Bekijk Volledige Versie : Extra onderhoud vandaag tussen 10.00 en 15.00 !!
Huh ineens wordt mijn sessie verbroken en wordt de melding onderhoud aangegeven.
Hiervan is niets bij mij bekend. Ook niet gezien op de homepage, Facebook en twitter.
Via de Franse twitter pagina zag ik dat hij wegens onderhoud tussen 10.00 en 15.00 offline is!
Weer een gemiste kans dus :S
Gaat weer lekker, daarom is de verbinding weg zeker
en alles net zonder buf :(
ach ja , het hoort er allemaal bij als je geen beta meer bent :)
Wel fijn dat ze dat gewoon ruim van tevoren weer aankondigen op homepage, forum, facebook, twitter enzovoort...
Nelleke199
18-06-14, 09:32
De Engelse en Duitse server hebben extra onderhoud gehad vannacht, ivm met de vele bugs.
Loopt goed dit evenement. Net zo goed als de communicatie van TSO is....
Ik had ook niks gelezen op de voorpagina, facebook of twitter,onderhoud was al wel bekent op de UK server.
Ik vroeg me al af wanneer we het hier zouden krijgen, maar dat is nu dus zonder bericht:confused:
Nu grote smurf er niet meer is krijg je dit soort dingen dus :(
Onderstaande staat op de Franse twitter pagina!
Une maintenance est nécessaire demain, mercredi 18 juin entre 10h00 et 15h00. Le jeu sera indisponible le temps de l'opération.
Tja...dat "aankondigen" was Skerils taak. En die is er niet meer he.
Fout van BB, maar we zitten eventjes zonder CM vrees ik.
Maar on the bright side....we krijgen hoogstwaarschijnlijk met terugwerkende kracht de voetballetjes van de avo's!
Keep Smiling!
Christiaan1978
18-06-14, 09:34
Bedankt TSO weer voor het niet informeren van jullie trouwe spelers.....
Jammer, nu BB weg is dat dit gelijk fout gaat, en nu maar hopen dat dit event beter gaat open, want tot nu toe is het niet echt geweldig
Word weer wachten e, niets aan te doen. Mochten wel iets laten weten.
Tot 15 u iedereen :-)
Groeten Dead01
Nelleke199
18-06-14, 09:37
Ik denk dat ik BB maar eens ga schrijven om te vragen of Moderator Ravel van de Engelse server of Pandur van de Duitse server bij ons berichten kunnen plaatsen over dit soort dingen. Ik wil gewoon service als betalende speller.
Overigens, die ontbrekende ballen krijg je pas na het onderhoud van de 26e, volgens het Duitse forum.
[Change Log] 18/06/2014
CHANGE LOG - 18/06/2014
Collectible footballs won't use building licenses anymore
The quests asking users to play the first 2 event adventures couldn’t be completed if the adventure was finished before the quest was active
Starting with the 3rd event adventure, the according quest becomes active as soon as the adventure was received from the calendar
All quests that are still open, even though the adventure was already played, will be completed during the next maintenance
If the adventure was played, before the quest arrived and after the maintenance on the 18th of June, the quest will get completed with the next maintenance on the 26th of June.
All players who didn’t play the adventure(s) before the maintenance on the 18th of June won’t run into this kind of problem anymore
The adventure quests won’t block the event quest chain progress anymore
Practice match re-appeared in the quest book after finishing it, but couldn’t be played (zone error)
Several adventures (sometimes 3 or more) were active at the same time
Event window button was inactive sometimes
Adventure loots didn’t include footballs at all
Pop-up “New door available” appeared in adventures
All players who finished adventures since the event started will receive an in-game mail with the appropriate amount footballs and event resources included. It will be sent during the update on the 26th of June. Be aware that the chance of getting event resources/footballs is not 100% for every played adventure.
Please feel free to leave feedback in this Changelog's Feedback Thread here!
Happy settling!
Dit staat op de engelse server
lijkt wel of Nederland vergelijken met franse en Engelse en duitse achter de feiten aan blijft lopen qua info op tijd geven pffffff
TheDutchman
18-06-14, 09:44
grr nice 10 tot 3 down. en daarna voetbal dus weinig settler tijd vandaag.
vind downtime niet erg, maar dit had idd wel wat beter aangegeven mogen worden.
