Bekijk Volledige Versie : WK evenement - voorspel de wedstrijduitslagen
BB_Skelril
10-06-14, 13:34
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_05_06_WM/brasil_header.png
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_nl/Pictures/2014_06_10_feedback_h.png
Plaats hier je reacties over het WK evenement.
Klik hier (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/18010) voor meer informatie over de voorspelling competitie.
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/2014_05_06_WM/brasil_footer.png
ik heb een vraag!
is dit een NL server event, of wordt dit event (en de prijzenpot) verdeeld over alle settlers servers???
over ik kan zien is het internationaal. Ik zie iig allemaal polen in de ranglijst staan, dus zegt genoeg denk ik.
TheDutchman
10-06-14, 21:06
Precies Tymy, mijn idee ook, gewoon wat invullen en hopen op een dagprijsje :)
ach de bal is rond dus het kan elke kant op. Iedereen heeft kans. Een voetbalkenner zal er misschien eerder wat dichterbij zitten maar verrassingen zijn er altijd. leuk idee trouwens.
Jammer dat die "5 winnaars per dag loting" ook vereist dat je je aanmeld bij kicktip en een uitslagen formulier invult.
Ik had liever gehad dat ik met m'n Uplay account kon aanmelden voor deze loting en geen uitslagen formulier invullen.
Als ik er al voor zou kiezen om een formulier in te vullen dan zou die er als volgt uitzien:
Nederland - België 0 - 0
Nederland - Duitsland 0 - 0
Luxemburg - China 0 - 0
Malta - Polen 0 - 0
Enzovoort
Of misschien zou ik met een dobbelsteen gooien om de uitslag te bepalen.
Misschien een domme vraag maar moet je 8e finales en de kwartfinales en halve finales en de finale ook al invullen of kan je daarmee wachten tot bekend is geworden wie er poulewinnaars zijn geworden? :)
Misschien een domme vraag maar moet je 8e finales en de kwartfinales en halve finales en de finale ook al invullen of kan je daarmee wachten tot bekend is geworden wie er poulewinnaars zijn geworden? :)
Als je totaal geen verstand hebt van voetbal en toch random nummers gaat invullen, dan wel ja :)
Anders zou ik nog even wachten.
vreemde vorm van implentatie in de settlers spel. ik kan geen overeenkomst vinden tussen settlers en deze vorm van wk voetbal. en dan moet je ook nog een andere acc aanmaken, wat ik helemaal niet wil. lijkt me dat dit op de achtergrond meer te maken heeft met geld binnenhalen voor settlers dan iets leuks voor settlersspelers mee te geven. echt waardeloos, cijfer 0,0
ook de communicatie over wk evenement sucks. dit mag 2 weken van te voren aangekondigd worden. maar nu op laatste moment is nergens enige info te vinden ....
het plezier in settlers gaat op deze manier met enorme stappen achteruit, helaas. ik zou zeggen doe wat met de feedback, niet alleen van mij, maar ook van al die anderen ....
michael4david
12-06-14, 15:14
Ook ik doe hier niet aan mee
Ga me niet ergens voor aanmelden om settlersvoetbal te spelen
en dat je dan niet mee kunt doen is ook erg jammer !!
Je word verplicht om je ergens aan te melden waar je waarschijnlijk later nog last van hebt
zag ook iets staan voor en prijs van 9.90
voor de winnaars veel geluk
ik vind het wel een aardige extra... (lees: extra)
wel vind ik die kicktipp website erg waardeloos (onoverzichtelijk, onduidelijk), maar ja, daar staat BB verder buiten (alhoewel de keuze voor een andere/duidelijkere site misschien een betere optie was)...
BB_Skelril
12-06-14, 17:42
ook de communicatie over wk evenement sucks. dit mag 2 weken van te voren aangekondigd worden. maar nu op laatste moment is nergens enige info te vinden .... het plezier in settlers gaat op deze manier met enorme stappen achteruit, helaas. ik zou zeggen doe wat met de feedback, niet alleen van mij, maar ook van al die anderen ....Zoals gewoonlijk kun je informatie in de sneak peek (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17911) vinden.
Je word verplicht om je ergens aan te melden waar je waarschijnlijk later nog last van hebt
Zoals ook in de veel gestelde vragen staat vermeld kun je na het evenement je account gemakkelijk verwijderen via "Mijn Profiel" op de evenement-pagina.
