Bekijk Volledige Versie : beginnerspakket
Schandalig gewoon die beginnerspakketten.
Zijn toch altijd mensen die niet meteen in een gilde zitten en dan van die pakketten waar je bijna niets mee kan voor zoveeeel edelstenen :(
Ze worden nog niet geholpen door een gilde en hebben nog geen benul van wat je met iets kunt doen !
Dit riekt naar geldklopperij :mad:
Nelleke199
20-05-14, 10:14
Hetzelfde geldt voor het prestatie systeem. Ook alleen maar om de omzet te verhogen. Ik begrijp dat BB geld wil/moet verdienen, maar dit is wel een hele vreemde manier om dat te proberen. Het voegt allemaal weinig toe aan het spel plezier en wie gaat er nou zitten vergelijken of andere spelers betere prestatie's hebben?
Typisch iets waar jonge beginnende spelers intrappen.
Voor mensen die van plan zijn het beginnerspakket te kopen...
in plaats daarvan zou ik even op handel vragen, dan krijg je diezelfde gs vast wel gratis van een ervaren speler :)
Ik kan iig wel 250 godendrank en 250 brood missen :P
Hetzelfde geldt voor het prestatie systeem. Ook alleen maar om de omzet te verhogen. Ik begrijp dat BB geld wil/moet verdienen, maar dit is wel een hele vreemde manier om dat te proberen. Het voegt allemaal weinig toe aan het spel plezier en wie gaat er nou zitten vergelijken of andere spelers betere prestatie's hebben?
Typisch iets waar jonge beginnende spelers intrappen.
waarom, je kan toch edelstenen verdienen ivp uitgeven?