke helden zijn er toch zoals Miss Earnhardt?
Nelleke199
12-08-14, 15:43
Ja, een Amazone op een prachtig vurig Arabisch paard, dat lijkt mij wel wat.
Als je een papiermakerij hebt, is er een vrouw aan het werk op je eiland. Tenminste, ik denk dat er een blondine met paardestaart daar staat.
Die heeft dus geen leven tussen al die dikke Settler mannetjes....... Geen wonder dat die kereltjes aan de drank zijn met zo weinig keuze :o
Aaahhhh bij Settlers 3 hebben ze bij de tweede Add-on CD de Amazones als 4e ras toegevoegd... Amazones, die hun rechterborst amputeerden omdat dat ding toch maar in de weg zat bij het boogschieten..
Wat ook verschil maakte bij de invoering van vrouwelijke strijders was dat het OEOEOE!!! en AAAAHHH!!! tijdens het vechten veranderde in IEIEIEIIIIHHHH! echt vrouwelijk dus :P
GreenStreetElite
12-08-14, 17:41
mee eens er moet wat aan gedaan worden
Ja, echt wel...en natuurlijk heet een van de generaals Jehanne d'Arc :-p en eentje Kenau....hihi
Ja, een Amazone op een prachtig vurig Arabisch paard, dat lijkt mij wel wat.
Als je een papiermakerij hebt, is er een vrouw aan het werk op je eiland. Tenminste, ik denk dat er een blondine met paardestaart daar staat.
Die heeft dus geen leven tussen al die dikke Settler mannetjes....... Geen wonder dat die kereltjes aan de drank zijn met zo weinig keuze :o
Idd, want ze is nog lelijk ook (A) :P
Jah een heldin of vrouwelijke generaal. Iig prettiger om naar te kijken ^^
Het lijkt me inderdaad een goede aanvulling. Mannet/haantjes zat hier. Laat we daar maar eens een bitch tegenover zetten.
een meesteres of zoiets :P