BB_Skelril
http://brasil2014.thesettlersonline.com/tso-brasil2014/?language=nl_NL
"Voorspellingsronde inactief
De voorspellingsronde met de korte naam"tso-brasil2014" is niet meer aktief"
Wou net mijn score checken, en de hele site ligt erook uit samen met het wk event?
wow dit riekt bijna naar sabotage, of niet mensen?
haha zeker en had de 1ste wedstrijd nog wel goed ook.score en al
trouwens de site is weer terug ws moesten ze scores updaten
Ik heb net een account aangemaakt, maar ik kon nergens een gebruikersnaam registreren, bijgevolg kan ik geen toegang krijgen tot de poulegroep
Dit probleem heb ik ook !! Ik heb net een account aangemaakt, maar ik kon nergens een gebruikersnaam registreren, bijgevolg kan ik geen toegang krijgen tot de poulegroep
Deze pagina werd geblokkeerd door de poule manager.
Dat krijg ik te zien als ik probeer te voorspellen.
BB_Skelril
13-06-14, 14:18
http://brasil2014.thesettlersonline.com/tso-brasil2014/?language=nl_NL
"Voorspellingsronde inactief
De voorspellingsronde met de korte naam"tso-brasil2014" is niet meer aktief"
Wou net mijn score checken, en de hele site ligt erook uit samen met het wk event?
wow dit riekt bijna naar sabotage, of niet mensen? Niet zo paranoia zijn! ;-) Deze melding kreeg je te zien door de grote hoeveelheid bezoekers die de website bezochten.
Dit probleem heb ik ook !! Ik heb net een account aangemaakt, maar ik kon nergens een gebruikersnaam registreren, bijgevolg kan ik geen toegang krijgen tot de poulegroepZorg ervoor dat je het kicktipp account via deze pagina aanmaakt. Na de registratie zal kicktipp een verificatie email naar je toesturen. Zodra je account is geverifieerd kan je inloggen op de kicktipp website en een gebruikersnaam invoeren.
De accountgegevens van The Settlers Online werken niet op de kicktipp website.
Roodstaart
13-06-14, 15:36
Ik moet zeggen ondanks dat ik een WK-poule een ontzettend leuk idee vind dat ik het erg vreemd te rijmen vind met een spel dat zich uitgeeft als *PEGI-7* ondanks dat er geen inzet vereist is om eraan deel te nemen; maar misschien zie ik dat wel verkeerd als *oudere* deelnemer :)
BB_Skelril
13-06-14, 16:12
Het onderhoud is voorbij en de spelwereld is weer bereikbaar. Het kan na het inloggen enkele minuten duren voordat iedereen zijn/haar missie ontvangt waarna je het evenement venster kunt openen. Veel speelplezier!
Waar blijven trouwens de dagprijzen die bij het voorspellen van de wedstrijden zouden worden uitgekeerd ???
Waar blijven trouwens de dagprijzen die bij het voorspellen van de wedstrijden zouden worden uitgekeerd ???
hmpfff... dat boeit toch niet??? er doen 100k mensen mee of zo (50 servers of zo?), die 5 random dagprijzen schieten toch niet op of je moet heel toevallig veel geluk hebben, maar reken er maar niet op! we mogen al blij zijn als iemand van de nederlandse server een keer een dagprijsje pakt...
Het gaat niet om hoe klein de kans is dat je iets wint. Wees blij dat je iets kan winnen. Het gaat er om dat er op het moment helemaal geen prijzen worden verdeeld ...
Het gaat niet om hoe klein de kans is dat je iets wint. Wees blij dat je iets kan winnen. Het gaat er om dat er op het moment helemaal geen prijzen worden verdeeld ...
in principe heb je gelijk... echter ik denk dat het beter is als ze alle bugs eerst ff fixen :)
Rhona van de NL server is dag 2 geloot, hij krijgt 1k graniet...
wanneer sluit de WK shop???
is die meteen na de 12e al dicht, of blijft deze nog een week open, of???
kan iemand hier info over geven????
We like to have some info about when the event gets removed from the shop. Is this a week after finishing the calendar? Hope we can get some more info about things.
