Bekijk Volledige Versie : schoenen
zo wie nog meer zit dringend om voetbalschoenen verlegen?
als ik de handel zo zie, zijn ze heel heel erg gewild.
het vervelendste is dat deze grondstof in verschillende dingen word gebruikt.
en vandaag vond ik er maar 2 op me eiland en me 9 orks hebben sinds de start nog 0 meegebracht.
BB geef ons meer schoen! en minder schrik en kruiden.
KarelvanAnjou
23-06-14, 10:27
Mijn OR's komen alleen maar terug met schoudervullingen, helmen, gras en vet dus dat schiet inderdaad ook niet echt op. Was beter geweest als het allemaal wat beter verdeelt zou zijn, want 1k aan schoudervullingen is wat overdreven.
hier hetzelfde verhaal..Schoenen zijn nodig in 3 bufs..terwijl dat bij die andere voorwerpen niet het geval is..
De OR vindt geen schoenen, die vindt:
schoudervulling
helm
nat gras
twister
vet
voetbal
noppen
De verzameldingen zijn:
schoen
bananenschil
rood
telescoop
vuist
hoek
veer
voetbal.
Schoenen zijn ook in avonturen te krijgen, ik had er zelfs 64 in een moederliefde met premium, maar dat is heeeeeeel uitzonderlijk.
Dat de balans in de items volledig zoek is is duidelijk. Ik heb een gigantisch overschot van de dingen die de verkenners meebrengen en een chronisch tekort aan verzamelvoorwerpen, niet alleen schoenen, maar bv ook veren en bananenschillen.
meer schoen nodig!
volgende wedstrijd komt eraan!
Als je voldoende andere verzamelobjecten hebt, heb je aan 28 schoenen genoeg voor de kwartfinale, ga hier (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/18019-WK-evenement-avonturen-guides?p=19344&viewfull=1#post19344) maar puzzelen. Alleen bij kamp 2 en 5 kun je echt niet zonder schoenen.
Er zijn alternatieven, staar je niet blind op de guides. Gebruik je materialen zo efficiënt mogelijk. :)
en lukt 1 kamp echt niet, dan maar een katapult erop :p
ik gebruik eerst voorwerpen waar ik heel veel van heb. en dan pas waar ik minder van heb.
dit keer heb je minder pass nodig. dus dit keer valt het mee.
overtredingen maken
hoe maak ik een suarez???
Nelleke199
28-06-14, 09:45
twisters heb je nodig om een omhaal te maken, niet voor overtredingen
Idem hier, al 2 dagen geen bananenschil, vuist of schoenen. Ik heb al lopen kopen via het handelshuis, maar ben zo binnen een paar transacties al mijn grondstoffen kwijt.. zo duur
TheDutchman
30-06-14, 12:20
Je moet ook niet kopen, maar zelf een handels aanbod opzetten als je iets wil hebben.
er zijn nog genoeg mensen die je hun schillen/schoenen en ballen verkopen als je er iets nuttigs tegenover zet.
ik heb nu al schoenen genoeg voor heel het event kom wel veren erg te kort nog....