Bekijk Volledige Versie : Gildelijst laat geen spelers zien wie in bepaald gilde zitten??
voorheen was het mogelijk om te zien welke spelers er in een bepaald gilde zaten. jammer dat dit ongedaan is gemaakt en trouwens nooit een forum gelezen dat gevraagd werd om dat ongedaan te maken - integendeel.
ik zie graag weer te kunnen zien welke spelers er in een bepaald gilde zitten. kunnen jullie dit weer naar oude systeem terugzetten?
groet,
voorheen was het mogelijk om te zien welke spelers er in een bepaald gilde zaten. jammer dat dit ongedaan is gemaakt en trouwens nooit een forum gelezen dat gevraagd werd om dat ongedaan te maken - integendeel.
ik zie graag weer te kunnen zien welke spelers er in een bepaald gilde zitten. kunnen jullie dit weer naar oude systeem terugzetten?
groet,
De gildelijst is verwijderd toen het nieuwe gildesysteem ingevoerd werd. De lijst zou gelijk met de gildebank terugkomen, maar wanneer dat is ?, geen idee. Of de gildelijst dan ook daadwerkelijk terugkomt is ook onzeker, bij BB is nl niets zeker :)
De info is hier te vinden, op blz 4
http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17432
en dat je er nooit wat over gelezen hebt lijkt me stug, of je bent kort van memorie, je hebt er zelf in maart een topic over geopend:
http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17814
Nelleke199
30-07-14, 15:03
Dat ze dat hebben weggehaald is inderdaad lastig. Als je op zoek bent naar een gilde is het fijn als je kunt zien wie van welk gilde lid is.
Eigenlijk nooit begrepen waarom dat verdween, zal wel een software probleempje zijn.
heb indertijd een mailtje gestuurd naar support, antwoord was dat het deel met privacy van de gilde te maken heeft :)
oh ja, gildebank, dat ligt ook nog op de stapel :D
maar privacy van de gilde snap ik niet zo... moet je dan ook niet alle gilde tags in chat weghalen?!?!?
dat geeft in principe hetzelfde effect...
Nelleke199
31-07-14, 05:38
Privacy van het gilde? Zou daar mee bedoeld worden dat je kon zien op welk level een speler was?
TheDutchman
31-07-14, 12:42
Privacy van het gilde? Zou daar mee bedoeld worden dat je kon zien op welk level een speler was?
Dat zou ik een mooie toevoeging vinden, kun je meteen sommige posts op forum en chat naar waarde schatten en kun je ook je antwoord daar op aanpassen.
Nelleke199
31-07-14, 12:51
Inderdaad, Dutchman, was een waardevol gegeven.
Dat zou ik een mooie toevoeging vinden, kun je meteen sommige posts op forum en chat naar waarde schatten en kun je ook je antwoord daar op aanpassen.
forums zijn veelal dezelfde mensen (helaas)...
vaak kun je al zien aan de vraag/informatie/post die iemand doet wat zijn ervaring (lvl) in het spel is... soms geeft het een vertekenend beeld, zoals bijvoorbeel bij Hagar die is pas lvl 45 of zo, terwijl je zou denken dat hij al lang 50 is met al die avonturen guides die hij heeft gemaakt... (waarschijnlijk beetje traag van begrip :P).... :D
j/k Hagar ;)
forums zijn veelal dezelfde mensen (helaas)...
vaak kun je al zien aan de vraag/informatie/post die iemand doet wat zijn ervaring (lvl) in het spel is... soms geeft het een vertekenend beeld, zoals bijvoorbeel bij Hagar die is pas lvl 45 of zo, terwijl je zou denken dat hij al lang 50 is met al die avonturen guides die hij heeft gemaakt... (waarschijnlijk beetje traag van begrip :P).... :D
j/k Hagar ;)
Dat ben ik niet helemaal met je eens Gexte,
Ik heb me er namelijk al meer als eens over verbaasd dat er veel spelers al lang level50, terwijl ze eigenlijk totaal geen inzicht hebben in bijvoorbeeld het gevechtssysteem.
Dit komt ook voort uit de overvloed van handleidingen en guide's
Door deze eigenlijk alleen maar te volgen zonder zelf is een keer wat te doen of te bedenken ontstaat dit dan ook.
Maar ja ieder z'n spel natuurlijk :)
oh ja, gildebank, dat ligt ook nog op de stapel :D
maar privacy van de gilde snap ik niet zo... moet je dan ook niet alle gilde tags in chat weghalen?!?!?
dat geeft in principe hetzelfde effect...
ik begrijp dat ook niet. heeft een gilde privacy?? gilde bestaat uit spelers en die privacy van de spelers is al gewaarborgd. wat heeft de gilde zelf nou wat verstaan moet worden onder privacy?? misschien kan tso daar 'ns een antwoord op geven. en ook op de vraag waarom die spelersinfo weggehaald is en (nog) niet terug is gekomen.
Dat ben ik niet helemaal met je eens Gexte,
Ik heb me er namelijk al meer als eens over verbaasd dat er veel spelers al lang level50, terwijl ze eigenlijk totaal geen inzicht hebben in bijvoorbeeld het gevechtssysteem.
Dit komt ook voort uit de overvloed van handleidingen en guide's
Door deze eigenlijk alleen maar te volgen zonder zelf is een keer wat te doen of te bedenken ontstaat dit dan ook.
Maar ja ieder z'n spel natuurlijk :)
ik verbaas me hier, sandman, over je oordeel dat iemand geen inzicht zou hebben in gevechtssysteem. ook al zou dat zo zijn, wtf. dit is een spel en ieder mag dat spelen (voor zover ipeg7) en of die er nou wel of geen verstand van heeft en of er wel geen verstand ooit van zou krijgen .... en volgens mij gaat dat soort dingen over een ander topic ..., maar goed, je reactie staat er al.