Bekijk Volledige Versie : Granietkuil v2, IJskoude goudmijn, Quest-ervaringspunten naar stermunten: nieuws!
Leuk nieuws om te horen dat het spel wat nieuwe updates krijgt.
Veder ben ik blij dat de granietkuil er eindelijk zal komen en korte metten zal maken met de belachelijke granietprijs en het weer wat meer in balans zou brengen.
De EP naar stermunten feature is ook erg handig
Maar de ijskoude goudmijn vindt ik een beetje knullig.
Er is verder niks speciaals aan behalve dat ie op level 5 begint als ie gebouwd wordt.
Daarnaast ziet de ijskoude goudmijn er helemaal niet ijskoud uit, want er zit geen sneeuw op de graphics (zie ijskoude ijzermijn) dus de naam is nogal vaag.
De ijskoude goudmijn zit nog niet op de testserver, dus hopelijk kunnen julie iets speciaals geven aan deze goudmijn wat deze specialer en/of beter maakt dan de normale goudmijn, want die ene bouwlicentie of handjevol gereedschappen zijn niet bepaald interessant.
Mijn tip is, zorg ervoor dat deze mijn speciaal is, geef em en iets kortere productietijd dan de normale goudmijn of zorg ervoor dat er minder eenheden goud worden verbruikt bij het leeghalen vd mijn.
Hopelijk wordt men tip doorgesluist naar het settlers hoofdkwartier
Verder: Welkom Ryncrer op de pittige nederlandse server :P Je zou waarschijnlijk speciale tests hebben moeten doorstaan om een nederlandse community te kunnen beheren :P veel succes
BB_Rynrcer
14-07-14, 17:54
Dank je wel, Jemma95. Ik ga in ieder geval mijn best doen.
Dat ding bevat 3000 granietdeeltjes en je hebt er 3 nodig voor 1 graniet.
Dat zou dus betekenen dat er 1k graniet uitkomt. Op de test was de produktietijd 51.40m per granietje, zonder loopweg.
Hij is te buffen maar met 1 granietje in bijna een uur is dat niet echt zinvol. Hij is bij te vullen met omnizaadjes, 250 stuks ( : 3) voor 50 gems.
Ik weet niet wat dat ding moet kosten , maar zoals ik het nu zie is het veel goedkoper en efficienter om een paar (opgeleide) verkenners erop uit te sturen.
ik vind die granietkuil echt een compleet waardeloze toevoeging!!!
wat is er mis met de ouderwetse manier van avonturen spelen???
nog ff zo door gaan en een nieuwe speler kan gewoon 200 euro betalen en dan is hij lvl 50 met een bult graniet, kun je niet beter nieuwe uitdagingen creeren in plaats van alles beschikbaar te stellen aan iedereen???
ik vind het te onnozel voor woorden dat een lvl 20 strax gewoon 50 verbeterde pakhuizen heeft staan op lvl 5, granietkuilen, paar ijskoude ijzermijnen, paar koude goudmijnen... waarom zou hij nog avonturen spelen!?!?!?!?!?
en met creeer uitdagingen bedoel ik dus niet wie de meeste edelstenen kan kopen...
je hebt eindelijk iets wat een vrij constante prijs heeft (en redelijk zeldzaam is) ten op zichte van muntjes en dan ga dan je het beschikbaar maken voor iedereen...
op zich prima, maar zorg er dan sowieso voor dat het een fortuin aan edelstenen kost!!!
niet dat morgen iedereen graniet overschot heeft.... anders maak je gewoon echt alles kapot....
ga dan ook gewoon 2 edelstenen vragen om iets op handel te mogen zetten... ben je meteen van alle nonsense/spam af...
wil nog meer posten, maar ik praat wel gewoon tegen de muur hier thuis...
Nelleke199
15-07-14, 07:06
Ben het met je eens Qwerty, opgeleide ontdekkingsreizigers brengen meer graniet mee in één dag dat die mijn kan opleveren.
