PDA

Bekijk Volledige Versie : raak niet op settlers



patpatat2012
04-05-14, 07:43
Error parsing game_settings.xml: SyntaxError: Assert!
gParse: Want to add upgrade bonuses at the wrong position: 0 != 5. Please check the game settings!

Biotoop
04-05-14, 07:47
Ik heb hetzelfde probleem hier

patpatat2012
04-05-14, 08:05
probleen opgelost ben er net op :)

patpatat2012
04-05-14, 08:33
en lap lig er weer uit pffff

TIPEX
04-05-14, 09:11
na cccleaner te hebben laten, omdat ik serververbinding tot 3x toe na elkaar kreeg, heb deze melding gekregen
http://prntscr.com/3g17e0

ik zou egot nit weten wat het betekent maar tis mss iets belangrijk ;)

patpatat2012
04-05-14, 09:13
idem hier al de hele morgen problemen

TIPEX
04-05-14, 09:17
na herstart hetzelfde probleem blijft, deze melding blijft komen, krijg geen toegang tot het spel meer, gan og oschonen nu en pc een kwartier afzetten, tot zo :)

TIPEX
04-05-14, 09:48
heb de foutmelding gevonden :)
je krijgt deze foutmelding wanneer je inlogscherm nu het orginele is ipv het paasevent-inlogscherm :)

TIPEX
04-05-14, 09:50
je krijgt deze melding als het inlogscerm het originele is ipv wat hetnu moet zijn: het paasevent-inlogscherm

staartmans76
04-05-14, 09:56
Heb hetzelfde probleem, UPC klant

staartmans76
04-05-14, 10:08
nu weer ff online, maar wat een gekloot

TIPEX
04-05-14, 10:09
let maar eens op het inlogscherm je zult zien dat het originele is bij de errormelding
blijf htzelde probleem hebben, ga nu van browser wisselen

TIPEX
04-05-14, 10:10
van browser wisselen heeft geen invloed krijg net zo goed het verkeerde inlogscherm

patpatat2012
04-05-14, 10:15
ik vlieg er meer af dan dat ik erop raak momenteel

TIPEX
04-05-14, 10:18
ik ook joh, dan gaan we toch lekker eens iets anders doen toch ;)

patpatat2012
04-05-14, 10:22
ja wa van de zon genieten,die krijg je voor niks :)

KarelvanAnjou
04-05-14, 10:52
Vervelende is wel dat ik premium heb aanstaan en zit bij iemand in het avontuur die door deze problemen offline is en in mijn avontuur zitten ook twee mensen die offline zijn dus ik heb tot nu toe weinig plezier van mijn premium.

s-andman
04-05-14, 11:07
Browser google chrome update gedaan JA
flashplayer update gedaan JA
cache gecleared JA
Browser Problemen met andere websites NEE
Flash problemen op andere sites NEE
Eerste keer 04-04-2014 rondt 23:00

Sinds gisteren heb ik problemen dat de website niet bereikbaar is of dat het spel disconnect binnen 10 minuten.
Na een disconnect is de site voor een aantal minuten onbereikbaar.
chache geheugen legen helpt niet browser opnieuw starten ook niet.
Updates voor zowel de browser als de flashplayer zijn er niet.

http://uploadimg.nl/verbinding settlers.png

Meer mensen dit probleem ?

bzztoh
04-05-14, 11:18
Zeer onstabiel, ik vlieg er regelmatig uit en kan dan weer een hele tijd niet op de site komen

staartmans76
04-05-14, 11:21
Ik heb hetzelfde probleem
Kan met mm smartphone inloggen maar niet spelen en met de pc kan ik niet inloggen

patpatat2012
04-05-14, 11:39
allee heb toch al 7 mijnen kunnen plaatsen in 4 uur tijd.
vraag mij af wanneer ze met woordje uitleg komen want probleem is al bezig van vannacht

