PDA

Bekijk Volledige Versie : Welkom BB_Rynrcer

kili
11-07-14, 22:01
Welkom BigBad_Grijnzer, sorry ik bedoel BB_Rynrcer :rolleyes:
Veel succes op je nieuwe stekkie en op een goede toekomst :)

GEXTE
11-07-14, 22:50
welkom en we hopen op een goede communicatie! :)
geen nieuws is soms ook nieuws ;)

Davi-F
11-07-14, 23:00
Welkom, ik wens je veel succes, en ook alvast heel veel sterkte.

Ik lees op de beginpagina het volgende: 'Ik ben eerder werkzaam geweest als Community Manager bij een virtuele wereld voor kinderen'. Mag ik vragen waar je denkt dat je terecht bent gekomen? Wat hebben ze je op het hoofdkantoor in vredesnaam verteld toen je solliciteerde op deze functie? Ik weet dat het spel PEGI7 is, maar ik hoop dat je je realiseert dat de meeste spelers 18+ zijn, ik denk zelfs wel 30+, en dat er veel spelers zijn die al Settlers spelen sinds deel 1, ruim 20 jaar geleden. Dit is echt geen kleuterklas...

kili
11-07-14, 23:12
Welkom, ik wens je veel succes, en ook alvast heel veel sterkte.

Ik lees op de beginpagina het volgende: 'Ik ben eerder werkzaam...... Dit is echt geen kleuterklas...
Weet je t zeker? :P

Paul06
11-07-14, 23:18
Welkom BB_Rynrcer. Je eerste update wat betreft de granietkuil, de ijskoude goudmijn en de EP naar stermunten ziet er in ieder geval veelbelovend uit qua communicatie. Hou dat vast, dan komt het helemaal goed!
Inderdaad, zoals Davi-F al zegt: het overgrote merendeel van de spelers hier is de leeftijd van 7, 8, 9 al lang ontstegen. Uitleg en communicatie hoeft dus niet helemaal in Jip en Janneke-taal, maar gewoon begrijpelijk Nederlands is gewenst.
En met een virtuele wereld voor kinderen denk ik meteen aan een habbo-hotel-achtig spel wat veel spelers hier waarschijnlijk eerder hun kinderen zien spelen dan dat ze er zelf mee in aanraking komen.

In ieder geval: welkom en veel succes!

Bucket
12-07-14, 03:12
Welkom en veel succes met uw nieuwe job BB_Rynrcer.

BlackMedusa
12-07-14, 09:09
welkom dan maar en inderdaad hopelijk weet je ook hoe je met volwassen mensen moet communiceren,veel mensen zijn hier al wat ouder, ikzelf ben al oma dus kun je nagaan.
Trouwens wordt er nog wat gedaan aan het twee jarig bestaan van de Nederlandse server :D

Qwerty
12-07-14, 09:22
Welkom. Wel lastig om iemand aan te spreken als je steeds moet spieken hoe je die onuitsprekelijke naam schrijft :)

Nelleke199
12-07-14, 11:53
Ik hoop ook op een betere communicatie met berichten geschreven in fatsoenlijk Nederlands en met volwassen taalgebruik.
Ben het met Qwerty eens dat je wel een vreemde naam hebt gekozen. Die vraagt om schrijffouten.

Veel succes!

GEXTE
12-07-14, 15:47
Welkom. Wel lastig om iemand aan te spreken als je steeds moet spieken hoe je die onuitsprekelijke naam schrijft :)

misschien is het een bug en heet hij gewoon BB_Ryn... bij BB sta ik nergens meer van te kijken ;)

michael4david
12-07-14, 19:15
Van deze kant ook een welkom en veel succes met je job als agent tussen twee kampen
waarvan een kamp bestaat uit gedreven spelers meerdere al lang level 50 en wachtend tot er iets nieuws komt
aan de andere kant de prutsende programmeurs die ook maar een opdracht hebben om geld in het la,tje te brengen
dus veel sterkte

TIPEX
12-07-14, 21:36
welkom BB_Rynrcer, ik hoop dat ze je niet de stuipen op het lijf hebben gejaagd nu, want dat is nergens voor nodig.
de meeste spelers mogen dan wel meerderjarig zijn, maar dat neemt niet weg dat er ook nog heel veel jonge spelers zijn
waarvan de mama of de papa ook het spelletje spelen

zoals overal in de wereld, heb je vooral klagers bij het minste dat er misloopt, maar zoals ze weleens zeggen blaffende honden bijten niet,
uit mijn eigen geringe ervaring (dit is mijn eerste pc-game en ook mijn eerste onlinespelletje) denk ik dat men hier op deze server wel het
fatsoen heeft om zich volgens de regels te gedragen :)

of anders gezegd in de 2 jaar dat ik op de server speel, heb ik evenveel gele lettertjes gezien als in de 5 maanden denk dat ik op eu-server
heb gespeeld

zelf zit ik veel op hulp en wat me opvalt is dat men zich vooral stoort aan bugs die weerkeren of ontstaan door nieuwigheden en
ook dat men op de andere servers dikwijls sneller informatie terugvindt dan op nl-server
je zou dus gauw gaan denken dat dit komt doordat de cm laks is, hoewel wij als spelers ook niet weten wat voor en wanneer de cm van eender welke server de informatie doorkrijgt, er wordt veronderstelt dat alle info tegelijk naar alles communitymanagers wordt doorgegeven, en men vergeet dan weleens rekening te houden met het moment van onderhoud en in welke tijdszone men zich bevind

mijn conclusie is dat het een leuke gezellige gemeenschap is die voor zichzelf merendeels weet te zorgen, door de ervaring van de vele hoge lvl en langspelers
die ook een bepaalde reputatie hebben, de gemeenschap corrigeert nieuwe spelers in hun gedrag en helpt hen verder in het spel met advies en hulp bij missie's en grondstoffen, daardoor is het een leuke gemeenschap die nog steeds groeit en waar jij je thuis in zult voelen, maar daar twijfel ik niet aan

nog veel succes en misschien toch een boksbal kopen voor als er iets misloopt en de klagertjes het bloed onder je nagels vandaan halen :p

iebie
13-07-14, 11:28
welkom BB_Rynrcer, veel succes met je nieuwe job hier, ik kan wel een hoop tips geven, maar je hebt er nu vast wel een hoop gelezen, laat je niet gek maken.
:)

Hagar
13-07-14, 13:19
Welkom Big Boss en nog wat achter.
Veel sterkte in je taak hier.
Hopelijk heb je sterke schouders, stevige rug en diepe zakken, want die ga je nodig hebben. :-)

Het blijft maar een spelletje hé. Hou dat in gedachten!

Klatergoud
13-07-14, 17:48
Beste (baas) Rynrcer,
Heel veel plezier en succes gewenst met je aanstelling als community manager bij TSO. Dat je maar net zo'n dikke, nee... een dikkere olifantshuid mag cultiveren als je voorganger.
Grtz, Klater

Klein
14-07-14, 19:09
Succes, en veel plezier!