Een moerasheks of pirateneiland spelen gaat ook sneller :o, want die geven vaak graniet.
Op de homepage staat een bericht over Nieuwe aflevering ontwikkelaarsdagboek, maar de link naar het forum is niet correct. Deze verwijst naar http://LINK/TO/YOUR/DD (dacht meld het even)
ik snap er zowiezo niks van als ik de log van 14-7 lees is ie verkrijgbaar de granietput maar ik zie niks en ook de andere veranderingen zie ik niet.
Nee, pas vanaf 22 juli verkrijgbaar
Ok duidelijk maar zo staat het niet in de veranderingslog van 14-7 en grout zou ook verkrijgbaar blijven maar dat zie ik ook nergens meer.
Maar goed ik ga verder niet zeuren .
Ik wacht gewoon netjes af tot er ooit weer wat leuks aan het spel toegevoegd word.
Dit lijkt me wel duidelijk, min of meer :
Veranderingen 14 juli 2014
VERANDERINGENLOG 4 juli 2014
GILDEMARKT GEMEENSCHAPSSTEMMING
De internationale gemeenschap heeft een tijd geleden voor nieuwe gildemarktitems gestemd. Met deze update worden de volgende items aangeboden in de markt:
• Verbeterd pakhuis (gebouw)
• Mysterieuze kist (Buff)
• De belegering (CoOp Avontuur)
• Concentratiespreuk (Buff)
• Inspirerende toespraak (Buff)
• Boekafwerking (Grondstof)
• Verborgen marmer (Grondstof)
• Het bijeendrijven van piraten (CoOp Avontuur)
• Keurige nietjes (Grondstof)
Lees meer details in de officiële forums.
Vergeten??, iets misgegaan??, miscommunicatie???, Ik zal maar niet zeggen wat ik eigenlijk wilde zeggen, weet niet of bb_ryn nog wat net zo snel is met bans als zijn/haar voorganger :D
Op de homepage staat een bericht over Nieuwe aflevering ontwikkelaarsdagboek, maar de link naar het forum is niet correct. Deze verwijst naar http://LINK/TO/YOUR/DD (dacht meld het even)
Onze mod is nog nieuw. Hij had daar de link naar het Developers Diary op ons forum moeten plakken. ;)
BB_Rynrcer
15-07-14, 18:29
Ik heb de link vervangen.
BB_Rynrcer
BB_Rynrcer
15-07-14, 19:00
Dit lijkt me wel duidelijk, min of meer :
Veranderingen 14 juli 2014
VERANDERINGENLOG 4 juli 2014
GILDEMARKT GEMEENSCHAPSSTEMMING
De internationale gemeenschap heeft een tijd geleden voor nieuwe gildemarktitems gestemd. Met deze update worden de volgende items aangeboden in de markt:
• Verbeterd pakhuis (gebouw)
• Mysterieuze kist (Buff)
• De belegering (CoOp Avontuur)
• Concentratiespreuk (Buff)
• Inspirerende toespraak (Buff)
• Boekafwerking (Grondstof)
• Verborgen marmer (Grondstof)
• Het bijeendrijven van piraten (CoOp Avontuur)
• Keurige nietjes (Grondstof)
Lees meer details in de officiële forums.
Vergeten??, iets misgegaan??, miscommunicatie???, Ik zal maar niet zeggen wat ik eigenlijk wilde zeggen, weet niet of bb_ryn nog wat net zo snel is met bans als zijn/haar voorganger :D
Ik heb de titel van de post aangepast voor meer duidelijkheid.
BB_Rynrcer
Ik heb de titel van de post aangepast voor meer duidelijkheid.
BB_Rynrcer
Ik zou nog een poging doen want 24 april is al voorbij.
Ga ervanuit dat je 24 juli bedoeld.
Je reactie is iig snel.
Ik kan met 1000% zekerheid zeggen dat die granietmijn door mij niet gekocht gaat worden.
Ruim 2000 edels voor pak hem beet 30 graniet per dag is erg over de top.