MOD_Lentox
08-07-14, 13:42
Morgen zal er nieuws zijn voor iedereen. Het zal gepost worden op het forum.
vast en zeker de deelname prijs en winnaars
Veranderingen 14 juli 2014
VERANDERINGENLOG 4 juli 2014
GILDEMARKT GEMEENSCHAPSSTEMMING
De internationale gemeenschap heeft een tijd geleden voor nieuwe gildemarktitems gestemd. Met deze update worden de volgende items aangeboden in de markt:
• Verbeterd pakhuis (gebouw)
• Mysterieuze kist (Buff)
• De belegering (CoOp Avontuur)
• Concentratiespreuk (Buff)
• Inspirerende toespraak (Buff)
• Boekafwerking (Grondstof)
• Verborgen marmer (Grondstof)
• Het bijeendrijven van piraten (CoOp Avontuur)
• Keurige nietjes (Grondstof)
Lees meer details in de officiële forums.
NIVEAU 50: QUEST EP NAAR STERRENMUNTEN
• Met quests verdien je nu munten in plaats van EP.
Lees meer informatie in de officiële forums.
TIJDELIJKE AANBIEDINGEN
Special artikelen zijn nu voor een beperkte tijd beschikbaar. De aanbiedingen zullen van tijd tot tijd veranderen. Neem een kijkje in het officiële forum (veranderingenlog) voor details.
ALGEMENE AANPASSINGEN EN BUGFIXES
• "Paarden kunnen niet zwemmen" achievement-beschrijving/vereisten gecorrigeerd
• Barakken en provisiehuis produceerden niet correct op niveau 5 wanneer gebuffed
• 2013 Jubileum Avonturen "Oude Ruοnes" en "De Sjamaan" leverden de verkeerde beloningen/plunder
• Verzamelbare items gebruikten werkers tot ze verzameld werden
• De granietput (v2) en de geluksverkenner zijn aan de winkel toegevoegd
Veel Plezier!
een kleine typo... dit moet zijn veranderingslog van 14 en niet van 4...
buiten al deze onzin heb ik nog steeds geen antwoord of de WK shop nou al dicht is???
reken maar dat ik die onnozele halzen van support lastig ga vallen als de shop nou al dicht is, zonder aankondiging!!!
ik heb hier expliciet en op tijd naar gevraagd, maar BB weigert te antwoorden...
ik snap dat Ryn ff tijd nodig heeft om zich in te lezen, dus ik reken hem nix aan....
maar ik heb er gewoon netjes en tijdig om gevraagd, maar geen antwoord gekregen...
ik ga er dus ook gewoon vanuit dat de shop er nog een week is en bij het volgend onderhoud pas wordt verwijderd....
(overigens zou het erg prettig zijn als we ook commentaar zouden kunnen geven dat er een reactie thread gecreerd kan worden! bvd!)
(ik weet dat BB liever geen commentaar krijgt en er sowieso toch nix mee doet, maar het is toch prettig om ff te venten...)
Was mij vorige week na een bericht van sehera al duidelijk dat het event compleet inclusief winkel stopte na dit onderhoud. Dan heb je dat bericht waarschijnlijk gemist?
Geef Ryncer verder wat tijd aub...Je hebt gelijk dat een reactie topic wel zo handig is, maar hij/zij is er net en heeft hier misschien nog niet aangedacht wat dat betreft is die laatste zin gewoon een beetje overbodig imo, maar goed ;)
Was mij vorige week na een bericht van sehera al duidelijk dat het event compleet inclusief winkel stopte na dit onderhoud. Dan heb je dat bericht waarschijnlijk gemist?
Geef Ryncer verder wat tijd aub...Je hebt gelijk dat een reactie topic wel zo handig is, maar hij/zij is er net en heeft hier misschien nog niet aangedacht wat dat betreft is die laatste zin gewoon een beetje overbodig imo, maar goed ;)
dit is ook zeker niet aan Ryncer gericht!
dat BB geen community manager regelt of uberhaupt iemand die de forums in de gaten houdt is niet zijn schuld... natuurlijk heeft iemand die nieuw is de tijd nodig om zich in te lezen, MAAR dat is ook niet mijn probleem, BB moet gewoon tijdig iemand vinden die zodra de vacature vrij komt die op kan vullen...