TIPEX
04-05-14, 11:44
jah patatje tis weekend he, hou daar ook es rekening mee ;) ik ga gewoon lekker iets anders doen vandaag, we zijn dan wel verslaafd dus morgen zal ik afkickverschijnselen krijgen, als het niet opgelost is, maar dat is voor morgen ;)

patpatat2012
04-05-14, 11:46
lol ja is weekend en morgen weer werken pffff

primorva
04-05-14, 11:54
zijn er weer problemen vandaag? spel laad enorm lang op en dan wordt ik eraf gesmeten. verbroken met server zegt hij me

michael4david
04-05-14, 11:57
wat een b....r het inloggen geef het op dingen uitgezet ga wel vissen pffff

TIPEX
04-05-14, 12:14
vergeet je wonderlokaas niet, vang je vijf keer zoveel in die zes uur vissen :D

Lowie15
04-05-14, 12:16
zelfde hier, is balen...

TIPEX
04-05-14, 12:18
maar ik herhaalnog evenelkekeer de verbinding mislukt, heb het originele laadscherm voor mij en niet het laadscherm vn pasen met de paasvrouw op

ben er ondertussen een aantl keer opgeraakt en het vielmij op dat elk keer het lukt ik het paaseventlaadscherm had wat ook hoort nog tot dinsdag ;)

Dead01
04-05-14, 12:32
Alle ben niet alleen dat probs heeft, dacht al dat het lag aan pc :-)
Deze morgen effe opgeraakt, maar was rap gedaan:-)
Komaan BB waker worden en oplossen die probs :-)

GEXTE
04-05-14, 12:33
ff berichtje sturen naar support, dan krijg je binnen 48 uur antwoord ;)

Marjoflori
04-05-14, 13:07
Ja hoor, en een antwoord dat zo algemeen is.....blablabla cache legen, blablabla andere browser gebruiker....
Alles al gedaan.....zelfs een herstelpunt teruggezet van vóór een java update, vóór een windows update, vóór een flash update want ook dat wordt vaak als oplossing gegeven. Het ligt niet aan mn internet verbinding, niet aan mijn provider, het probleem zit in de Settler servers. Alles werkt hier perfect, behalve Settlers.

Dit is echt gekmakend en funest voor het spelplezier van heel veel mensen!
Ik heb sinds gisteren aan één stuk door problemen en heel veel mensen in mijn gilde.

Ik heb inmiddels maar een bericht gestuurd via de FB pagina van settlers online omdat ik Settlers via de support pagina niet eens kan bereiken.
Support post dan in ieder geval een bericht dat je ermee bezig ben en wat het probleem is dan hebben we tenminste het gevoel dat ernaar gekeken wordt!!

GEXTE
04-05-14, 13:31
Ja hoor, en een antwoord dat zo algemeen is.....blablabla cache legen, blablabla andere browser gebruiker....
Alles al gedaan.....zelfs een herstelpunt teruggezet van vóór een java update, vóór een windows update, vóór een flash update want ook dat wordt vaak als oplossing gegeven. Het ligt niet aan mn internet verbinding, niet aan mijn provider, het probleem zit in de Settler servers. Alles werkt hier perfect, behalve Settlers.

Dit is echt gekmakend en funest voor het spelplezier van heel veel mensen!
Ik heb sinds gisteren aan één stuk door problemen en heel veel mensen in mijn gilde.

