PDA

Bekijk Volledige Versie : Controleer je transacties op de handel

Nelleke199
30-07-14, 20:37
Ik heb om circa 21.10 uur een bevroren huis verkocht. Het huis is uit mijn stermenu, de transactie verscheen ook in de handels geschiedenis. Maar de 22.000 munten zijn niet aan mijn munten voorraad toegevoegd. Ik heb voldoende opslag capaciteit over, dus die munten zitten ook niet in mijn stermenu.

Ik ben naar mijn avonturen eiland gegaan, heb opnieuw ingelogd, maar er veranderde niets aan mijn munten totaal.

Natuurlijk heb ik inmiddels al een ticket verzonden naar support, maar ik wil jullie even waarschuwen om vooral je transactie's nu goed te controleren.

GEXTE
31-07-14, 03:13
wat soms helpt is ff naar je outbox gaan (van je mail) (daar hoef je verder overigens nix te doen), daarna gewoon weer naar inbox gaan... maar op die manier krijg je bijvoorbeeld ook verlopen handels terug van mensen die niet (meer) actief zijn...
ik weet niet of dat in dit geval ook helpt, maar je kunt het wellicht ff proberen...

Nelleke199
31-07-14, 06:00
Dank je Gexte. Ik heb dat geprobeerd, maar helaas zijn de munten nog in ergens aan de wandel in cyberspace :o

GEXTE
31-07-14, 06:05
Dank je Gexte. Ik heb dat geprobeerd, maar helaas zijn de munten nog in ergens aan de wandel in cyberspace :o

np ;)
ik wilde het ff testen voor jou, maar ik kom niet in het spel, haha :P

KingEd7
02-08-14, 10:05
het is tijd geleden, maar heb ook vaker meegemaakt dat handel die aangegeven staat niet altijd klopt als je die accepteert, helaas. tot nu toe waren het ook allemaal groter partijen mee gemoeid ....

Nelleke199
04-08-14, 16:02
Het is nu bijna 3 werkdagen verder. Heeft er al iemand een poging gedaan die buidel met 22.000 munten van mij te vinden?
Ik heb wel de automatische bevestiging van Ticket#NL-2014073011000063 ontvangen, maar tot nu verder nog niets gehoord.

GEXTE
04-08-14, 23:15
Het is nu bijna 3 werkdagen verder. Heeft er al iemand een poging gedaan die buidel met 22.000 munten van mij te vinden?
Ik heb wel de automatische bevestiging van Ticket#NL-2014073011000063 ontvangen, maar tot nu verder nog niets gehoord.

hier is een mooie quote van de settlers homepage:

Contact Support

Vul het contactformulier in en klik op verzenden. Een vertegenwoordiger zal conctact met je opnemen binnen 48 uur.

mooie woorden, maar wederom loze beloftes dus...

Nelleke199
05-08-14, 18:19
De vierde werkdag voor support zit er inmiddels bijna op. Nog niets vernomen. Is iedereen op vakantie daar? Vertel mij dat aub dan even.

Roodstaart
05-08-14, 18:25
Mocht je munten tekort komen Nelleke dan ben je altijd welkom bij mij :)

Nelleke199
05-08-14, 19:07
Wist ik wel, dat jij een gentleman bent Rood :o

BB_Rynrcer
05-08-14, 19:10
Beste Nelleke,

Ik zal ervoor zorgen dat je morgen in de loop van de dag een antwoord krijgt op je vragen.

Vriendelijke groet,

BB_Rynrcer

Nelleke199
06-08-14, 17:06
Een half uurtje geleden heb ik een persoonlijk reactie ontvangen van support. Van de koop van de aanbieding zijn geen mails te vinden op mijn account zowel als van de koper. De reden dat het bevroren huis niet is teruggekeerd naar mijn ster menu is niet gevonden, ik krijg het binnenkort terug. Waarvoor alvast mijn dank.

edski
06-08-14, 17:30
Een half uurtje geleden heb ik een persoonlijk reactie ontvangen van support. Van de koop van de aanbieding zijn geen mails te vinden op mijn account zowel als van de koper. De reden dat het bevroren huis niet is teruggekeerd naar mijn ster menu is niet gevonden, ik krijg het binnenkort terug. Waarvoor alvast mijn dank.

Dat verbaasd mij wel enigszins dat ze daar niets van kunnen vinden terwijl ze exact kunnen zeggen wie hoeveel pakhuizen had binnen geharkt.
Het is dan wel netjes dat ze jou de voordeel van de twijfel geven en dat je het terug krijgt.
Waren ze in het pakhuis gebeuren ook nou maar zo netjes geweest.
Dan waren er nu niet zoveel mensen teleurgesteld geweest en had BB/Ubisoft geen gezichtsverlies geleden in die affaire.

Maar wel even een positieve noot het lijkt wel of ze er iets van geleerd hebben.

Nelleke199
06-08-14, 18:26
Als je dat wil kan je natuurlijk alles negatief uitleggen. Dit is geen geval van mij het voordeel van de twijfel geven.

De aanbieding op de handel is wel gevonden, maar de mails van de transactie niet, die is waarschijnlijk verstoord, dus heeft niet plaats gevonden. De koper heeft het huis niet gekregen en ik de munten niet. Men weet niet waarom dat huis niet is teruggekeerd naar mijn stermenu. Dus krijg ik het terecht terug.

Stop nou eens met alles te betrekken op dat pakhuis bedrog.

NB
Ik heb het huis zojuist ontvangen met de omschrijving: teruggave bevroren huis afgebroken handel ticket.........

Roodstaart
06-08-14, 18:27
+1 Nell

edski
06-08-14, 18:51
Als je dat wil kan je natuurlijk alles negatief uitleggen. Dit is geen geval van mij het voordeel van de twijfel geven.

De aanbieding op de handel is wel gevonden, maar de mails van de transactie niet, die is waarschijnlijk verstoord, dus heeft niet plaats gevonden. De koper heeft het huis niet gekregen en ik de munten niet. Men weet niet waarom dat huis niet is teruggekeerd naar mijn stermenu. Dus krijg ik het terecht terug.

Stop nou eens met alles te betrekken op dat pakhuis bedrog.

NB
Ik heb het huis zojuist ontvangen met de omschrijving: teruggave bevroren huis afgebroken handel ticket.........

Het was zeker NIET negatief bedoeld sorry als het zo over kwam.
Ik ben juist blij dat het positief is opgelost voor jou.

Jemma95
12-08-14, 11:17
+1 BB_Rynrcer : goede duidelijke communitymanager die beloftes nakomt