PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdwenen bouwvergunningen, bug ivm met WK evenement?

Nelleke199
14-06-14, 05:26
Toen ik vanmorgen op mijn eiland kwam had ik ineens maar 17 bouwvergunning staan ipv de 20 die ik in voorraad had.
Zoals gebruikelijk heb ik eerst mijn ontdekkingsreizigers op pad gestuurd om ingestorte afgravingen te zoeken en plaatste wat graanvelden.

Begon toen aan de zoektocht naar verzamelvoorwerpen. De teller van de bouwvergunningen ging ineens naar 18, even later naar 19. Dat had dus misschien iets met het vinden van een bepaald voorwerp te maken, dacht ik. Toen ik mijn 3e voetbal vond ging de teller naar 20.

Vreemd toeval? of gewoon een WK bug?
In ieder geval raar dat die vergunningen er niet meer stonden.

Seth
14-06-14, 06:55
Ook hier hetzelfde Nelleke, ik startte op met -4 hahaha, en dat terwijl ik niks gebouwd had. Er waren zelfs een aantal mijnen vervallen, die ik nu niet eens kan vervangen.
Verder is het avo " eerste groepswedstrijd " uit mijn stermenu verdwenen, kan nu niet meer met de missies door.

antadriana
14-06-14, 08:23
Ik heb hetzelfde probleem, 5 bouwvergunningen kwijt, ik nu geen mijnen herbouwen en reset helpt ook niet.

s-andman
14-06-14, 09:34
ook hier mis ik een aantal bouwvergunningen.
Normaal gesproken is mijn economie zo dat als al mijn mijnen staan ik precies 1bouwvergunning over heb.

Vanmorgen log ik in, zijn wel mijnen ingestort maar de bouwvergunningen heb ik niet terug, sterker nog hij staat op 0 dus ook de bouwvergunning die ik altijd over heb is verdwenen.
De ingestorte mijnen kan ik dus ook niet terugplaatsen.

Catch legen of andere browser helpt niet ook de ingestorte mijnen slopen helpt niet.

Graag een oplossing want zo kan je je economie niet draaiende houden

BlueDragon0
14-06-14, 09:38
gisteren toen ik inlogde had ik geen bouw vergunningen meer want all mijn mijnen stonden enzo maar er stond dat ik -8 bouwvergunningen had

Qwerty
14-06-14, 09:55
Wanneer ik een voetbal vind krijg ik er een bouwvergunning bij :cool:

armand10
14-06-14, 10:09
ik het evennementvenster niet open

JonkieStiks
14-06-14, 11:19
Ook bij mij is het avo "de eerste groepswedstrijd " niet aanwezig in het menu

Cache legen of andere browser helpt niet ook bij mij, verder geen problemen met bouwvergunningen. Hopen dat het gauw is opgelost

Paul06
14-06-14, 11:48
de eerste groepswedstrijd krijg je morgen uit de voetbalkalender, nog even geduld dus :)

NL-arch
14-06-14, 19:15
Hier ook. Begon met negatief aantal bouwvergunningen, na alle voetballen gevonden te hebben zijn ze weer terug. Gelukkig heb ik er nog genoeg in het stermenu.

hansjew
14-06-14, 21:43
als ik op avo ga krijg ik blauw knipperende pijl dat ik deurtjes moet openen en als ik daar op klikt krijg ik de wk kalender die helemaal dicht is en op me land heb ik 3 deurtjes geopend

Nelleke199
14-06-14, 23:44
Opnieuw verzamelvoorwerpen gekregen, opnieuw bouwvergunningen weg. Dit keer 4 stuks. De voetballen op het eiland veroorzaken dat dus.
Is dit al gemeld aan Düsseldorf? Of moeten wij gewoon maar weer wachten tot het volgende onderhoud?

Wat een flut evenement met al die bugs. Wordt het niet eens tijd om competente programmeurs daar in te huren in Duitsland....

Tukker
15-06-14, 07:14
Hier hetzelfde verhaal. Zo gauw je een bal vind komen je bouwvergunningen er weer bij.
Zo word het een verplichting om alles te zoeken. Laten we hopen dat ze er snel wat aan gaan doen.

Uilskuikentje
15-06-14, 07:19
Betekend dit ,als je eens geen tijd hebt om te zoeken, dat je dan je bouwvergunningen kwijt bent??????????????????????
Die bouwvergunningen heb ik gekocht, dat is dus stelen, of niet dan?

Nelleke199
15-06-14, 07:27
Klopt :o) Maar ja, de programmeurs hebben geen kennis genoeg van de verbindingen in de software. Als er iets nieuws komt gaat er iets anders mis.

Laatst hadden wij toch ook ineens bandieten in ons witte kasteel (dat rode uitroepteken) na een toevoeging? Dat heeft een aantal onderhoudsbeurten geduurd eer dat weer weg was.