Met 14 verkenners die ik heb haal ik een veelvoud binnen aan graniet per dag.
Ik kan dus weer met zekerheid zeggen dat IK dit weer een gemiste kans vind van BB.
Er worden vele maar dan ook echt vele male betere voorstellen gedaan vanuit de spelers vandaan om het spel leuker en zeker interessanter maken.
Het zou fijn zijn als BB daar eens gehoor aan geeft ipv hun eigen (naar MIJN mening) vaak domme dingen door voeren.
En zoals ik al zo vaak hier op het forum vermeld heb kijk eens af bij andere games zoals Ikariam.nl en Grepolis.nl
Dit om bv het ruimte probleem op te lossen waar je door middel van een groep pioniers bv een ander eiland kan bereiken en in nemen en daar ook weer gebouwen kan plaatsen (wel met de nodige beperkingen natuurlijk).
Dit zou voor heel veel level 50 spelers een verademing zijn.
Het lijkt mij nog steeds het leukste als er ergens een granietmijn beschikbaar zou zijn. Bijvoorbeeld op een avontureneiland. Je start dan een heel nieuw avontuur waar je 7 dagen voor krijgt. En tijdens het starten van het avontuur, kun je daar ook je geoloog naartoe sturen, die granietgroeven gaan zoeken. Vervolgens kun je op het avo-eiland een granietmijn bouwen en 300 - 500 graniet van het eiland af zien te vissen. Zo maar een voorstel die het spel EN de avonturen een nieuwe richting geven. Idem met bijvoorbeeld tropenhout, wat in een jungle-avontuur verkregen kan worden door houthakkers te bouwen op veroverde delen van het eiland.
Nelleke199
15-07-14, 22:13
Sorry Rynrcer, maar echt duidelijker is het zo niet. Maar ja, wij zijn het intussen gewend dat veel info niet klopt.
Gelukkig kunnen wij informatie van de Duitse en Engelse servers halen.
Dirty_Marcel
24-07-14, 13:34
Die granietkuil kost zo waanzinnig veel, tel daar een goede buff bij op en iedereen zal inzien dat dit item meer kost dan het opleverd (heb ik net ondervonden)
BB zal er een paar verkopen aan degene die er echt 1 voor de heb , willen hebben, maar zullen ook al snel in gaan zien dat dit weer eens een kansloze actie van BB is
Dirty_Marcel
24-07-14, 13:35
Ik haal met een regenboog sneeuw 520 graniet per dag uit de mijn edski, maar dan nog is het te duur
Niet alleen de granietkuil is om te huilen wat dacht je van de gildemarkt...3350 Gildemunten voor 100 boeken???
dan mag je wel lang sparen
Niet alleen de granietkuil is om te huilen wat dacht je van de gildemarkt...3350 Gildemunten voor 100 boeken???
dan mag je wel lang sparen
Als het inderdaad om hele boeken ging, had ik deze meerdere keren aangeschaft!
Helaas zijn het alleen de kaften...
Die granietkuil kost zo waanzinnig veel, tel daar een goede buff bij op en iedereen zal inzien dat dit item meer kost dan het opleverd (heb ik net ondervonden)
BB zal er een paar verkopen aan degene die er echt 1 voor de heb , willen hebben, maar zullen ook al snel in gaan zien dat dit weer eens een kansloze actie van BB is
Granietkuil kost 1975 en levert 1000 graniet op. Aanvulling graniet in de store kost 995 voor 500. Keer 2 voor 1000 is 1990. 1990-1975=15 diamantjes meer betalen en je hebt instant 1000 graniet voor dus bijna dezelfde prijs. Der is al niemand zo gek om graniet te kopen in de store....(toch?).. hoe triest bedacht is dit hahaha.
Maar nog wel even de vraag, is die "verbetering" een versneller tot leeghalen (zoals op test) of is de verbetering echt een hogere output? Dus een regenboogsneeuw geeft je dan 4000 graniet uit 1 kuil?
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.