PDA

Bekijk Volledige Versie : Support Team onbereikbaar???????????????

WarboBram
30-04-14, 17:19
Na 20 min eindelijk kunnen inloggen.Heb alles gedaan wat mogelijk was , browser cleanen , modem resetten ,flash geupdate ,niets blijkt te werken .
Tot na 20 min het ineens wel lukt, wil dan een bericht sturen naar support team om dit te melden en dan krijg ik dit
http://prntscr.com/3evhua

Hebben die mensen een leuke werkdag gehad , niemand kan iets melden :)

GEXTE
30-04-14, 17:26
ja, die link werkt niet (die van jou wel, maar die op de homepage niet), maar als je gewoon op de homepage links in het menuutje op hulp klikt dan zie je bovenaan eerst de FAQs staan, maar onderaan staat het contactformulier, als je daar op klikt kun je het formuliertje invullen en zo contact opnemen met support :)

WarboBram
30-04-14, 17:45
Thx GEXTE . zo gaat het idd wel :)

Poegel
30-04-14, 19:13
browser cleanen , modem resetten ,flash geupdate ,niets blijkt te werken .[/URL]

Heb je de stroom al afgezet en het water afgesloten? :D

WarboBram
30-04-14, 21:03
Heb nog eens aan het touwtje getrokken en toen was het prijs :)

Reesa
30-04-14, 21:35
ik krijg al een een uur de melding serverzone crash en ga niet zegge cache legen enzo dat heb ik gedaan zelfs me com en modem op nieuw opgestart maar kom er niet in vanwegen die melding

KingEd7
03-05-14, 10:19
ik heb begrepen dat er enorme problemen zijn met flash samen telaten werken met verschillende browsers en met tso, die blijkbaar niet op te lossen zijn. wellicht het einde van tso in zicht!?

Bertolucci
03-05-14, 22:01
spannend king ed :P