als je bij de Ford werkt en jij doet de motor installeren en jij stopt er volgende week mee, dan duurt het ook geen maand voor dat ze weer Fords leveren waar wel weer een motor in zit, dat gaat de dag erna meteen verder, kwestie van tijdig vacatures opvullen en mensen opleiden/trainen...
mijn bericht is gewoon aan BB gericht, dat het een compleet waardeloze organisatie is!!
wie wat bij houdt boeit mij niet, dus mijn bericht is aan niemand persoonlijk gericht... ik verwacht gewoon dat dit soort problemen binnen BB aangepakt worden wat mij niet meer dan normaal lijkt...
zoiets kan gewoon niet... elk fatsoenlijk bedrijf zorgt dat ook al stopt er iemand dat het bedrijf gewoon normaal door draait...
oh, en om nog ff terug te komen, op ryncer heb ik (nog) geen commentaar op, omdat hij er pas net is, maar het zou wel leuk zijn geweest als hij inmiddels bij zijn eigen welkomst thread in settlers cafe hier op de forums een of ander berichtje had gepost.... al was het maar in de trend van bedankt en ik ga mijn best doen....
maar ja, sowieso, in hoeverre is een community manager die er voor de community is, maar betaald wordt door het bedrijf wat er achter zit nou echt onafhankelijk?!?!?
ik benijd hem zeker niet, community manager kan erg leuk zijn, maar wel bij een bedrijf die zijn dingetjes gewoon op orde heeft, dus zeker niet bij BB!!!
Geachte Kolonisten!
Het zomerevenement zal op 15 juli gedeactiveerd worden. We hebben jullie vaakgestelde vragen verzameld en een kleine FAQ samengesteld.
Bezoek het forum voor meer informatie!
Er zal een speciaal onderhoud worden gehouden om het evenement te deactiveren:
DVoetbalatum: In de nacht van 14 naar 15 juli
Start: Ongeveer 02:00 (CEST)
Eind: Ongeveer 09:00 (CEST)
Avontuur & Premium tijd: Zal worden verlengd
Er zal geen verder onderhoud plaatsvinden die week.
Veel plezier!
er staat nergens iets over de shop vermeld....
ik ga die onnozele mensen van support maar weer mailen...
ik weet nou al wat hun reply is op mijn eerste mail waarin ik zeg dat de WK shop al weg is...
"heb je cache en cookies geleegd", zo ja, dan zal het wel aan je ISP liggen, LOL!!!
altijd hetzelfde standaard antwoord...
Denk om je hart. Ik heb me allang neergelegd bij het feit dat de helpdesk bij BB uit onbenullen en minkukels bestaat.
MOD_Lentox
15-07-14, 09:53
er staat nergens iets over de shop vermeld....
ik ga die onnozele mensen van support maar weer mailen...
ik weet nou al wat hun reply is op mijn eerste mail waarin ik zeg dat de WK shop al weg is...
"heb je cache en cookies geleegd", zo ja, dan zal het wel aan je ISP liggen, LOL!!!
altijd hetzelfde standaard antwoord...
Wat gebeurd er tijdens het onderhoud?
Alle onderdelen van het zomerevenement worden gedeactiveerd.
Let op: de evenementwinkelcategorie zal ook gedeactiveerd worden.
Dit was bekend
oh, en om nog ff terug te komen, op ryncer heb ik (nog) geen commentaar op, omdat hij er pas net is, maar het zou wel leuk zijn geweest als hij inmiddels bij zijn eigen welkomst thread in settlers cafe hier op de forums een of ander berichtje had gepost.... al was het maar in de trend van bedankt en ik ga mijn best doen....
Mjah 'ik voel ook een afstand' ;)
Mjah 'ik voel ook een afstand' ;)
tja, ligt dat aan mij, of omdat hij BB in zijn naam heeft ;)
BB_Rynrcer
17-07-14, 14:15
tja, ligt dat aan mij, of omdat hij BB in zijn naam heeft ;)
Dat kan best aan jou liggen, GEXTE :)
ik sluit nix uit ;)
maar ik en ik denk ook vele anderen hebben momenteel niet zo'n hoge pet op van BB...
maar misschien (hopelijk) dat jij daar verandering in gaat brengen! ;)
Denk dat BB_Rynrcer gewoon een mooie nieuwe avatar-afbeelding nodig heeft. Ik zal mijn magische krachten weer eens aan het werk zetten binnenkort ;)