Changelog volgens BB_Pandur (Duitse server) (http://forum.diesiedleronline.de/threads/108993-Changelog-18.-Juni-2014?p=1031813#post1031813):
* Verzamelvoetballen gebruiken geen bouwvergunningen meer.
* De missies voor het spelen van de eerste event-avonturen konden niet worden afgesloten als het avontuur voor het starten van de missie werd beëindigd.
* Vanaf het derde event-avontuur wordt de event-missie pas actief als het avontuur uit de kalender is gehaald.
* Alle afgeronde event-avonturen zullen tijdens het onderhoud worden afgesloten.
* Als een avontuur is afgerond vóór dit onderhoud en de missie verschijnt pas na dit onderhoud, dan wordt de missie pas bij het onderhoud van 25-06 afgerond.
* Spelers die de avonturen nog niet voor dit onderhoud hebben gespeeld, zullen daar geen problemen mee ondervinden.
* De avonturenmissies zullen de event-missieketen niet meer blokkeren.
* De oefenwedstrijd verscheen na voltooiing opnieuw, maar kon door een "zonefout" niet opnieuw worden geopend.
* Meerdere avonturen (3 of meer) konden gelijktijdig actief zijn.
* Het evenementenvenster kon niet worden geopend.
* Avonturen gaven geen event-grondstoffen als beloning.
* De pop-up "Nieuwe deur beschikbaar" verscheen in avonturen.
Alle spelers die tijdens het evenement avonturen hebben voltooid, zullen hiervoor na het onderhoud een bericht krijgen met een passende hoeveelheid voetballen en event-grondstoffen.
Let op: de kans op voetballen bij een avontuur is geen 100%.
BlackMedusa
18-06-14, 09:45
komt misschien omdat we geen community manager meer hebben, wij worden hier behoorlijk aan ons lot overgelaten, hopen dat de nieuwe CM ons beter gaat informeren, als hij/zij er is
Balen zeg! mijn onderzoekers komen zo thuis van schatzoeken, groot deel van mijn buffs is uitgewerkt... Had net een buff op barak gegooid en poef... Verbinding verbroken. En moet om 13:00 richting werk!, dat wordt dus pas na 23:00 schade opnemen :(
Waarom niet gelijk met het bericht van gisteren op de nieuwspagina van de WK poule ook even een berichtje plaatsen dat
er extra onderhoud is vandaag.
ERG SLORDIG BB/UBISOFT
zo langzamerhand word iedereen een beetje moe van die klungelaars bij ubisoft. ik moet wel zeggen dat ze erg hard hun best doen om een mooi spelconcept om zeep te helpen.
ik zou zeggen, flikker die duitse prutprogrammeurs de deur uit en neem een paar technische mensen aan die bij Fokker helaas ontslagen gaan worden.
EnemyReaverNLD
18-06-14, 10:04
De koffie blijft lekker smaken wel ;-)
dit mag van mij toch wel eens uitgeroepen worden als grootst onorganiseerdende bende, vangt van mij toch 10 stemmen
Wel vreemd dat deze update niet 's nachts kan worden gedaan. Dit is volgensmij al de derde dag die we eigenlijk kwijt zijn door het slecht functioneren van het evenement. Ben in ieder geval wel blij dat de ballen nu wel te verkrijgen zijn uit gewone avonturen.
Dat wil ik eerst nog wel eens zien!
Wel vreemd dat deze update niet 's nachts kan worden gedaan. Dit is volgensmij al de derde dag die we eigenlijk kwijt zijn door het slecht functioneren van het evenement. Ben in ieder geval wel blij dat de ballen nu wel te verkrijgen zijn uit gewone avonturen.
ghosttown6
18-06-14, 10:37
Door dit onderhoud kan ik vandaag waarschijnlijk niet meer inloggen ,zouden ze daar nog aan gedacht hebben ???
Dat hele prestatie systeem hadden ze even in de kast moeten laten liggen tot na het wk event ,lijkt erop dat ze te veel hooi op hun vork genomen hebben.
En dan onaangekondigt op de dag de server er 7 uur uitgooien zonder communicatie what so ever ,het is weer een amateuristische bende hier stelletje prutsers. ik vermoed dat BB eerder opgehouden is vanwege deze slechte organisatie dan het daadwerkelijk geen tijd meer voor hebben . Zo kan toch geen mens zn werk doen.:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
echt vervelend dit ik was net bezig met aanvallen in ene avontuur gelukkig geen block.