Davi-F
15-06-14, 10:07
Het is wel jammer dat er ondanks alle problemen dus niemand is bij BB die bezig is met het oplossen ervan. Het is blijkbaar geen noodgeval en weekend is weekend, maandag zijn we de eerste. Zelfs een klein berichtje op het forum of op de startpagina dat men de problemen onderkent en ermee bezig is, is al te veel gevraagd. Erg jammer.

bowhien
15-06-14, 10:28
Bij ons zijn we met ze tweeen in de gilden en missen ook bouwvergunningen.
Ik vond heel veel voetballen maar had maar 1 bouwvergunning er bij en echt geen 4.
Die ander heeft al gezegd dat hij gaat stoppen en dat zou ik echt heel erg vinden.
Ik snap het eigenlijk niet je moet naar een test server om dingen uit te testen en dan toch weer problemen.
Ik hoop dat het gauw op gelost wordt.

Rativo
15-06-14, 10:32
Ik ben ook bouwvergunningen(4 stuks) kwijt :confused: en heb alle zoek dingen tot nu toe nog steeds gevonden.
Waar zijn mijn vergunningen :mad:

Nelleke199
15-06-14, 17:01
Ben ik weer. Nieuwe collectie verzamelvoorwerpen, geen daling bouwvergunningen. Wel 3 voetballen op het eiland en nu heb ik 3 bouwvergunningen extra...
Er is misschien aan de bug gesleuteld, maar weer niet goed.

NB

Nadat ik op een avo-eiland ben geweest en weer op het thuis eiland gekomen ben zijn die 3 extra bouwvergunningen weer weg.

Nelleke199
16-06-14, 12:21
Heel vervelend, die oorverdovende stilte van TSO.

Qwerty
16-06-14, 22:00
Heel vervelend, die oorverdovende stilte van TSO.

't Mag eigenlijk niet van Skelril maar vooruit, van het engelse forum:
over de bouwvergunningbug:
We are aware of this issue and are currently working on a fix.

over de verschillende bugs mbt de oefenwedstrijd:
While we are aware of the current issues with this adventure (and working on a fix), please send in a support ticket explaining your issue exactly.

Davi-F
17-06-14, 09:05
Update geweest, maar het probleem met de verdwijnende bouwvergunningen is niet opgelost. Helaas ...

imagic
17-06-14, 18:20
wat had je dan verwacht Davi-F ? dat die "programmeurs" van blue byte dingen in één keer op zouden kunnen lossen ?

maar irritant is het inderdaad wel dat je steeds een lading vergunningen mist waardoor je economie de soep in loopt.

GEXTE
17-06-14, 18:52
onderhoud van afgelopen nacht was gewoon regulier/wekelijks onderhoud...
ze zijn (waarschijnlijk) nog bezig met bug fixes...

niet vergeten dat het event donderdag begon... toen was er een hoop ellende... vrijdagmiddag hebben ze wat bug-fixes er in gegooid, zodat we een beetje konden aanklooien en zijn hun weekend gaan vieren... gisteren en vandaag hebben ze waarschijnlijk aan bug fixes gewerkt, maar dat duurt natuurlijk ff als je niet zo'n competente programmeurs hebt...
maar in de loop van de week zal er wel een update of zo komen, of misschien pas volgende week tijdens (regulier) onderhoud...

Nelleke199
17-06-14, 18:56
Het zal allemaal wel. Sinds Skelril met pensioen is krijgen wij geen info meer. Je moet alles van buitenlandse fora plukken.

KingEd7
26-06-14, 10:54
hier ook .... :((((

ben ondertussen bug-moe geworden en weinig zin meer in settlers, helaas .....

MOD_Lentox
26-06-14, 12:29
Hallo,

Er zijn ondertussen diverse reparatie`s uitgevoerd. Zodra er problemen zijn of er een bug tevoorschijn komt willen wij feedback van jullie. Zonder jullie feedback kunnen onze programmeur`s niet`s.

Daarvoor wil ik jullie hierbij bedanken.

Omdat Skelril er niet meer is wil het dan nog niet zeggen dat BB niets aan onze server doet. Dit is immers 1 van hun servers. Dat wil ik hierbij even aankaarten. Dus niet mensen moedeloos maken en negatieve energie geven. Dit kan ook op een andere manier.

Problemen oplossen in het spel is niet zo makkelijk als jullie denken. Oorzaak achterhalen, gevolg schade`s controleren, fix verzinnen enz enz hier gaat veel tijd inzitten. Daarom beschouwen wij al jullie feedback als "very important"

KingEd7 het probleem m.b.t. bouwvergunningen zijn opgelost. Zou jij een mail naar support willen sturen met alle informatie die er is? Alvast bedankt

MOD_Lentox