PDA

Bekijk Volledige Versie : Zonen van het veld

13-05-14, 13:50
Generaal wordt onderschept bij meerdere kampen, en aanval start gelijk.
Kom niet eens in het onderschepping gebied maar loop er langs heen en toch wordt ik onderschept!
Ik krijg ook niet de kans om terug te trekken want de aanval start gelijk als hij onderschept wordt!

155XB 80C en nog wat andere eenheden naar de klote.

Is dit op te lossen en wordt ik gecompenseerd met mijn verliezen die ik eigenlijk niet zou hebben.

Groet Avatar77

GEXTE
13-05-14, 14:18
vast wel op te lossen, maar denk dat je met screenshotjes moet komen...
sowieso al omdat er veel kampjes zijn bij zonen van het veld, dus nu is het lastig inschatten om welk(e) kampje(s) het gaat...

en compensatie kun je waarschijnlijk op je buik schrijven :)

13-05-14, 14:24
vast wel op te lossen, maar denk dat je met screenshotjes moet komen...
sowieso al omdat er veel kampjes zijn bij zonen van het veld, dus nu is het lastig inschatten om welk(e) kampje(s) het gaat...

en compensatie kun je waarschijnlijk op je buik schrijven :)

Wordt lastig als de aanvallen al afgelopen zijn is niet zo dat ik steeds een screenshot maak van iedere aanval die ik doe?
Verwachte ook niet dat ik onderschept zou worden of zo heb avo al meerdere keren gespeeld en steeds het zelfde, en nu ineens gaat het fout.

copycat
13-05-14, 19:46
Je strijdverslag opsturen naar ondersteuning, dan krijg je de grondstoffen terug.
Zonen van het Veldt is nogal buggy, ik heb er ook al eens gs voor terug ontvangen.

Bertolucci
14-05-14, 01:44
Je kunt altijd achteraf een screenshot maken hé.
Zo kan je in ieder geval laten zien om welke kampen het gaat en waar je zelf opgesteld staat.

En als het zonen betreft is er natuurlijk grote kans dat je aan het blocken was? Blocken maakt de kans op vergoeding een stuk kleiner aangezien BB dat niet ondersteund.

14-05-14, 06:33
Je kunt altijd achteraf een screenshot maken hé.
Zo kan je in ieder geval laten zien om welke kampen het gaat en waar je zelf opgesteld staat.

En als het zonen betreft is er natuurlijk grote kans dat je aan het blocken was? Blocken maakt de kans op vergoeding een stuk kleiner aangezien BB dat niet ondersteund.

Hoi, Nee gebruik geen blocks in Zvhv