Ik ga vandaag dan maar eens wat nuttigs doen.
Had net zo goed kunnen gaan werken vandaag :rolleyes: ............tot vanavond mensen!!!
ok leuk.
Hopelijk ben ik vannacht optijd thuis om de dagelijkse deurtje en bonus nog mee te pakken :D
Badmeester54
18-06-14, 11:29
Dit staat op engelse server
Dear Settlers,
An additional maintenance will take place on Wednesday.
The goal of this maintenance is to fix recently encountered issues.
Worlds: All (1-3) closed
Start: Wednesday, June 18th at approx. 09:00am BST
End: Wednesday, June 18th at approx. 14:00 BST
Adventures & Premium: Time will be extended
Guild quests: Will NOT be reset
Regular weekly maintenance will still occur on Thursday.
To check out the changes implemented this maintenance, please click here!
Happy Settling!
BB_Ravel
Zware tegenvaller, als ik dit had geweten, had ik mn eiland voor het werken vanochtend in orde gemaakt. Ik heb nu 2 uur namelijk tussen mn werk in niets te doen ...
Jammer, ...
Ze hadden dit event gewoon helemaal niet moeten doen ...
Achjah, dat is bij al die spellen zo, niet alleen hier bij TSO. Te veel willen, en te weinig realiseren.
wij willen nelleke199 als cm hier
Op de engelseFB-pagina stond dit onderhoud gisteren al vermeld. Op de nl FB=pagina is het laatste bericht van 4 uur geleden en vermeldt de dagwinnaars van de voetbalpool.
Het is werkelijk te gek voor woorden dat een megaconcern als Ubisoft/BB van 1 man afhankelijk is voor de communicatie ( en die was al niet denderend) en dat nu werkelijk helemaal niemand de moeite neemt om spelers te informeren
Nelleke199
18-06-14, 12:08
Lachwekkend. Bijna gelijk met het verschijnen van de mededeling op de homepage dat het onderhoud tot 15.00 uur duurt is het spel weer beschikbaar.
Walov, ik denk dat BB niet blij zou zijn met mij als CM. Ik zou ze het leven zuur maken, ieder dag op de huid zitten. Overladen met vragen en opmerkingen.
Maar ik heb daar helemaal geen zin in. Zo goed betalen ze vast niet, dat ik daar vrije tijd voor zou willen opofferen.
Lol, we heten nu ook Kolonisten ipv Settlers ;-).
Nelleke199
18-06-14, 12:17
Ik denk dat iemand van de Duitse server die mededeling heeft geplaatst :o
En als compensatie voor alle ellende krijg je van alle grondstoffen een klein voorraadje. Onder level 40 krijg je van alles 5 en 10 ballen en boven level 40 krijg je van alles 8 en 15 ballen. Waarom dit onderscheid? Dat is toch ronduit discriminatie.
En als compensatie voor alle ellende krijg je van alle grondstoffen een klein voorraadje. Onder level 40 krijg je van alles 5 en 10 ballen en boven level 40 krijg je van alles 8 en 15 ballen. Waarom dit onderscheid? Dat is toch ronduit discriminatie.
Je krijgt een hoeveelheid op basis van wat je zou hebben gemist. Ik kreeg 90 ballen en van de rest meer dan 30.
Je krijgt een hoeveelheid op basis van wat je zou hebben gemist. Ik kreeg 90 ballen en van de rest meer dan 30.
beetje vreem op zich, ik ben ook gewoon lvl 50 en kreeg ook maar een schijntje, volgens mij 8 van al die rommel en 15 ballen...
op basis van wat ik heb gemist??? waar wordt dit op gebaseerd dan????
waarom krijg jij dan 90 ballen als lvl 50 en ik maar 15???
De gemiste ballen in de loot van avo's die je speelde voor de fix... *zucht*
Nee, want die compensatie krijg je pas na 26 juni *zucht*
waarom krijg jij dan 90 ballen als lvl 50 en ik maar 15???
voor elke keer dat je ergens over geklaagd hebt zijn er 5 ballen ingehouden:D
voor elke keer dat je ergens over geklaagd hebt zijn er 5 ballen ingehouden:D
dan ben ik goed weg gekomen dat ik er toch nog 15 heb gekregen :D