Ik heb inmiddels maar een bericht gestuurd via de FB pagina van settlers online omdat ik Settlers via de support pagina niet eens kan bereiken.
Support post dan in ieder geval een bericht dat je ermee bezig ben en wat het probleem is dan hebben we tenminste het gevoel dat ernaar gekeken wordt!!

support werkt niet in het weekend... (volgens mij)
maar maandag zullen ze er vast naar kijken :)

TIPEX
04-05-14, 14:20
via configuratiescherm, daarna internetoptie's, verwijderen (je browsergeschiedenis)
heb daar alles aangevinkt behalve het onderste, daarna cc-cleaner laten lopen, en pc een uur afgezet

en werkt het weer bij mij :)

Marjoflori
04-05-14, 15:03
bij mij ook weer.....en zonder al die akties! ;-)

kili
05-05-14, 10:59
Dit heeft probleem heeft vanaf zaterdagavond gespeeld. Het spel was zeker de hele zondagochtend en een deel van de middag compleet onspeelbaar en werd je (ik maar ook andere) er om de 5minuten uitgedonderd en duurde het 2-3min tot soms wel 15 a 20 of meer voordat het weer lukte om de website te bereiken. In de middag verbeterde bij mij de situatie enigzins, werd er wel soms uitgegooit, maar het spel werd weer enigzins speelbaar. Ik heb zeer zeker een update aan de kant van Ubisoft gemist dat men met het probleem bezig was. Kwam er achter dat bovenstaande naast de Nederlandse server ook minimaal voor de Engelse, de Duitse en de testserver geldde, die websites waren op hetzelfde moment ook niet bereikbaar. Een update op de voorpagina in het engels was al beter geweest dan niets. Kan dit in de toekomst anders worden aangepakt?

Zeker de zondagochtend/begin van de middag beschouw ik als een gemis van m'n premiumtijd. Komt hier compensatie voor? Hoe zit het met troepen die in een block verloren zijn, maar te wijten zijn aan een instabiele connectiviteit van het spel en waarvan de oorzaak overduidelijk niet aan de spelerskant ligt, worden deze ook vergoed?

ricos221
05-05-14, 12:35
verliezen met blocks worden nooit vergoed omdat ze blocks niet ondersteunen

KarelvanAnjou
05-05-14, 13:01
Ik had ook premiumtijd aan, maar gelukkig geen problemen met blocks. Wel deel ik de mening van Kili dat dit best gecommuniceerd had mogen worden, want ik heb zeker zondagmorgen vrij weinig kunnen doen.

BB_Skelril
05-05-14, 14:40
Helaas kunnen wij community managers niet 24 uur per dag online zijn om alles in de gaten te houden, maar uiteraard worden de spelwereld en website bijgehouden door onze systeembeheerders in dit soort gevallen.

Het lijkt erop dat de problemen bij een internet provider lagen waardoor een bepaalde groep spelers niet kon inloggen, inmiddels behoren deze problemen opgelost te zijn. Mochten jullie nog verdere problemen ondervinden dan zien we graag feedback hierover, inclusief welke internet provider, browser en flash versie jullie gebruiken.

BB_Skelril

hobbeldebobbel
05-05-14, 21:44
Kom er wel op (na lang wachten met inloggen), maar zie dat ik geen gildechat heb en kan uberhaupt niet 1 gild zien, terwijl alle gildeleden in mijn vriendenlijst met als andere vrienden een grijze balk hebben ipv groen

BTW ik gebruik al jaren google chrome

En ook met Anno Online (zelfde company die ook TSO ontwikkeld) is het al een paar dagen rampzalig gesteld. Om de paar minuten inloggen en/of helemaal geen verbinding te krijgen

Bertolucci
07-05-14, 03:56
ben ff de naam kwijt, maar riekt naar een update van een bestandje door BB dat verwijst naar de exacte locatie van de website, deze update moet dan door de provider herkent worden en in hun lijsten geupdate om je snel naar de juiste locatie door te sturen, sommige providers zijn daar voor sommige serverhuizen wel eens traag in (heb ooit anderhalve week deze problemen gehad bij een spelletje).

Vroegah kon ik dat toen oplossen door het betreffende tekstbestandje te openen en zelf handmatig een juiste ip in te voeren (en dan als alles goed ging gaan, moest ik zelf alsnog de automatische update laten doen, maar goed liever 2x even rotzooi dan hele dagen gezeur :P ) of dat nu een oplossing geweest had kunnen zijn???